Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55 - Fax 881 93 00 64 - ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es - Teléfono móbil 698 12 54 23

DÍA DO LIBRO: EXPOSICIÓN E MERCADIÑO SOLIDARIO

MASTERCLASS EN FÍSICA DE PARTÍCULAS

O xoves, 6 de abril, alumnado de Física de 2º Bacharelato do noso Centro, incluídos nun listado de 100 persoas de 23 Institutos galegos, tivo a oportunidade de participar na xornada ou "Masterclass" de actividades relacionadas coa Física de Partículas, denominada "Física de Partículas coas Mans", organizada polo departamento de Física de Partículas da Universidade de Santiago de Compostela en colaboración coa Sociedade Europea de Física e o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear).

A xornada comezou ás 9:30 horas coas conferencias “Introdución á Física de Partículas” e “Aceleradores e Detectores”, impartidas polo persoal investigador, como Diego Martínez Santos, que fora premiado como mellor físico de partículas novo europeo e que dirixe o seu propio laboratorio na USC, financiado polo Consello Europeo de Investigación.

A práctica de simulación por ordenador de 100 eventos nun dos detectores do acelerador LHC para identificar electróns, muóns, neutrinos e fotóns, e os seus bosóns orixinarios (W, Z, Higgs), ocupou o resto da xornada matinal, reiniciándose ás 14:30 e prolongándose até as 16:00, cando, mediante videoconferencia moderada dende o CERN, discutíronse os resultados xunto co resto de participantes doutras sedes europeas, como Helsinki, Varsovia ou Moldavia.

XORNADA TÉCNICA NO ISSGA (CAMPUS DE LUGO)

O alumnado do ciclo superior de Laboratorio de Análise e de Control de Calidade do noso Centro participou o pasado xoves, 30 de marzo, en Lugo, na Facultade de Ciencias, nunha xornada para difundir entre a comunidade de ensinanza superior a guía “Boas Prácticas en Prevención de Riscos Laborais. Manual de Seguridade no Laboratorio”, elaborada polo ISSGA.

A publicación, que conta con 5.500 exemplares en galego, castelán e inglés, pretende fomentar prácticas de traballo seguras neste campo, en particular e, principalmente, no ámbito universitario e nos centros dependentes da Administración autonómica, e tamén nos servizos de prevención, asociacións, sociedades, colectivos de farmacéuticos, médicos, químicos e biólogos.

BÚSCANSE ACTORES E ACTRICES

O alumnado de 4º de ESO xunto coa profesora de Educación Plástica, Visual e Audiovisual van rodar unha curtametraxe e precisa actrices e actores figurantes e tamén un actor para un personaxe secundario. Contan coa colaboración do Departamento de Lingua e coa Televisión de As Pontes.

Realizarán a selección á volta de vacacións de Semana Santa. Será os días 18, 19, 20 e 21 de abril no 2º recreo, de 12:10h a  12:30 h. O lugar será o Salón de actos do noso instituto.

VIAXE CULTURAL A PARÍS

PROGRAMA DA VIAXE

SAÍDA : Xoves, 30 de marzo de 2017.

HORA DE SAÍDA: 23:30h. (Diante do instituto)

CHEGADA:Venres, 7 de abril de 2017.

HORA DE CHEGADA: arredor da unha da madrugada

ALUMNADO DE FRANCÉS : 3º ESO, 4º ESO e 1º BAC.

PROFESORADO: Marisol López Janeiro e Rodrigo Pinto Casas.

31 marzo: viaxe e chegada a POITIERS.  Hotel du Futuroscope

1 de abril: Visita ao parque de Futuroscope. Noite en París.Hotel IBIS Paris Gare du Nord Chateau Landon

2 de abril: Visita a Montmartre e outros rincóns da Cidade da Luz.

3 de abril: Eurodisney.

4 de abril: Visita de monumentos emblemáticos, subida a Tour Eiffel e paseo en bateau-mouche.

5 de abril: Seguimos descubrindo París e visita a Le Louvre.

6 de abril: Viaxe de regreso.

7 de abril: Chegada Ás Pontes.

Boa viaxe e feliz retorno!!!

VISITA DO ALUMNADO DO MONTE CAXADO

O mércores, 29 de marzo, recibimos ao alumnado de 4º da ESO do CPI Monte Caxado. A acollida levaronna a cabo 4 antigas alumnas do devandito CPI e que agora están cursando 1º de BAC. Sara, Paula, Uxía e Carla actuaron de perfectas anfitrioas. En primeiro lugar, no salón de actos, contáronlles a súa experiencia no instituto e déronlles consellos tanto a nivel académico, no relacionado coa elección de asignaturas, coma a nivel de comportamento. Logo ensináronlles algunhas dependencias do instituto para que cando se incorporen en  setembro non lles resulte de todo descoñecido. A visita en imaxes.

Benvidos!!!

CAMBIOS NAS PONDERACIÓNS DA ABAU !!!!

Cambios importantes nos parámetros de ponderación de materias de opción e troncal de modalidade.

Preme para ver a información.

ABAU

EDUCACIÓN MEDIOAMBIENTAL

Óscar Freire, impulsor da iniciativa "Coge3", veu dar unha charla ao alumnado de 1º BAC e 3º ESO, en relación coa problemática dos plásticos nas costas españolas.

Con isto pretendemos concienciar ao alumnado da importancia de reducir o lixo xerado, e depositalo no lugar axeitado, non vertelo na natureza xa que todo acaba no mar.

O próximo mes de maio, en compañía de Óscar iremos limpar o areal de Vilarrube co alumnado de 1º BAC de Tecnoloxía Industrial I e Anatomía Aplicada en colaboración co Departamento de Bioloxía.

Esperamos poñer o noso gran de area para mellora a contorna e, en xeral, o Planeta!!!!

SEMANA DA FROITA

Do 27 ao 31 de marzo temos froita nos recreos.