Novo premio para o IES Pedra da Aguia

O martes 16 tivo lugar de forma telemática a entrega dos premios do I Concurso  de ideas creativas, convocado por EuropaDirect A Coruña para celebrar o Día de Europa. O noso instituto volveu acaparar as primeiras posicións. O traballo gañador foi realizado polas embaixadoras júnior Laura Sar, Noa Tedín e Andrea Rial, que recibiron como agasallo principal unha tableta.

Máis en QPC, La Voz de Galicia e El Correo Gallego.

MATRÍCULA PARA O CURSO 2020/21: 1º, 2º, 3º e 4º ESO

Teredes que ir a adxuntos e deberedes cubrir:

A matrícula do alumnado correspondente ao próximo curso 2020/21 e o resto de documentos.

O documento de seguro escolar obrigatorio é só para o alumnado que se vai matricular en 3º ESO e 4º ESO.

O documento de seguro escolar voluntario só o deberá cubrir o alumnado que o queira solicitar.

Infórmase ás familias que para a presentación das matrículas no instituto deberán esperar instrucións por parte do centro (por teléfono ou abalarMóbil) para saber que día e hora poderán acudir.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2020/21

Infórmase ás familias que para a presentación das solicitudes do fondo solidario de libros de texto e material escolar no instituto deberán esperar instrucións por parte do centro para saber que día e hora poderán acudir.

A ORDE DO 12 DE MAIO DE 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e materia para o curso escolar 2020/21.