Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55 - Fax 881 93 00 64 - ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es - Teléfono móbil 698 12 54 23

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista de libros de texto 2018-2019

Días non lectivos do curso 2018-2019 solicitados á Xefatura Territorial de Educación segundo o disposto na Orde do 28-maio-2018 (DOG 8-6-2018):

- Venres 2-novembro-2018

- Luns 18-marzo-2019

Eleccións ao Consello Escolar 2018 (renovación parcial bienal)

- Convocatoria das eleccións ao Consello Escolar 2018

- Calendario electoral

- Esquema informativo sobre o proceso electoral (alumnado)

- Esquema informativo sobre o proceso electoral (nais e pais de alumnado)

EXPOSICIÓN DO DPTO. DE BIOLOXÍA

Durante a semana do 12 ao 16 de novembro poderase visitar a exposición que o alumnado de 1º ESO de Bioloxía e Xeoloxía realizou sobre o mundo da célula. A devandita exposición atopase na entrada do instituto.

PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA DO IES MONCHO VALCARCE

O vindeiro luns, 12 de novembro, iniciamos unha nova edición do "Plan Director para a convivencia nos centros educativos". Desenvolverase ao longo do mes de novembro. As charlas serán impartidas por José Antonio Franco.  Os temas que se tratrarán  son  internet, redes sociais e drogodependencias. Para ter unha información máis pormenorzada preme no seguinte link.

Programación do Plan Director 2018-2019

SAÍDA Á FUNDACIÓN TIC´S

O día 31 de outubro, o departamento de tecnoloxía organizou unha viaxe a Lugo para o alumnado de 2º bacharelato. Durante esta actividade puideron coñecer  o proceso de grabación dun programa de televisión, amosar o manexo de drons, que presentan un número crecente de aplicacións, e visitar un laboratorio no que ensaian distintos materiais.

MÉRCORES, 31 DE OUTUBRO DE 2018

A partires das 12.30 h. celebración do Samaín e do Magosto, Concurso de postres de Halloween, Obradoiro de maquillaxe, concurso de cabazas literarias.

Por deferencia da ANPA teremos degustación de chocolate con churros e castañas.

VISITA AO ESPAZO MINEIRO RESTAURADO DE AS PONTES

O día 25 de outubro, o alumnado de 1º de Bacharelato e do ciclo formativo superior de Laboratorio visitou o espazo mineiro restaurado de Endesa (As Pontes). Alí puideron ver distintas áreas naturais típicas de Galicia como lagoas, pastizais, brezais, etc. Para realizar esta visita estiveron guiados, en todo momento, por persoal de Endesa. O noso agradecemento pola súa atención.

REUNIÓN COAS FAMILIAS

LUNS, 15 DE OUTUBRO DE 2018

Ás 18:00h. o profesorado titor recibirá ás familias do alumnado de todos os grupos, agás de: 2º ESO B, 4º ESO C E 2º BAC A.

A reunión dos devanditos grupos terá lugar o vindeiro luns, 22 de outubro de 2018.

2º ESO B: 17.30h, 4º ESO C:18.00h. e 2º BAC A: 18.00h.

Información para as familias que non puideron asistir. Preme na imaxe.

REGULAMENTO NO USO DO TELÉFONO MÓBIL

Por unha mellor convivencia, buscando un maior rendemento académico no alumnado

e por un uso pedagóxico do móbil, a Comunidade educativa do I.E.S. Moncho Valcarce

decidiu regular a súa utilización no recinto educativo.

CURSO 2018-2019

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES MONCHO VALCARCE TRASMÍTEVOS OS MELLORES DESEXOS E DÁVOS A BENVIDA A ESTE NOVO CURSO QUE COMEZA.

VIAXE CULTURAL A SANTIAGO

O Pasado mércores 20 de xuño o alumnado que participou ao longo do curso nos obradoiros de EDLG, realizou unha viaxe cultural a Santiago, onde tiveron oportunidade de coñecer o orixe da Universidade de Santiago con visita guiada a Fonseca e o Rectorado, despois visitaron o Museo do Pobo Galego, onde percorreron as distintas salas cun xogo de pistas para buscar determinadas cousas e por último a Catedral.

Resultou unha viaxe moi instrutiva e amena!!!