Primeiro trimestre

Entrega de diplomas de Euroscola

O venres 20 de decembro, durante a celebración do festival de Nadal, entregáronselles aos alumnos e alumnas de 4º da ESO os diplomas acreditativos da súa participación no Proxecto Euroscola, que tivo lugar en Estrasburgo o 14 de novembro pasado. Foron un total de 24 estudantes, que tiveron ao seu carón aos profesores acompañantes Fabiola e Jacobo.

Nadal no noso IES

O alumnado de relixión contribuíu á realización dun pequeno nacemento na aula que ten asignada o Departamento. Deste xeito pretenden lembrarnos os valores que transmite o Nadal: a familia, a amizade, a humildade e o esforzo.

Observación astronómica no noso instituto

Despois de máis de un mes sen parar de chover, o tempo deu unha tregua para que o alumnado de 1ºESO puidera observar no ceo nocturno de Camariñas unha chea de corpos celestes: os aneis de Saturno, os cráteres de impacto na Lúa, unha nebulosa planetaria… e, incluso, o paso da Estación Espacial Internacional polo horizonte.

Grazas ao programa da USC Todocosmos e ao noso guía, Pedro Pablo Campo, por explicarnos tan ben e resolver tódalas nosas dúbidas. Definitivamente, a espera valeu a pena!

Fotografía, con telescopio, da Lúa en fase crecente.

Pisamos a violencia

Traendo cada un de nós un zapato negro para "Pisar a violencia", no Pedra da Aguia sumámonos á iniciativa do concello de Camariñas para conmemorar, no 25N, a loita contra a violencia de xénero.

O grupo de encontro e debate arrinca de novo

O 6 de novembro tivo lugar a primeira xuntanza neste curso do Grupo de encontro e debate, no que, por undécimo ano consecutivo, nais e pais reúnense para tratar temas relacionados coa adolescencia e a educación dos fillos.

Como en anos anteriores, contamos coa colaboración do concello de Camariñas, que apoia esta actividade coa participación nela de diferentes técnicas municipais. Mención especial á educadora familiar Ali Trillo, que desde 2009 organiza co instituto as actividades desenvoltas.