Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55 - Fax 881 93 00 64 - ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es - Teléfono móbil 698 12 54 23

15 DE NOVEMBRO: DIA MUNDIAL SIN ALCOL

O alumnado de 3º e 4º ESO do noso instituto está inmerso nun obradoiro de prevención do alcolismo que imparte un técnico da Asociación ADIANTE de As Pontes.

O 15 de novembro é o  "Día mundial sen alcol" e para conmemoralo  o venres, 17 de novembro, ás 20.30h. haberá unha obra de teatro no auditorio Alovi. "Eu non estou bébedo"

LUNS, 13 DE NOVEMBRO, CONTACONTOS EN FRANCÉS

O alumnado de Francés de 3 e 4 ESO asistiron a unha sesión de contacontos. O encargado do mesmo foi Samuel Mountoumnjou, nacido no oeste de Camerún, nunha aldea onde as tradicións orais seguen vivas.

E profesor de idiomas e mediador intercultural. O seu amplo e variado repertorio está constituido esencialmente de contos, lendas,parábolas e mitos africanos. Consegue así transmitirnos o espíritu da Africa Negra.

Ademais esas narracións son un armonioso cóctel de palabras, ritmo e humor para divertir e potenciar alguns valores humanos como a solidaridade, a convivencia, a tolerancia, a honestidade ou a igualdade de xénero, entre outros.

A ARTE NO CÓMIC

“O día 10 de novembro os alumnos de 1º da eso fomos de visita ao museo fundación de A Coruña a ver a exposición o arte no cómic! Pasámolo moi ben! Primeiro unha guía explicounos na exposición cousas sobre algúns pintores que nos pareceron interesantes, nós tamén falamos de cadros que coñecemos e nos gustan, a guía aprendeu connosco. Logo fomos a un taller a debuxar un cómic en grupo, algo que foi moi interesante pero tamén moi complicado porque estábamos en grupo e tíñamos que decidir entre todos!
Gustounos pasar a mañá xuntos e xogar no parque!”

Exposición "El arte en el cómic"

VISITA AO PARQUE ARQUEOLÓXICO DA CULTURA CASTREXA

O xoves, 9 de novembro de 2017, o alumnado colaborador de Dinamización da Lingua galega foi ao Parque arqueolóxico da cultura castrexa lánsbrica. Asistiron alumnos de distintos niveis, dende 1º ESO ata 1º BAC. A continuación podes saber máis polo miúdo da visita cultural se premes na imaxe.

MAGOSTO-SAMAÍN-HALLOWEEN

PROGRAMA DE ACTIVIDADES

Concurso de postres de HALLOWEEN:Parabéns  gañadoras/es e grazas por participara a tod@s!!!

HOMENAXE A ENCARNA RIVERA CASCUDO

Hoxe, venres, ás 12.15 h. a Comunidade Educativa do IES Moncho Valcarce gardou un minuto de silencio en memoria da  profesora de francés no curso 2016-2017, Encarna Rivera Cascudo. As nosas condolencias para toda a súa familia e amigos.

CONVOCATORIAS DA BIBLIOTECA

PREME NA IMAXE PARA VER AS BASES

Concurso de Cabazas literarias

CLUBE DE LECTURA DE ADULTOS

Clica para ver toda a información

ACTIVIDADES OUTUBRO 2017

•  XORNADAS DE PREVENCIÓN DO ALCOLISMO

O 16 de outubro  iniciáronse as xornada, de  prevención do alcolismo, que imparte un Técnico da Asociación "Adiante" . Van dirixidas ao  alumnado de 3º e 4º de ESO.

As charlas teñen lugar na hora de titoría de cada grupo e levaranse a cabo no actual mes de outubro, en novembro e nas dúas primeiras semanas de decembro.

PROGRAMA DAS XORNADAS

• OBRADOIRO DE RCP (Reanimación cardio pulmonar)

O luns, 23 de outubro, o alumnado de 1º-2º ESO tivo unha xornada dedicada á RCP. Impartido por Mª Jesús Castro (Médico de urxencias PAC de Vilalba) e Manuel Cabarcos(Técnic o Servizo emerxencia 061 PAC de As Pontes)