2012-2013

REACCIÓN 2013

Hoxe  no  Pedra da Aguia REACCIONAMOS !!!

Un grupo de alumnos de 3º e 4º imos a Santa Cruz (Oleiros) para presentar unha comunicación no Congreso Escolar sobre residuos, RE-ACCION, organizado polo CEIDA.

Xa vos contaremos como nos foi!

Saída formativa

O vindeiro 6 de febreiro, o alumnado de 3º e 4º pasará o día na Coruña realizando diversas actividades.

Pola mañá visitaremos as instalacións de SOGAMA e os proxectos de investigación da USC sobre compostaxe. Estas visitas están vinculadas á participación do noso centro no Congreso Escolar RE-ACCIÓN, Ciencia, Investigación e Divulgación sobre residuos     Pola tarde visitaremos a exposición itinerante de corpos humanos Human Bodies

SEMANA DAS FROITAS FRESCAS 2012

Durante a semana do 10 ao 16 de novembro do 2012, realizouse a semana da froita fresca,  na que se poideron degustar as diferentes froitas de tempada no tempo de lecer. Esta semana terá continuidade coa realización dun magosto o martes 20 no recreo.

E volveron as froitas!

Tal e como prometemos, volveron as froitas frescas de balde nos recreos.

Durante a semana que vén terédelas á vosa disposición na entrada, no mesmo lugar da vez anterior. A finalidade tamén é a mesma: afacérmonos ao seu consumo habitual.

Mentres tanto, un pequeno vídeo para recordar a experiencia.