Formación para as familias sobre as aplicacións de uso didáctico que está empregando o alumnado nas aulas: luns 6 de xuño de 2022 de 16:00 a 18:00 horas.

O  luns día 6 de xuño de 2022 continuaremos coa formación sobre E-Dixgal, aplicación abalarMóbil e o funcionamento de aplicacións básicas de uso didáctico que poden empregar os vosos fillos para as tarefas educativas.
O horario da formación será de 16:00 a 18:00 horas no instituto, na Aula de Informática (aula nº 18).
Necesitamos confirmación da vosa asistencia no teléfono 881880294 ou no correo ies.pedra.aguia@edu.xunta.gal

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2022/23

Pódese consultar información da axuda na seguinte páxina.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído).

É necesario entregar os anexos I e II cubertos. No anexo II deberán rexistrarse todos os membros da unidade familiar agás o solicitante (nai ou pai).

Encontro con Antía Yáñez

O próximo mércores 18 de maio, aproveitando a celebración do Día das Letras Galegas, teremos o pracer de recibir no noso instituto a Antía Yáñez Rodríguez, gañadora do premio dos Clubs de Lectura 2022.

O encontro estará dirixido ao alumnado de 1ºESO que, durante este trimestre, leu a súa obra titulada "O misterio de Portomarín". Tamén gozará da xuntanza o alumnado participante dos Clubs de Lectura de 2ºESO e 4ºESO.

Día da Terra 2022

Hoxe celébrase o Día da Terra e, desde o noso IES, aproveitamos a ocasión para amosarvos o traballo realizado polo alumnado de 2ºESO que, neste día, acabaron de plantar vexetais, plantas aromáticas e ornamentais no invernadoiro.

Deixámosvos o link ao vídeo con algunhas das fotografías de todo o proceso.

Esta actividade encádrase dentro do proxecto VIDA, coordinado pola Biblioteca escolar e no que colaboran varios departamentos.

Concurso Letras Galegas Concello de Camariñas 2022

Co desexo de fomentar a creatividade literaria dirixida ao mundo dos nenos e nenas, convócase o concurso de literatura infantil e xuvenil Letras Galegas Camariñas 2022.

BASES

1.-Poderán participar todas as persoas que cursen estudos de educación infantil, primaria e secundaria nalgún dos centros educativos do Concello de Camariñas ou residentes do Concello de Camariñas que cursen estudos nun centro educativo doutro concello.

2.-Establécense uns premios que consisten en bonos para cambiar por calquera artigo nos establecementos do Concello de Camariñas, tal e como aparece no documento adxunto.

Convocatoria certame literario e artístico

Conmemorando o Día do Libro, a Biblioteca escolar convoca un concuro literario, fotográfico e de ilustración a partir dunha frase escollida do libro O Mercader de Venecia de Willian Shakespeare, morto un 23 de abril de 1616.

"El amor, como ciego que es, impide a los amantes ver las divertidas tonterías que cometen"

"O amor, como cego que é, impide aos amantes ver as divertidas parvadas que cometen"

As bases da convocatoria podedes lelas nos taboleiros das aulas, adxunto nesta páxina ou na Biblioteca.

Data límite de entrega dos traballos: Mércores 20 de abril

Entrega de premios: Luns 25 de abril