Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Instituto de Educación Secundaria Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55    -    Fax 881 93 00 64    -    ies.moncho.valcarce@edu.xunta.gal

Horario de atención ao público: de 08.30 a 14.10 h, de luns a venres (Secretaría: 881 93 00 56)

Caderniño informativo para as familias 2021-2022

Días non lectivos solicitados e autorizados pola Xefatura Territorial de Educación:

• Martes 7-decembro-2021
  • Luns 16-maio-2022

Calendario escolar Galicia 2021-2022 DOG 4-xuño-2021

Calendario escolar 2021-2022

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Entradas ao centro

(toma da temperatura)

• Alumnado de 1.º e 2.º ESO: entrada principal.
  • Alumnado de 3.º e 4.º ESO e de ciclo formativo: entrada da esquerda (máis próxima ao IES Castro da Uz)

Lista de libros de texto para o curso 2021-2022

actualizada o venres 18-6-2021

Documentos relacionados coa COVID-19

SEGURIDADE INFORMÁTICA

O día 14 e 17 de xaneiro o alumnado de 2º Bac da materia de  TICs fixo unha charla sobre “SEGURIDADE INFORMÁTICA” dirixida ao alumnado de 1º, 2º, e 3º de ESO.

A charla constaba de 2 partes, na primeira un grupo expoñía ao alumnado os resultados das enquisas que pasaron o alumnado de cada nivel e na segunda parte outros grupos fixeron unha presentación basada principalmente nos perigros que presentan as redes sociais e nos consellos que poden seguir para facer un uso seguro delas.

Ademáis outros grupos elaboraron dripticos cos perigos e consellos para navegar seguros, que se entregaron a cada alumn@ participante o final das charlas.

BO NADAL 2021

A Comunidade Educativa do IES Moncho Valcarce desexa unhas Boas Festas e un Feliz 2022

OBRADOIRO "PASEMOS PÁXINA"

Continuando coas actividades conmemorativas do 25N. Este luns o alumnado de 4ºESO participou coa escritora Inma López Silva nun obradoiro organizado polo departamento de Lingua e literatura e a AELG.

OBRA DE TEATRO "GOLPES"

É necesario que o noso alumnado aprenda a identificar a desigualdade latente e a dor que pode provocar unha lacra social coma a violencia machista , máis cando está encuberta dentro das relacións sentimentais que se inician na adolescencia.

A través dun relato cru e directo polo cotiá das accións que se describen, vaise presentando a vida de Pamela, unha rapaza que cede aos desexos do seu mozo ata abandoar os seus sonos e as súas amizades.

Golpes busca que as espectadoras e espectadores identifiquen os índices sociais dun mundo cheo de desigualdades entre as mulleres e os homes.

CONCURSO DE CARTEIS SOBRE O 25 N

Parabéns aos gañadores do "Concurso de carteis sobre o 25N", convocado polo Concello.

ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA

Evento dirixido ao alumnado de 2º de bacharelato. Xoves, 16 de decembro, de 15.30 h. a 17.30 h.

Poderedes acceder ao Salón de Orientación Universitaria UNITOUR, sós ou acompañadas/os dos vosos familiares

Acceso totalmente gratuíto pero deberedes REXISTRARVOS ONLINE.

Para máis información consulta o seguinte enlace:

Salón de orientación universitaria

SEGURIDADE INFORMÁTICA 2021-2022

O alumnado de TIC II está a facer unha enquisa ao alumnado do centro sobre o tema da Seguridade Informática. Pincha nos seguintes enlaces según corresponda:

Gracias pola vosa colaboración.

A continuación tedes unha guia de "LO QUE NECESITAS SABER PARA NAVEGAR SEGURO POR INTERNET"

SAÍDA AO CITIC E XII OBRADOIRO GALEGO DE ROBÓTICA

O día 15 de novembro o alumnado de 1º Bac de TICs e Tecnoloxía Industrial fixo unha visita ao CITIC (Centro de Investigacion TIC - Universidade da Coruña )no que fixeron as seguintes actividades:

• Charla dun investigador ou investigadora sobre a súa traxectoria profesional
  •  Visita ao CPD (é un dos supercomputadores máis grandes de Galicia)
  • Mostra dos proxectos expostos na Sala Demostrador Tecnolóxico (robots, drons, contornas de realidade virtual.....). Un grupo de 10 alumnos participou no centro Agora no XII Obradoiro e Concurso Galego de Robótica
  • Programar os robots Lego EV3