Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Instituto de Educación Secundaria Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55    -    Fax 881 93 00 64    -    ies.moncho.valcarce@edu.xunta.gal

Horario de atención ao público: de 08.30 a 14.10 h, de luns a venres (Secretaría: 881 93 00 56)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Admisión de alumnado de ESO e bacharelato

para o próximo curso 2021-2022

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior 2021

Exame oficial de Francés

DELF Scolaire 2021

Para ampliar o currículum

O alumnado de ESO e bacharelato interesado en realizar o exame oficial de Francés DELF Scolaire pode poñerse en contacto coa xefa do Departamento didáctico de Francés, Beatriz de la Fuente.

Prazo: ata o venres 26-febreiro-2021.

Ver o calendario de exames

Información

Documentos relacionados coa COVID-19

Información da ANPA O Brixeo

Asociación de nais e pais de alumnado O Brixeo

Darse de alta como socia / socio da ANPA

Urxente

PRECÍSASE URXENTEMENTE SOCIAS/OS PARA O EQUIPO DIRECTIVO DA NOSA ANPA

Curso 2020-2021

Horarios dos grupos

Importante:

• As nais e pais de alumnado non poden acceder ao centro docente durante todo o curso. As dúbidas serán resoltas por teléfono.

• Para resolver asuntos de forma presencial é preciso solicitar cita previa por teléfono.

• Os vehículos particulares non poden estacionar na calzada fronte ao Instituto, para non entorpecer aos autobuses escolares. Para deixar ou recoller alumnado hai que utilizar o estacionamento. É recomendable esperar dentro dos vehículos.

Pasos a seguir para ir ao centro

Lista de libros de texto para o curso 2020-2021

PROGRAMA DE EDUCACIÓN EMOCIONAL

O programa de educación emocional pretende promover o benestar emocional do noso alumnado axudándolle a identificar de xeito positivo os  pensamentos e as emocións que determinan o  noso comportamento. Acadar o benestar emocional capacítanos para facer frente ao estrés e aos problemas que forman parte da vida, a ter confianza en nós mesmos  establecendo relacións saudables coas persoas que nos rodean.

A situación social que estamos a vivir fai necesario atender ao coidado e benestar emocional da comunidade educativa para poder afrontar de xeito positivo as dificultades sociosanitarias nas que nos atopamos.

QUINCENA DA FROITA

Ao longo do mes de febreiro estase a  realizar a campaña de froita que a Xunta de Galicia desenvolve naqueles centros que así o solicitaron. Con esta campaña pretendese poñer en coñecemento do alumnado a importancia que ten a froita na dieta alimenticia e fomentar hábitos de vida saudables.

DÍA INTERNACIONAL DA PAZ (30-1-2021)

Para celebrar o "Día Internacional da Paz" realizáronse unha serie de actividades na biblioteca do centro. A modo de exemplo mostrámosvos a seguinte.

A actividade persegue pór en práctica actuacións concretas para que cada alumn@ participante entenda que a paz empeza cun mesm@ e no día a día no noso xeito de falar cos compañeir@s, na forma de relacionarnos persoalmente e a través das redes sociais, nos nosos comportamentos cotiás, etc.

Reproducimos diálogos a través de viñetas nas que se amosaban condutas pouco axeitadas para posteriormente propoñer alternativas máis a acordes cunha convivencia pacífica.

CONVOCATORIA "UNI DREAM"-FUNDACIÓN ENDESA

UNIDREAM son becas de preparación para estudar nas Universidades de Estados Unidos, Inglaterra, Irlanda ou Escocia. As devanditas becas son financiadas pola Fundación ENDES, están destinadas a estudantes de 4º ESO e 1º BAC

Se queredes saber máis premede no seguinte link.

A PLÁSTICA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A actividade a desenvolver con motivo do 25 de Novembro, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, pretende crear imaxes que ilustren e denuncien diferentes formas de violencia machista. Traballamos manipulando representacións artísticas diferentes que retratan a todo tipo de mulleres, e buscamos darlles un novo significado, cambiando o sentido das mesmas ao recortalas, combinalas con outras, debuxalas, borralas,... Usamos a subxectividade da linguaxe plástica para que estas imaxes transmitan unha nova mensaxe: como é estar na pel da muller que sufre violencia de xénero en algunha das seus formas ou graos. Queremos amosar a outra cara da moeda desa representación ideal feita habitualmente do mundo feminino, mostrar a cara que case sempre permanece oculta pero que existe, e que é necesario denunciar para poder cambiar. Esta actividade realízase en colaboración entre os Departamentos de Debuxo do IES Moncho Valcarce de As Pontes (cursos DAI de 1º de Bacharelato) e do IES Anxel Fole de Lugo (cursos de EPVA 4º de ESO e DA II de 2º de Bacharelato).

Todos os traballos poderanse ver na seguinte páxina.

DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE

O  3 de decembro celébrase o  DÍA INTERNACIONAL DA DIVERSIDADE FUNCIONAL, para dar a coñecer esta realidade o alumnado de 4º de ESO participou na charla online da asociación AESLEME (asociación para o estudo da lesión medular espiñal na condución) , “Si controlas, vuelves” coa que se pretende concienciar  ás alumnas e alumnos dos perigos de conducir baixo os efectos do alcohol e as drogas.

CAMBIO CLIMÁTICO

No último ano, o co2 saíu da súa invisibilidade e foi a especie química máis coñecida entre diversos sectores da poboación das pontes, nomeadamente pola súa relación co cambio climático e co peche da central térmica, efectos globais e locais con moi diferente percepción.

Pero é só o co2? É só o sector enerxético? Que son os gei? Cales son? Como comparar a  súa potencialidade? De onde proceden as súas emisións de orixe non natural? Onde se pode actuar?