2014-2015

Back to the future

Dez alumnos e alumnas de 3º de ESO saíron hoxe cara a Scandiano, unha vila do norte de Italia, preto de Bolonia.

Alí, convidados polo concello de Camariñas, participarán ata o 22 de marzo no Encontro Europeo “Back to the future”, no que autoridades municipais, políticos europeos, empresarios e estudantes encararán o futuro dando a coñecer experiencias pasadas e inquedanzas dentro do marco europeo.

Delegacións de Gran Bretaña, Bélxica, República Checa, Letonia, Croacia, Suecia, España e Italia acoden a estas xornadas nas que haberá conferencias, obradoiros, mostra fotográfica e actuacións en directo.

Semana das froitas frescas

Agora que vai vindo a calor, apetece máis que nunca unha peza de froita fresca para comer a media mañá. Por terceira vez no curso, podemos pasar durante os recreos desta semana pola entrada do instituto e disfrutar das cereixas, os albaricoques, as peras, os amorodos, as mazás..., todo boísimo e saudable.

Os de "Reciclamos Separando" van colocar uns contedores para recoller os residuos orgánicos que se poden botar no composteiro: a tona da froita, as cagullas das cereixas, as pedras dos albaricoques, servilletas brancas, pinchos de madeira, restos de bocadillo, etc.

Máis música no instituto

O pasado venres 15 de maio o noso Instituto tivo o pracer de acoller á orquestra xoven do Conservatorio de Lalín que actuou ás dúas últimas horas da mañá. A orquestra, formada por catro violoncelos, catorce violíns e un piano, interpretou obras de diversos compositores tales como Vivaldi, Hoffman, Richard Rogers e John Lennon.

Gabriel Dovao Pol, 2º B

Día das Letras Galegas..., que sexa todo o ano!

letras galegas

Este ano adícase o

Día das Letras Galegas

a Xosé Filgueira Valverde.