Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55     -     Fax 881 93 00 64

Para asuntos urxentes:     ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es     -     Teléfono móbil 698 12 54 23

Calendario de exames de setembro de 2016

Lista de libros de texto 2016-2017

A lista de alumnado de 1.º e 3.º ESO que recibirá libros de texto en préstamo do Fondo Solidario será publicada o 15 de setembro de 2016.

Ciclo superior Laboratorio de análise e de control de calidade

Prazas vacantes para cursar 1.º en 2016-2017

• Información sobre o ciclo superior de Laboratorio de análise e de control de calidade

• Información sobre o proceso de admisión e matrícula en ciclos formativos

• Calendario de admisión e matrícula en ciclos formativos (xullo e setembro)

• Anexo I (impreso de solicitude de admisión en ciclos formativos / matrícula en ciclos formativos liberados)

VIAXE CULTURAL SEVILLA-RONDA-CÓRDOBA

Programa da viaxe fin de curso do alumnado de 1º BAC.

Saída:  21 de xuño de 2016

Regreso: 27 de xuño de 2016

Viaxe en autobús. Sae de diante do Instituto ás 23 h.

• 21/6: Viaxe As Pontes-Sevilla. Noite no autocar.
  • 22/6: Chegada, acomodación no "Hotel Silken Al Andalus".
  • 23/6: Visita guiada á cidade de Sevilla. Visita ao Real Alcázar.
  • 24/6: Viaxe a Ronda e visita guiada pola cidade.
  • 25/6: Viaxe a Córdoba e visita guiada. Visita á Mezquita.
  • 26/6: Viaxe Sevilla-As Pontes

Profesoras acompañantes: Marisol López e Bibiana Pacios.

Para calquer emerxencia poden chamar ao teléfono: 698.12.54.23

IMAXES DA VISITA A SEVILLA E A RONDA

VISITA CIENTÍFICA-HISTÓRICA Á CORUÑA

Para ver máis imaxes da visita clica na foto

O alumnado de 2º ESO A realizou unha viaxe cultural á Coruña(1-6-2016) co obxecto de explorar as facetas humanísticas e científicas do ser humano xunto coa constatación do enfrontamento militar entre ingleses e franceses que tivo lugar na cidade de Coruña.

Para iso, en primeiro lugar acudimos á Domus (Casa do Home) onde o alumnado constataron, visualizaron e probaron unha vasta variedade de experiencias humano-científicas para, posteriormente, visitar a tumba de Sir John Moore,(situada nos xardíns de S. Carlos)xeneral inglés que foi morto polos franceses na "Batalla de Elviña", en A Coruña (1809).

Finalizamos o percorrido cultural coa visita ao Museo Militar onde se expoñían diversas maquetas de famosas batallas, entre elas a de Elviña, ademais dun extenso e variado arsenal de traxes militares, armas, canóns de diversas etapas históricas,... Tamén tivemos oportunidade de ver unha exposición sobre Cervantes.

VISITA Á ESCOLA DE ARTES "RAMÓN FALCÓN"- LUGO

Un grupo de 11 alumnos e alumnas que cursan a optativa de Educación Plástica e Visual, visitaron a escola de Artes Ramón Falcón de Lugo( 23-5-2016). Ademais de coñecer as instalacións, participaron activamente na estampación de dúas camisetas no taller de serigrafía e no medelado duns relieves, que de cara ao final de curso tremos sinalizando algunhas das nosas aulas e espazos.

A comida foi á beira do Miño e rematamos a tarde cun roteiro de arte urbán (os grafitis da foto están na zona de Frigsa).

XORNADA DE ACOLLIDA PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA

Este venres, 3 de xuño, imos ter a xornada de acollida ao alumnado dos distintos centros de primaria.

A cita será no IES Moncho Valcarce ás 10:30 h. e rematará ás 12:30h.

AS PONTES EMPRENDE: ACCÉSIT Á IDEA EMPRENDEDORA

Parabéns aos alumnos e á titora, Vanessa Pita!!!!!

O venres, 28 de maio, no auditorio Alovi asistimos a entrega de premios de "As Pontes emprende". Como  novidade, a participación do alumnado dos centros educativos tanto de primaria como de secundaria que presentaron diferentes proxectos innovadores. Os participantes foron: CEIP A Fraga, IES Castro da Uz, CPI Monte Caxado e IES Moncho Valcarce.

O proxecto do noso centro ("Cidade leiteira") consistía na instalación de máquinas expendedoras de leite, onde a clientela pode gozar dun autoservizo e de leite de calidade, xa que se trataría de leite aportado polas explotacións gandeiras da zona. Con isto o que se pretendería sería fomentar un consumo de produtos locais e dar un pulo a un sector tan esquecido como maltratado. Este proxecto presentado por uns alumnos de 4º de ESO tivo o recoñecemento dun accésit, consistente nun vale de 200€.

Tamén tivo accésit o proxecto do IES Castro da Uz e o gañador de secundaria foi o CPI Monte Caxado. En primaria o premio foi para o CEIP A Fraga. Noraboa a todos!!!

4ª SEMANA DA FROITA

4ª semana da froita, do 30 de maio ao 3 de xuño

AVISO ALUMNADO SELECTIVIDADE

DATAS DAS PROBAS: 8, 9 e 10 de XUÑO

O Concello facilita un autobús para o desprazamento do alumnado dos institutos a Serantes(Ferrol).

SAÍDA da estación de autobuses ás 7:45h da mañá.

REGRESO ás 8-8:15 da tarde. (Ao finalizar as probas).

O 8 e o 9 o horario será de mañá e tarde e o 10 só de mañá, regresando ás 15:00h.

Para consultas sobre as probas.....preme aquí PAU               Horarios dos exames

Moita sorte !!!!

GRADUACIÓN DA PROMOCIÓN 2015-2016

Parabéns e moita sorte na nova etapa das vosas vidas!!!