Bolsas do Ministerio de Educación para facer Bacharelato ou FP no curso 2022/23

Desde o día 30 de marzo de 2022 até o 12 de maio de 2022 todo o alumnado que vaia cursar estudos de Bacharelato ou FP no vindeiro curso e desexe solicitar unha bolsa do Ministerio de Educación terá que facer o trámite en liña no seguinte enderezo (onde ademais está toda a información necesaria sobre estas axudas):

O Concello de Camariñas pon á disposición do estudantado ou as familias que precisen axuda para cubrir as solicitudes o teléfono 981738004 no que poden solicitar cita previa para recbir asesoramento presencial nas instalacións da Casa de Pedra do Concello (Praza da Insuela, nº 56).

Inscrición para as probas de acceso a Ciclos Medios de FP

Aberto o período de inscrición para probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, do 3 ao 16 de marzo de 2022, ambos incluídos.

Poderanse inscribir todas as persoas nacidas en 2005 ou anos anteriores. Máis información no Departamento de Orientación e nos seguintes enlaces:

Convocatoria actual de probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Inscrición online

Orientación vocacional para o alumnado de 3º ESO

Presentación coas opcións dispoñibles ao rematar a 3º ESO (ver arquivo anexo)

Orientación vocacional para o alumnado de 2º ESO

Presentación coas opcións dispoñibles ao rematar a 2º ESO (ver arquivo anexo)

Orientación vocacional para o alumnado de 4º ESO

Presentación coas opcións dispoñibles ao rematar a ESO (ver arquivo anexo)