CHARLA SOBRE SAÍDAS PROFESIONAIS.

O día 28 de novembro de 2018, terá lugar no salón de actos do noso IES unha charla informativa sobre saídas profesionais dentro das Forzas Armadas.

Este evento desenvolverase dende as  9,20 (2ª hora) ata as 10,10 h. A continuación haberá un punto informativo para o alumnado en xeral, e para o de bacharelato en particular, onde se responderá ás diferentes preguntas ou inquedanzas que se poidan formular.

Departamento de Orientación 2018-2019

Profesor/a

Juan José Bermúdez Fresco

Xefe de departamento

Marta Rodríguez Quintana

Digna Polo Timiraos

Plan de Orientación 2018-2019

IMPORTANCIA DAS ELECCIÓNS OCUPACIONAIS

O martes, día 5, tivemos unha charla impartida por unha ex-alumna do noso centro (Sabela Ramil Rivera). Está en 4º curso do Grao Universitario de Terapia Ocupacional na Universidade de A Coruña e relatoulle ao alumando de 4º de ESO a importancia que teñen as eleccións ocupacionais e a promoción de terapia ocupacional. Esta materia forma parte da asignatura "Estancias Prácticas VIII".

O alumnado estivo moi atento e interesado en todo o que lles relatou Sabela sobre todo o relacionado coa súa elección ocupacional.

XORNADA ORIENTACIÓN: "ENXEÑERÍA INDUSTRIAL DE VIGO"

Hoxe, 12 de xaneiro, temos unha xornada de orientación no noso centro.

Dirixida ao alumnado de 1º e 2º  BAC ,de ciencias.

O obxectivo é acercar a EEI aos asistentes realizando actividades científicas (cámara termográfica, drones, etc...).

Tamén impartirán unha charla tanto ao alumnado coma ao profesorado, onde se falará sobre: enxeñería e ciencia, A Enxeñería Industrial, Oferta formativa da EEI.

Así mesmo, pola tarde de 20:00 a 21:30h en Casa Dopeso, impartirán unha charla aberta a todo o público interesado sobre Acceso á Universidade, o Plan Bolonia e a Enxeñería Industrial.

Departamento de Orientación

Profesor/a

Rosa Bedoya Bouza

Xefa de departamento

Digna Polo Timiraos

Programación Curso 2014 - 2015

Plan Xeral de Atención á Diversidade.