Obradoiro de Educación Afectivo - Sexual

No mes de febreiro o alumnado de 2º e 4º da ESO, a través de Servizos Sociais do Concello, e da man da ex-alumna do IES, Nuria, recibiron un Obradoiro de Educación Afectivo - Sexual. Co obradoiro se pretende desenvolver no alumnado hábitos, actitudes e condutas saudables en torno á sexualidade, previr enfermedades de transmisión sexual, desenvolver actitudes de empatía e normalización da sexualidade, o respeto mútuo, a igualdade e respecto entre as persoas, así como o desenvolvemento dunha identidade sexual libre de elementos de xénero discriminatorios.

Difusión da experiencia PIALE en Canadá

Na tarde do pasado xoves 22 de febreiro, a compañeira do Departamento de Bioloxía, Fabiola Cobián, ofreceu, a un grupo de profesores/as, unha presentación sobre a súa estadía nun instituto en Canadá, dentro do programa PIALE.

Nesta presentación, falou da integración no instituto Forest Hill Collegiate Institute, das súas impresións sobre o sistema educativo do distrito de Toronto, público e privado, e dalgunhas propostas que poderían implementarse no noso IES.

Foi unha charla amena e enriquecida polas preguntas e experiencias doutros docentes que, participaron anteriormente no PIALE ou que, están a participar no programa Observa Acción durante este curso escolar.

Obradoiro Iniciación segura á pegada dixital e ás redes sociais

O alumnado de 3º da ESO recibiu o pasado venres 16 de Febreiro un obradoiro sobre uso seguro, responsable e proveitoso das Tecnoloxías da Información e a Comunicación: a seguridade na xestión de perfis nas redes sociais, a identidade dixital, a importancia da pegada dixital, a privacidade nas redes sociais ou as ferramentas e recursos aos que acudir se teñen dúbidas.

Foi impartido pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA).

Encontro aberto a toda a comunidade educativa

O venres, 16 de febreiro, o Club de Lectura de adultos organiza un encontro co médico e escritor Héctor Lema.

A xuntanza realizarase ás 17:00 hs na biblioteca escolar, consistirá nun obradoiro de escritura e está aberta a toda a comunidade educativa do IES Pedra da Aguia (membros do club de lectura de adultos, familias, profesorado, veciños...).

Héctor Lema é un profesional da Medicina orixinario da Ponte do Porto, con consulta de odontoloxía en Carballo e apaixonado da literatura. As súas principais novelas son "Placentas: el oro rojo" e "Una vida como la tuya", que é unha homenaxe ao seu pai.

Estades todos convidados así que... non faltedes!

Encontro artístico e literario con Xulia Pisón

O luns, día 5 de febreiro, celebramos o Día da Ilustración cun encontro na Biblio coa autora coruñesa Xulia Pisón.

Ao encontro asistiu o alumnado de 1º da ESO pertencente ao Club de Lectura e tiveron a oportunidade de descubrir os segredos de como foi creado o libro que leron, "Microalgas".

O obradoiro foi eminentemente práctico e os asistentes usaron os seus lapis e pinturas de cores para aprender unha morea de trucos sobre como se debuxan as personaxes dos cómics e das películas de animación.

Ademais de achegarse ao mundo da ilustración e da creación artística, o alumnado pasou unha boa mañá na compaña de Xulia Pisón.

Intensa actividade en Bruxelas

Do 22 ao 28 de xaneiro, 24 alumnos de 3º da ESO tiveron a oportunidade de coñecer de preto dúas institucións comunitarias en Bruxelas (Parlamento e Consello europeo), falar con dúas eurodeputadas, facer obradoiros no Parlamentarium e na Casa da Historia de Europa e visitar a Fundación Galicia-Europa. Ademais, coñeceron o campo de batalla de Waterloo e cidades como Bruxas e Gante.

Máis información  en QPC, A Voz de Galicia, Diario de Bergantiños, O Correo Galego e Radio Nordés (dende o minuto 49.20)