Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55  -  Fax 881 93 00 64  -  ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es  -  Teléfono móbil 698 12 54 23

OBRA DE TEATRO NO NOSO INSTITUTO

Luns, 28 de novembro, houbo a representación de "Retrincos de Castelao", escrita e dirixida por Diego Rey e protagonizada por Isabel Risco e Fran Rei, pon en escea cinco historias e 12 viñetas dos libros Cousas, Retrincos e cousas da Vida, e aborda a figura de Castelao desde catro puntos de vista: o escritor, o humorista, o debuxante e o político.

Asistiu o alumnado de 4º ESO do IES Moncho Valcarce e  de 3º e 4º ESO do IES Castro da Uz.  Foi organizada polo Departamento de Cultura do Concello de As Pontes.

VISITA Á CENTRAL TÉRMICA DE ENDESA (AS PONTES)

O  9 de Novembro os alumnos de 3ºde E.S.O. visitaron a Central Térmica da nosa localidade. A actividade programouse dende o  Departamento de Bioloxía e Xeoloxía coordinado co de Tecnoloxía dentro do Programa Educativo “Todo un mundo de enerxía” de Endesa Educa.

Pretendeuse  dar a coñecer  aos rapaces o funcionamento da Central Térmica, os combustibles que utiliza e o impacto que ten sobre o medio ambiente. Viron de preto onde se xera a enerxía eléctrica e se controla a súa distribución.

Despois de ter observado a maqueta de todo o complexo mineiro-eléctrico, fixeron un percorrido polas inmediacións do Parque de Carbón, Torres de Refrixeración e Subestación, pasando logo  pola zona de Turbinas e Sala de Control.

A visita rematou no Lago onde se lles explicou o proceso de recuperación ambiental da antiga mina.

TEATRO EN FRANCÉS

O martes 22 de novembro, os alumnos e as alumnas de Francés (180 en total) de todos os niveis (de 1º ESO a 2º BAC) asistiron no cine Alovi, á representación de: Le Misanthrope de Molière. Esta obra foi adaptada e representada pola compañía La Bohème.

VISITA A SOTAVENTO

Os alumnos de 2º de ESO visitaron o día 11 de Novembro A Fundación Sotavento Galicia, actividade complementaria da materia de Física e Química.

Coñeceron o funcionamento dun parque eólico. Tipos de aeroxeradores e compoñentes dos mesmos.

Mostraronselles distintas prácticas relacionadas co aforro enerxético e o consumo responsable.

Recibiron explicacións do funcionamento dun panel solar térmico e dun panel solar fotovoltaico.

Disfrutaron coa visita á Vivenda Bioclimática, comprendendo a relación entre arquitectura bioclimática

e aforro enerxético.

Tratouse de  concienciar aos alumnos para reducir o consumo dos combustibles fósiles e usar enerxías alternativas para asi evitar os problemas de contaminación ambiental.

CONTACONTOS EN FRANCÉS

O venres 11 de novembro recibimos a Samuel Mountoumnjou, contacontos e profesor camerunés. Reside en España dende hai máis de dez anos.

Samuel  compartiu cos nosos alumnos/as  de Francés de 3º- 4º ESO e 1º BAC, contos da súa infancia e do seu continente (de Camerún e de Etiopía).

O primeiro conto era un conto popular de Camerún.O segundo era de Etiopía e no terceiro empregou unha das múltiples linguas que hai en Camerún.

Con esta experiencia, o alumnado puido descubrir outra cultura a través dunha lingua en común, o Francés.

Preme para ver imaxes

SEGURIDADE INFORMÁTICA

O alumnado de TIC II está a facer unha enquisa a todo o alumnado do centro sobre o tema da Seguridade Informática. Pincha no enlace correspondente en función do curso no que estés:

Gracias pola vosa colaboración.

A continuación tedes unha guia de PRIVACIDAD Y SEGURIDAD EN INTERNET

VISITA AO AERÓDROMO DE ROZAS E Á FUNDACIÓN TIC

Venres, 28 de outubro, un grupo de alumnas e alumnos de 2º BAC acompañados das profesoras de tecnoloxía visitaron o Aeródromo de Rozas e á Fundación TIC (Lugo)

TICODIARIO IES MONCHO VALCARCE

SAMAÍN-MAGOSTO-HALLOWEEN 2016

1. ACTIVIDADES SIMULTÁNEAS. (De 10.10 a 11.30h.  )

• Obradoiro de maquillaxe.

• Concurso de repostería de Hallowen.

• Exposición de conxuros.

2. ENTREGA DE PREMIOS: Concurso de repostería de Halloween e I Xogos Castaños IES Moncho Valcarce. (De 11.30 a 12.10)

3. DEGUSTACIÓN DE CASTAÑAS (Deferencia da ANPA)

4. RECREO (De 12.10 a 12.30h)

5. RETORNO AS CLASES.

Parabéns a todos os participantes e noraboa aos gañadores!!!

Grazas ao alumnado pola participación e ao profesorado pola colaboración!!!

Moitas grazas á ANPA!!!