8 M, Día internacional da muller

O 8 de marzo é o día recoñecido pola ONU para reivindicar a igualdade e para facer balance sobre a situación das mulleres na sociedade.

A día de hoxe, esa ollada á nosa contorna devólvenos imaxes inadmisibles, dende a da desigualdade no ámbito laboral ata a da violencia sexual ou os asasinatos de mulleres. Ata que a celebración deste día perda sentido, as mulleres seguiremos loitando pola igualdade real dos nosos dereitos. (Imaxe: Davila)

Cartas de amor

http://www.edu.xunta.gal/centros/iespedraaguia/system/files/afectoscartas_1.pngPara celebrar a Semana dos afectos, do 10 ao 14 de febreiro, e en relación co Plan Proxecta Por 365 días de respecto e iguadade, o alumnado de 2º de ESO traballou na elaboración dunha serie de cartas. A actividade implicou, ademais da Biblioteca, todos os departamentos de linguas, porque en cada idioma tratouse un tipo de afecto. En galego escribiron unha carta de amor propio; en castelán, unha de afecto a unha persoa da súa familia; en inglés, a unha amizade; e en francés, a unha posible parella ideal.

Como parte final da actividade organizamos unha exposición cunha selección de cartas, de xeito que toda a comunidade educativa puidese apreciar o traballo realizado polo alumnado de segundo.

11F, Día internacional da muller e a nena na ciencia

O Día internacional da muller e da nena na ciencia foi proclamado pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas para a súa conmemoración o 11 de febreiro, co obxectivo de investir tempo e recursos na formación das nenas para corrixir a fenda de xénero nas profesións científico-tecnolóxicas, xa que tanto a ciencia coma a igualdade de xénero son fundamentais para un crecemento que responda ós Obxectivos para o Desenvolvemento Sostible.

6F, Día mundial de tolerancia cero á mutilación xenital feminina

En 2012 a Asemblea Xeral da ONU designou o 6 de febreiro como o Día internacional de tolerancia cero á mutilación xenital feminina. Esta práctica supón unha negación da dignidade da muller, pon en perigo a súa saúde, causa dor e sufrimentos innecesarios e pode provocar a morte. Por iso, Nacións Unidas ten coma un dos Obxectivos para o desenvolvemento sustentable a erradicación plena da mutilación xenital feminina para o 2030.