Inglés e Francés.

Sara García Cacicedo  Titora 4º ESO A
Susana Pérez Pico Susana Pérez Pico

Ricardo Melgar Freire

A programación para o curso 2019-2020 está na Xefatura de Estudos a disposición de calquer persoa que estea interesada.

Anexo Programación 2019-2020. Modificacións 2ª avaliación.

Criterios de materias pendentes 2019-2020

Criterios de materias pendentes - Convocatoria extraordinaria de setembro de 2020

Adaptación programación Inglés 2019-2020

Programación inglés 2018-2019

Plan de traballo de pendentes 2018-2019

CLASE LÚDICA DE INGLÉS

O pasado luns 13 de abril, estivo no noso instituto Luke que é de Liverpool; a editorial Burlinghton Books, ofreceunos a posibilidade de que Luke lles impartira ó noso alumnado de 1º ESO, unha clase na que lles ensinou diversos aspectos da cultura británica dun xeito lúdico e totalmente interactivo, xa que utilizou xogos e concursos para conseguir que os rapaces e rapazas se implicaran totalmente e dun xeito activo e divertido nesta actividade ó mesmo tempo que adquirían novos coñecementos sobre Gran Bretaña e as súas costumes.

UNHA ACTIVIDADE PARA REPETIR!!!

CONTOS TRADICIONAIS DO MUNDO

Contacontos inglés-galego

Grazas á inicitiva e á organización dos departamentos de inglés e de galego tivemos a oportunidade de escoitar, no noso centro, contos tradicionais de todo o mundo.  Entre outros narraron: "El hombre busca su muerte", "Muller esquelete", "Tres amantes", "El lagarto", "Manolo", ... Tim contábaos en inglés e Charo facía a tradución simultánea ao galego.  Foi moi entretido e divertido, e... ademais, sen darnos conta fixemos un exercicio de "listening"-escoita.

Nesta actividade participou todo o alumnado de educación secundaria. Á primeira sesión asistiu o primeiro ciclo da ESO e á seguinte o segundo ciclo, en total 148 alumnos/as.