Axenda

Eleccións no día de Europa

O Día de Europa, 9 de maio, celebrámolo no Instituto cun simulacro electoral. Os nosos embaixadores júnior formaron catro grupos políticos, escribiron aos eurodeputados para se informar dos temas propostos e fixeron carteis publicitarios para pedir o voto para cadansúa formación. Finalmente, as votacións realizáronse o 9 de maio na entrada do centro en dúas mesas habilitadas para o momento, unha para que votara o alumnado e outra para que o fixeran o persoal do centro, os pais e quen se inscribira no censo. Gañou a opción conservadora, con Jéssica Blanco como cabeza de lista. Pero o resultado foi o de menos. O que se pretendía era que os rapaces aprenderan como funciona a maquinaria electoral e a importancia de exercer o dereito a voto, sobre todo de cara ao 26 de maio cando coinciden comicios locais e europeos.

Máis info en El Correo Gallego, La Voz de Galicia, Que Pasa na CostaAvante Toda e Diario Camariñán

Europa na Mostra do Encaixe

Na Semana Santa a actividade dos embaixadores do IESP Pedra da Aguia non cesou, na idea de promocionar o voto para as eleccións do 26 de maio ao Parlamento Europeo. Coa colaboración do concello, que nos facilitou un stand na Mostra Internacional de Encaixe, os embaixadores júnior estiveron repartindo información sobre a UE dende o mércores ata o domingo. Mesmo se elaborou un pequeno cuestionario diario para probar os coñecementos que tiñan os asistentes ao evento sobre Europa.

A actividade seguinte será a simulación dunhas eleccións europeas no propio instituto o día 9 de maio, día de Europa. Con tal motivo, os rapaces crearon 4 grupos políticos e terán que facer campaña no centro para conseguir o maior número de apoios para ese día.

Aquí Galicia: Eu son Camariñas

Uns días antes da Semana Santa, a produtora do programa da TVG "Aquí Galicia" desprazouse ata noso instituto para facer a gravación dunha reportaxe sobre os distintos programas europeos que levamos a cabo. Nela participaron alumnos de 3º e 4º da ESO e o xefe de estudos. O programa emitiuse o 20 de abril de 2019, englobado nun monográfico sobre Camariñas, no que aparecen tamén varios dos nosos alumnos e o vídeo promocional "Eu son Camariñas".

Na seguinte ligazón tedes o programa enteiro. O que fixeron no noso centro atópase entre 1h 48 min 4s e 1h 53 min 1s.

Pesca e sostibilidade no instituto

Segue a intensa actividade das Escolas embaixadoras. Esta vez organizando unha mesa redonda sobre pesca e sostibilidade que contou con 5 persoeiros de altura que representaban de forma xeral o sector pesqueiro, tanto dende o punto de vista institucional como dende o punto de vista privado.

No evento tamén se presentou o photocall das vindeiras eleccións europeas do 26 de maio: un submarino de case 4 m onde tamén aparece a nosa Caramiña.

Máis en La Voz de Galicia, QPC, Diario Camariñán, Avante Toda,  Xunta de Galicia

Euroscola primeira parte

Os alumnos de 4º da ESO, embaixadores júnior do ano pasado e gañadores do concurso sobre o Patrimonio cultural a nivel autonómico, gozaron do seu premio na cidade francesa de Estrasburgo, onde participaron no programa Euroscola con 480 estudantes doutros países da UE.

Despois continuaron ata París e Disney, xa en plan relax, antes de volver ao centro e participar xunto cos novos embaixadores dunha charla de EuropeDirect A Coruña e do programa de radio A Cancela, de Ser Nordés, que se emitiu dende o noso centro. Aquí tedes o vídeo da nosa presentación: Helena e Nerea

Máis en La Voz de Galicia, El Correo Gallego, Avante Toda, Ser Nordés, QPC, Diario Camariñán.