Complementarias

Os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Tecnoloxía organizaron unha saída á cidade de A Coruña co alumnado de 3º ESO para visitar os tres museos científicos (Casa das Ciencias, Aquarium Finisterrae, Domus).

Os departamentos de Linguas Clásicas e Xeografía e Historia organizaron, co alumnado de 1º ESO e latín de 4º ESO e 1º e 2º BAC, unha saída a Cambre para visitar a vilae romana e a igrexa románica de Sta. María, así mesmo visitamos o castelo de San Antón na cidade de A Coruña.

PREME NA IMAXE

Club de Lectura de adultos (profesorado, pais, nais e persoal non docente) deste segundo trimestre.

Hoxe día, 20 de xaneiro, o alumnado de Bacharelato mantivo un encontro co corredor pastoricense Esteban Iglesia Vila, campión de Galicia de campo a través.