Olla para ela!, Actividades, Novas, Plan de igualdade, Elas, Ligazóns

Olla para ela!                         Lecturas                    Ligazóns

Plan de igualdade

Conmemoración do 25 N

Dende a Biblioteca conmemoramos o 25N, Día internacional da eliminación da violencia contra as mulleres, coa exposición dos carteis presentados ao concurso na categoría de "imaxe gráfica".

Súmase á exposición o "Manual dos modais básicos", no que alumnas de 4º B (Naira, Judith e Siomara) abordan certos temas tabú relacionados co xénero, a sexualidade e o colectivo LGBTIQA+. Aínda que este traballo non está directamente relacionado co obxectivo do 25N, consideramos que nesta semana é importante recordar as palabras RESPECTO e IGUALDADE.

De entre os presentados no centro, estes son os carteis escollidos para enviar ó Concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais contra a violencia de xénero, convocado pola Consellería de Educación:

Ainhoa Rodríguez Pose (2ºB)

Marcos González López (3ºB)

Concurso de audiovisuais contra a violencia de xénero.

Convocatoria: CONCURSO

Data límite: 15 de novembro de 2021

Anímate e participa neste concurso enfocado cara á construción de imaxes gráficas e pezas audiovisuais relacionados coa violencia de xénero co fin de promover a erradicación desta violencia e poñendo o foco na prevención, na detección precoz e na intervención. Información e convocatoria

Reflexionando sobre a violencia de xénero

Recollida de diplomas e obsequio pola participación na elaboración do vídeo sobre a violencia de xénero

Un grupo de rapaces de 3º ESO e 4º ESO coordinados por excompañeiros do centro (Silvia Lijó e Emilio Roca) e apoiados pola educadora familiar dos Servizos Sociais do concello de Camariñas (Ali Trillo), o orientador do centro (José Rodríguez) e a biblioteca, fixeron unha reflexión sobre a violencia de xénero neste ano 2020. Neste vídeo poderedes ver o traballo realizado.

Xénero sen cor

Novamente, alumnos de 3º e 4º da ESO amosaron o seu compromiso cunha sociedade responsable e solidaria. Esta vez, rapaces e rapazas intercambiaron cores que de pequenos asígnannos dun xeito predeterminado para insistir no feito de que o xénero vai máis aló da cor elixida.