Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Decembro 17, 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 2018-12-19 17:14

O alumnado do Taller de francés de 1º de Bac realizou exposicións ao longo de todo o trimestre. Proxectan vídeos dirixidos, concebidos e guionizados por eles, en grupo ou individualmente, na biblioteca narrando en francés informacións de Rexión Parisina, Bretaña, Normadía, Occitanía, Ródano-Alpes, Alsacia e Lorena.
Como broche final, levan unha mostra culinaria típica da rexión que lles tocou explicar para compartir e degustar cos seus compañeiros pratos rexionais representativos da xeografía francesa.

Start: 2018-12-21 10:15

O 20 de decembro iniciouse o programa AMIGO VISIBLE, do departamento de Orientación do IES Pino Manso. Cada alumno e alumna de 1º de ESO coñeceu ao seu padriño ou madriña para este curso, de 1º de Bacharelato. A presentación tivo lugar no salón de actos e a primeira toma de contacto na cafetería do centro. Aquí tedes as fotos  dalgúns deses encontros, que esperamos sexan os primeiros de moitos.