Libros de texto 2018/19

Aquí hai talento matemático!

Ariadna Martínez Pasión, alumna de 1º B, vén de ser seleccionada para integrar o grupo de 25 alumnos de toda Galicia que participarán o vindeiro curso nas actividades do programa ESTALMAT.

Este proxecto da Real Academia de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales pretende detectar, orientar e estimular o talento matemático excepcional de estudantes de 12-13 anos.

As actividades que desenvolverán os rapaces son un campamento matemático ó comezo do vindeiro curso e 20 sesións de formación matemática, non orientada a adiantar contidos do seu currículo, senón a desenvolver aspectos esenciais das matemáticas que habitualmente quedan fóra das programacións.

Parabéns Ariadna e que goces desta experiencia!

Entrega do premio Euroscola 2018

O venres 1 de xuño, a Directora Xeral de Xuventude da Xunta de Galicia, Cecilia Vázquez, fixo entrega aos embaixadores junior do Parlamento Europeo, dos premios que os acreditan como gañadores a nivel autonómico do concurso Euroscola 2018.

Ademais dunha placa conmemorativa, os alumnos recibiron distintos agasallos entre os que destacan unha fin de semana no albergue de ocio de Gandarío e unha viaxe ao Parlamento Europeo en Estrasburgo para participar con outros gañadores do concurso na UE dun evento no que se debaterán temas de interese relacionados con Europa.

Máis información, no portal da Xunta de Galicia, El Correo Gallego e Que Pasa na Costa.

Arqueoloxía no castro das Barreiras

Este ano, o alumnado de 1º ESO tivo a oportunidade de visitar o castro das Barreiras e charlar co seu arqueólogo, Tito Concheiro. Durante a visita, afondamos na historia da Cultura Castrexa, explicounos como influíron os castros na maneira de ocupar o territorio hoxe en día, e tamén nos desvelou as claves da técnica arqueolóxica.

Algún xa quedaba de boa gana a remexer na terra!