Parlamento Xove 2017

Parlamento Xove confórmano un conxunto de encontros dialécticos que teñen por obxecto fomentar entre os xoves o diálogo como ferramenta para expór razoadamente as ideas propias.

E alí estivo de novo representado o noso centro a través do grupo de debate conformado por Sol, Gabriel e Mónica, con experiencia xa do ano pasado, e Lucas, que se uniu a eles nesta convocatoria.

O noso equipo empezou gañando contra os Escolapios de Monforte, os nervios xogaron unha mala pasada e perderon o segundo debate contra o Liceo la Paz, da Coruña. Finalmente, repuxéronse e fixeron a mellor das súas intervencións, pero tiñan diante ao poderoso equipo de Vilalba. Aínda así, o resultado foi axustado polo que non pasan á final pero voltan a casa coa cabeza ben alta.

Reserva de prazas para o curso 2017/18

Publicamos a listaxe definitiva de reservas de praza de alumnado procedente de centros adscritos para 1º ESO do curso 2017/18.

A nosa poetisa

albacanosarecital

Ás portas do día adicado ao recordo da figura de Rosalía, imos adiar o seu recoñecemento para darllo a unha poetisa que aínda nos é máis próxima e querida, Alba Canosa.

Alba ofreceu o pasado venres en Arteixo un recital en solitario, no que presentou a un emocionado público composicións da súa primeira publicación, Una camisa y demasiadas balas.

Recibiu enormes mostras de admiración e cariño por parte do auditorio, asinou todos os exemplares do poemario que levara, estivo cómoda e gozou compartindo o seu sentir. O éxito foi total.

Parabéns, Alba, isto só é o comezo!

Amor no instituto

Durante o primeiro recreo do pasado martes, gozamos das estupendas representacións de curtas teatrais a cargo de alumnado de 2ºA.

Fomos testemuñas da paixón de Xoana, tola por Felipe, do amor imposible de Romeo e Xulieta, coas familias enfrontadas, e de como o "namorador" Don Juan namorou de Dona Inés.

Voltando aos amores dos nosos tempos, no segundo recreo repartíronse as cartas de amor e amizade que durante a semana pasada se foran depositando no buzón. Hai que ver como nos queremos, houbo tantas que os carteiros e carteiras non daban feito!

PIALE CANADÁ 2016-17

No arquivo adxunto achégase a miña experiencia en Ottawa co programa PIALE.

Jacobo Santos Solla