abalarMóbil

Os responsables do alumnado deben descargar no seu teléfono a aplicación abalarMóbil. Con ela poderán acceder ós datos do centro, do alumnado ó seu cargo, controlar e xustificar faltas de asistencia, recibir comunicacións, solicitar e anular titorías, etc. Guía de instalación e uso.

Os días 12 e 13 de outubro non hai clase

Os días 12 e 13 de outubro o instituto permanecerá pechado.

O 12 é festivo nacional e o 13 é unha das datas escollidas polo centro dentro dos días de libre disposición.

Xornada de convivencia de inicio de curso

O pasado martes 26, toda a comunidade educativa do noso instituto participamos dunha actividade de convivencia para comezar este novo curso con bo pé. Nesta ocasión apostamos por un roteiro espectacular que transcorre desde a desembocadura do río Anllóns ata a praia de Balarés, xa na veciña ría de Corme e Laxe.

Durante toda a mañá, o bo tempo respectounos mentres as conversas animaban un camiño que atravesou marisma, dunas, cantís e por fin… a praia. Houbo tempo para xogar ao aire libre grazas ao Dpto. de Educación Física, e incluso a Comisión Ambiental recolleu algún plástico abandonado…

Finalmente, como non podía ser doutra maneira, puxémoslle punto e final cun xantar que prestou a todo o mundo!

Por se a alguén lle apetece repetir, aquí deixámosvos o track do sendeiro:

Música nas aulas

O IES Plurilingüe Pedra da Aguia acolleu o xoves 21 unha experiencia novidosa na que participou case todo o alumnado. Profesores da Escola Municipal de Camariñas trouxeron instrumentos musicais de corda, percusión e vento para achegar a música aos rapaces e animalos a tocar e a participar na Escola do Concello.

músicanasaulas

Situando un instrumento en cada aula, os grupos de alumnos pasaron de forma rotatoria e en intervalos de 10 minutos para escoitar as explicacións e os acordes do piano, a batería e a guitarra. Finalmente, reuníronse no salón de actos para escoitar unha pequena actuación dos profesores, xa con todos os instrumentos.

Queremos agradecer o interese da Escola Municipal de Camariñas por achegar a música ás aulas, cunha actividade que entusiasmou tanto ao alumnado como ao persoal docente.

CONTRATACIÓN CAFETERÍA PARA O CURSO 2017/18

Está aberto o prazo para a presentación de candidaturas para a contratación da xestión da cafetería do IES Plurilingüe Pedra da Aguia para o curso 2017/18. Este prazo rematará o venres día 1 de setembro de 2017.

No anexo adxunto establécese o proceso a seguir e a documentación requirida.