VOLVAMOS AO INSTITUTO CON SENTIDIÑO

Plan de Orientación 2019-2020

Addenda ao Plan de Orientación 2019-2020

IMPORTANCIA DAS ELECCIÓNS OCUPACIONAIS

O martes, día 5, tivemos unha charla impartida por unha ex-alumna do noso centro (Sabela Ramil Rivera). Está en 4º curso do Grao Universitario de Terapia Ocupacional na Universidade de A Coruña e relatoulle ao alumando de 4º de ESO a importancia que teñen as eleccións ocupacionais e a promoción de terapia ocupacional. Esta materia forma parte da asignatura "Estancias Prácticas VIII".

O alumnado estivo moi atento e interesado en todo o que lles relatou Sabela sobre todo o relacionado coa súa elección ocupacional.

XORNADA ORIENTACIÓN: "ENXEÑERÍA INDUSTRIAL DE VIGO"

Hoxe, 12 de xaneiro, temos unha xornada de orientación no noso centro.

Dirixida ao alumnado de 1º e 2º  BAC ,de ciencias.

O obxectivo é acercar a EEI aos asistentes realizando actividades científicas (cámara termográfica, drones, etc...).

Tamén impartirán unha charla tanto ao alumnado coma ao profesorado, onde se falará sobre: enxeñería e ciencia, A Enxeñería Industrial, Oferta formativa da EEI.

Así mesmo, pola tarde de 20:00 a 21:30h en Casa Dopeso, impartirán unha charla aberta a todo o público interesado sobre Acceso á Universidade, o Plan Bolonia e a Enxeñería Industrial.

Departamento de Orientación

Profesor/a

Rosa Bedoya Bouza

Xefa de departamento

Digna Polo Timiraos

PT

Programación Curso 2014 - 2015

Plan Xeral de Atención á Diversidade.