Primeiro trimestre

O grupo de encontro e debate arrinca de novo

O 6 de novembro tivo lugar a primeira xuntanza neste curso do Grupo de encontro e debate, no que, por undécimo ano consecutivo, nais e pais reúnense para tratar temas relacionados coa adolescencia e a educación dos fillos.

Como en anos anteriores, contamos coa colaboración do concello de Camariñas, que apoia esta actividade coa participación nela de diferentes técnicas municipais. Mención especial á educadora familiar Ali Trillo, que desde 2009 organiza co instituto as actividades desenvoltas.

Polo Samaín, botamos un conto... ou máis!

O Samaín chegou un ano máis ao noso instituto, e o alumnado de 1º e 2º ESO protagonizou toda unha sesión de narración oral que prestou a adultos e pequenos. A actividade comezara xa días atrás coa preparación da sesión de contos, escollidos desde o departamento de Lingua Galega e o equipo de DLG, para dar a coñecer e traballar relatos enraizados na nosa tradición. Xa logo, desde as titorías, artellouse a dramatización das historias, a caracterización e a posta en escena.

Marchamos outra vez de ruta

O noso instituto volveu ser seleccionado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte para participar nas Rutas científicas, artísticas e literarias, nas que alumnado de 2º ESO realizará diversas actividades e visitas por Murcia, Almería e Granada, entre o 27 de outubro e o 2 de novembro.

Agradecemos a súa colaboración á Mostra do Encaixe de Camariñas, que nos proporciona os agasallos para intercambiar co instituto co que compartimos ruta, e ao Concello de Camariñas, que subvenciona o 15% do desprazamento entre o centro e o comezo e remate da actividade.

Outro modelo de prácticas empresariais

O pasado venres 11 de outubro, o alumnado de 4º participou nunha visita formativa para coñecer exemplos de boas prácticas empresariais vinculadas ó respecto polo medio ambiente e a un mellor aproveitamento dos recursos. A saída, organizada polo concello de Camariñas, deu continuidade á formación proporcionada ó alumnado a través de obradoiros impartidos no propio centro.

Convivimos, reivindicamos

Foto de Mar de Fábula

O pasado venres 27 o alumnado e o profesorado do Pedra da Aguia camiñamos xuntos ata Arou na Marcha da convivencia, unha andaina coa que adoitamos comezar o curso para acoller aos novos compañeiros compartindo un tempo de lecer.

Este ano tirámoslle aínda máis proveito á saída, xa que, convocados polo concello e a asociación Mar de fábula, unímonos aos colexios de primaria da Ponte do Porto e Camariñas para realizarmos todos xuntos diversas actividades coas que chamar a atención sobre a necesidade de tomar medidas para loitar contra o cambio climático e a contaminación dos mares. E aí estamos na foto, no areal de Camelle, uns de lado dos outros para dar forma á nosa reivindicación: MAR LIMPO XA!.