CIRCULAR INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS

O luns, 5 de outubro, foi a reunión de todo o profesorado titor coas familias. Os titores entregaron un caderniño con toda a información académica do centro.

Podedes consultalo ou descargalo dende a páxina principal.

Na devandita reunión tamén se ofreceu información sobre a escola de idiomas.

RECOÑECEMENTO DOS MELLORES EXPEDENTES.

Recoñecemento dos mellores expedentes

Martes, 1 de xullo, ás 18:00 h. no Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela celebrouse o acto de recoñecemento dos mellores estudantes de centros de ensino medio de Galicia.

Dende o Programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" , todos os anos se organiza este acto de recoñecemento público ao alumnado de Ensino Medio que acada un nove entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso á Universidade.

No noso Centro recolleron os seus diplomas dúas alumnas: "Silvia Gómez Anca" e "Noelia Tojeiro Ramil".

Dende aquí queremos facerlles chegar os nosos  parabéns por esta distinción.

INTERCAMBIO DE LIBROS JUNIO 2014.

El número de alumn@s interesad@s en el intercambio de libro:

• 1º ESO:    8.
  • 1º ESO:    4.
  • 3º ESO:   12.
  • 4º ESO:     7.
  • 1º BAC:     1.
  • 2º BAC:     3.

Se recuerda que es obligarorio  devolver los libros recibidos:

- los que pertenecen al Instituto: 1º,2º ESO de Inglés; 3º,4º ESO de Música; 4º Plástica.

- los que pertenecen al BANCO DE LIBROS del ANPA.

Esperamos contar con su colaboración.

Un saludo.

NOTA INFORMATIVA ANPA BRIXEO

1. En la última reunión de la asociación, el lunes 26 de mayo, asitieron 8 madres y 4 representantes de la junta directiva, por lo cual no fue posible la renovación de cargos.
  2. EL INTERCAMBIO DE LIBRO SIGUE ADELANTE, TANTO EN JUNIO COMO EN SEPTIEMBRE, YA QUE NOS COMPROMETIMOS A PRINCIPIO DE CURSO.
  3. La labor de la asociación queda suspendida hasta el próximo curso.
  4. En septiembre, convocaremos una nueva reunión para hacer un último intento para cubrir las vacantes.

CERTAMEN LITERARIO DE VIDEOPOEMAS - BIBLIOTECA IES MONCHO VALCARCE

_ A convocatoria vai dirixida a toda a comunide educativa do IES Moncho Valcarce.

Cada participante presentará un só videopoema.

_ Os textos poden estar en calquera das catro linguas estudadas no instituto (galego, castelán, francés ou

inglés).

_ Dúas  categorías con tres premios cada unha:

--- Alumn@s do centro.

--- Adultos (país, naís, profesorado e persoal non docente).

SOLICITA MÁIS INFORMACIÓN NA BIBLIOTECA

ORGANIZA : Biblioteca IES Moncho Valcarce.

Colabora: ANPA BRIXEO.

CAMPAÑA DE RECOGIDA DE ROUPA USADA E CALZADO

En favor de GLOBAL HUMANITARIA  (FUNFACIÓN GLORR)

ENTREGAR NO INSTITUTO

DÍA DE RECOLLIGA : 5/12/2013

CONVOCATORIA MANIFESTACIÓN FERROL 24 DE OCTUBRE.

NOTA INFORMATIVA

O C.E.M. manifiesta o seu apoio aos actos convocados  para os días

22, 23, 24 en contra da  LOMCE, e solicita de  todos os sectores da

Comunidade Educativa a súa participación nos mesmos, en especial

na  manifestación do  xoves  24 en  Ferrol, ás  11:30 horas, para  o

que se dispón dun servizo gratuíto de buses (para anotarse chamar

ao teléfono 639.452.043 (Anpa Moncho Valcarce) antes das 14.00

horas do mércores 23.

REUNIÓN ORDINARIA DOS SOCIOS DA ANPA

ESTIMADOS SOCIOS CONVOCÁMOSVOS A UNHA REUNIÓN ORDINARIA QUE TERÁ LUGAR O

LUNS  7 DE OUTUBRO DE 2013 ÁS 18 H. NO SALÓN DE ACTOS DO I.E.S. MONCHO VALCARCE.

TEMAS A TRATAR:

- ELECCIÓN DELEGADO/A DEPORTIVO

- RENOVACIÓN DE CARGOS DIRECTIVOS

- ROGOS E PREGUNTAS.

AGRADECEMO-LA VOSA ASISTENCIA.

INTERCAMBIO DE LIBROS SETEMBRO 2013

Para todos los alumnos del Instituto  el "ANPA" dispone de varios libros de texto para el curso 2013/2014:

- 1º ESO INGLÉS

- 2º ESO INGLÉS

- 3º ESO MÚSICA

- 4º ESO MÚSICA

- 4º ESO PLÁSTICA

También quedan algunos libros de texto para SOCIOS:  1º, 2º Y 3º ESO.

Para cualquier información o aclaración  no duden en contactar con nosotras:  - 639.452.043

- anpa.brixeo@yahoo.es.

Nuestro agradecimiento a todos aquellos que habeis participado en este primer "INTERCAMBIO", esperamos que en los próximos cursos

la participación sigua creciendo. Gracias.

DATAS INTERCAMBIO DE LIBROS

INTERCAMBIO DE LIBROS DA ANPA BRIXEO

As Pontes, 11 de xuño de 2013

Estimado/a pai/nai/titor(a):

Na reunión do 3 de xuño coas nais e pais do alumnado interesado no intercambio de libros de texto para o curso 2013/14 acordouse seguir adiante co proxecto.

Con todo, a insuficiente acollida do programa fai difícil que se poidan atender todas as necesidades, en especial nos cursos máis altos. Máis que nunca, nestes momentos de dificultades económicas, é preciso que teñamos en conta o carácter altruísta da doazón. A día de hoxe hai unhas trinta e cinco persoas interesadas, agrupados por cursos segundo o seguinte cadro:

INTERESADOS

1 ESO

4

2 ESO

14

3 ESO

10

4 ESO

4

1 BACHARELATO

2

2 BACHARELATO

2

Para a entrega dos libros, que pode facer o propio alumnado, dispoñerase unha mesa na entrada do instituto. Por motivos de organización, agradeceríamos que todos os participantes no proxecto doasen todos os libros.

Serán representantes da ANPA os que recollan os libros no seguinte calendario:

·

O día 26 de xuño para os que aproben todas as materias en xuño, entre 11 e 13 horas.

·

O día 9 de setembro para os que teñan materias pendentes en setembro, nas dúas horas seguintes á entrega de notas.

A repartición dos libros que correspondan ás persoas participantes no programa farase unha vez comezado o curso 2013/14, isto é, a partir do 16 de setembro de 2013.

Para calquera dúbida, información ou suxestión poden dirixirse á directiva da ANPA nos seguinte enderezos:

Por correo electrónico: anpa.brixeo@yahoo.es

Por teléfono: 639 452 043

No local da ANPA os luns de 16:30 a 18:00

Agradecendo de antemán a súa colaboración no programa, reciban un cordial saúdo.

Domitila Gutiérrez González, presidenta da ANPA Brixeo.