Xénero sen cor

Novamente, alumnos de 3º e 4º da ESO amosaron o seu compromiso cunha sociedade responsable e solidaria. Esta vez, rapaces e rapazas intercambiaron cores que de pequenos asignannos dun xeito predeterminado para insistir no feito de que o xénero vai máis aló da cor elixida.

Solidariedade

Alumnos de 3º e 4º ESO decidiron espontaneamente que cada venres se xuntarían na súa hora de lecer para solidarizarse con algunha causa que teña relevancia social. Con tal fin, deciden a temática e o seu vestiario con antelación e xúntanse para sacar unha foto que inmortalice o momento. O venres 13 combinaron as súas roupas para facer unha composición LGTBI. A idea é que cada vez sexan máis os compañeiros que se sumen a esta iniciativa e acompañar ese momento solidario con algún tipo de discurso.

Parabéns pola vosa solidariedade!!!

SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Segundo a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado:

Quen deberá presentar a solicitude no centro educativo?

O alumnado que xa resultou beneficiado das axudas de material escolar non terá que presentar solicitude, xa que é beneficiario directo de máscaras.

A solicitude deberá presentarse no centro ata o xoves día 26 de novembro de 2020 como último día.
Máis información na seguinte ligazón.

Arranca a Hora de Ler no Pedra da Aguia

Hora de ler

Un curso máis a Biblioteca Escolar pon en marcha o programa da Hora de Ler. Trátase dunha iniciativa na que durante unha hora á semana, facilitamos un tempo e un espazo para fomentar o gusto pola lectura entre a comunidade educativa. Estimular o hábito lector e asocialo ao pracer dun tempo de calma mentres ampliamos os nosos coñecementos nas máis diversas áreas, son un obxectivo a medio-longo prazo. Normalicemos a lectura no día a día!