Departamento de Música 2019-2020

Mª Rosalía Seijo Grueiro

Xefa de departamento

Programación Música 2018-2019

CONCERTO PAZO DA ÓPERA E VISITA Á TORRE DE HÉRCULES.

" A flor máis grande do mundo"

Concerto didáctico narrado,  baseado na obra "A maior flor do mundo" de José de Saramago, con música orixinal de Emilio Aragón.

Preme na imaxe para ver imaxes da visita á Torre de Hércules

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS: DPTO. MÚSICA

Con motivo dos actos conmemorativos de Sta. Icía, o Departamento de Cultura convidounos a un concerto didáctico no Auditorio Cine Alovi o 14 de novembro. O alumnado de 2º da ESO asistiu a un concerto de Jazz, Marián Ledesma&Tinaqueros Brothers.

Concerto didáctico no Auditorio de Galicia ao que asistiron os alumnos e alumnas de 4º de ESO, O 21 de novembro. A Banda Municipal de Santiago interpretou bandas sonoras de películas e simultaneamente proxectábanse fragmentos das películas.

Taller: "Música e Publicidade" no Centro Comercial As Cancelas .Como inflúen as distintas músicas nos distintos tipos de compradores.