Benvida á web do IES Moncho Valcarce

Rúa de José María Penabad López, s/n. 15320 As Pontes de García Rodríguez (A Coruña)

Teléfono 881 93 00 55 - Fax 881 93 00 64 - ies.moncho.valcarce@edu.xunta.es - Teléfono móbil 698 12 54 23

EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL

O persoal de Qúerote impartirá unha charla-obradoiro ao alumnado de 3º ESO o luns, 6 de febreiro, aquí no instituto.

3º ESO A terá o obradoiro de 10.30h a 12.10h e 3º ESO B de 12.30 h a 14.10h.

Preme para saber máis.

1ª PARTE DE PENDENTES ESO E BAC

SEMANA DO 16 AO 20 DE XANEIRO DE 2017

Ao longo desta semana terán lugar os exames da 1ª parte das materias pendentes de ESO  BAC.

Preme para ver as datas e horarios

NADAL 2016

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES MONCHO VALCARCE DESÉXALLES

UNHAS BOAS FESTAS E UN FELIZ 2017!!!!!

VISITA DIDÁCTICA AO PAZO DE TOR

O martes, 20 de decembro, alumnado de ESO e BAC visitou o Pazo de Tor-San Xoán de Tor (Monforte de Lemos).

As orixes do pazo remóntanse ao século XIV, o edificio actual data funtamentalmente do último terzo do S. XVIII, encádrase no estilo barroco.

Son 17 estancias visitables entre habitacións, comedores e salóns, que na súa maioría conservan o mobiliario orixinal e acollen un bo número de obras artísticas.

Nas construcións anexas ao pazo pódese ver a fragua, o poleiro, as cabalerías (onde destacaban catro coches de cabalos do S. XIX, e diversas cadeiras de montar) e a guarnición.

A visita resultou interesante, o único negativo foi que o tempo resultou moi xusto porque o pazo é inmenso e a visita durou moito polo que non houbo tempo de esparcemento.

VISITA AO PARQUE ARQUEOLÓXICO DA CULTURA CASTREXA LANSBRICA

O mércores, 30 de novembro, o alumnado de 2º de ESO tivo a oportunidade de visitar o conxunto arqueolóxico de San Cibrao de Las (Ourense) , tamén coñecido como "A Cidade" ou Lansbrica, é un xacemento vivo, aínda en proceso de escavació, e está chamado a ser un dos máis importantes de Europa.

Realizaron unha visita guiada, primeiro por unha exposición de pezas arqueolóxicas e recursos interpretativos (textos, ilustracións, audiovisuais), para entender a vida na época castrexa, despois, durante aproximadamente unha hora, realizaron a visita á área arqueolóxica artellada arredor de tres eixos temáticos: espazo doméstico, espazo urbano e o castro e o seu territorio.

OBRA DE TEATRO NO NOSO INSTITUTO

Luns, 28 de novembro, houbo a representación de "Retrincos de Castelao", escrita e dirixida por Diego Rey e protagonizada por Isabel Risco e Fran Rei, pon en escea cinco historias e 12 viñetas dos libros Cousas, Retrincos e cousas da Vida, e aborda a figura de Castelao desde catro puntos de vista: o escritor, o humorista, o debuxante e o político.

Asistiu o alumnado de 4º ESO do IES Moncho Valcarce e  de 3º e 4º ESO do IES Castro da Uz.  Foi organizada polo Departamento de Cultura do Concello de As Pontes.

VISITA Á CENTRAL TÉRMICA DE ENDESA (AS PONTES)

O  9 de Novembro os alumnos de 3ºde E.S.O. visitaron a Central Térmica da nosa localidade. A actividade programouse dende o  Departamento de Bioloxía e Xeoloxía coordinado co de Tecnoloxía dentro do Programa Educativo “Todo un mundo de enerxía” de Endesa Educa.

Pretendeuse  dar a coñecer  aos rapaces o funcionamento da Central Térmica, os combustibles que utiliza e o impacto que ten sobre o medio ambiente. Viron de preto onde se xera a enerxía eléctrica e se controla a súa distribución.

Despois de ter observado a maqueta de todo o complexo mineiro-eléctrico, fixeron un percorrido polas inmediacións do Parque de Carbón, Torres de Refrixeración e Subestación, pasando logo  pola zona de Turbinas e Sala de Control.

A visita rematou no Lago onde se lles explicou o proceso de recuperación ambiental da antiga mina.