Recuperación de materias pendentes de cursos pasados

O alumnado que teña materias pendentes de cursos pasados debe consultar na aula virtual o sistema de recuperación de cada unha delas e os contidos dos que vai ser avaliado. Esta información atoparase agrupada na categoría PENDENTES.

Ocatwinning

Ocatwinning es el nombre del proyecto etwinning que actualmente estamos desarrollando cuatro Institutos de enseñanza secundaria de Sofía (Bulgaria), Camariñas (España), Auray (Francia) y Benesov (República Checa). Somos un total de 8 docentes y 63 estudiantes de edades comprendidas entre los 15 y 17 años. De nuestro Centro participan los alumnos de 4º ESO A y cinco docentes: Fabiola, Federico, Bruno, Brey y Jacobo.

El objetivo del proyecto es poner en valor una parte del patrimonio cultural de estas zonas y fomentar la colaboración entre los estudiantes. Con tal motivo, hemos hecho grupos internacionales mixtos que tendrán como lengua vehicular el español.

Formación TIC para as familias

As familias do alumnado do centro están convidadas a participar nunhas xornadas de formación no manexo das ferramentas TIC que se adoitan empregar no ensino virtual. As sesións desenvolveranse por videoconferencia a través da plataforma Webex, conectándose ó enderezo https://eduxunta.webex.com/meet/sonialopez nas seguintes datas:

2º, 3º e 4º ESO: mércores 3 de marzo, ás 19:00 h

1º ESO: luns 8 de marzo, ás 19:00 h

Rosalía, meu corazón, hoxe estás de celebración

Ser Rosalía é un acto de rebeldía, é unha acción política. Cada mirar nos ollos fire coma cen saetas. Non precisamos máis, só mirar. Quen mira a obra de Rosalía entende a muller de vangarda que hai detrás dela, a insubmisa, a creadora do pensamento, a inconformista, a muller valente que elixe a palabra para loitar contra a inxustiza e para crear un país sublime. (Fragmento do manidesto da AELG.)

Dende 2010, o 24 de febreiro conmemórase o nacemento de Rosalía de Castro. Escrita no século XIX, a súa obra mantense vixente na denuncia da inxustiza social e na reivindicación feminista.

Dígocho eu

Dende hoxe está dispoñible no bloque de Dinamización linguística unha ligazón ó espazo da TVG Dígocho eu, no que a xornalista Esther Estévez presenta vídeos moi curtos con consellos prácticos para mellorarmos o noso galego.

Bótalle un ollo, hainos ben divertidos, dígocho eu!