TITORIAL PARA SOLICITAR AS BECAS DO MEC

Este titorial explica todos os pasos para solicitar a beca do MEC. Non está actualizado polo que non coinciden as datas nin os umbrais de renda. Para ver o titorial, prema neste  enlace.

A solicitude realízase de xeito telemático neste enlace.

PROBAS DE APTITUDE PARA ACCESO ao Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte (CCAFYDE)

Próxima convocatoria das  probas de acceso para o Grao de CCAFEDE (anteriormente INEF).Pode presentarse o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato dado que a superación destas probas terá validez ata o curso académico 2026-27, este incluido.

Prema neste enlace para obter máis información sobre as probas en A Coruña.

Prema neste enlace para obter información sobre as probas de Pontevedra.

PROXECTA "365 DIAS DE RESPECTO E IGUALDADE"

O Departamento de Orientación realiza o Proxecta "365 días de respecto e igualdade", en colaboración cos departamentos de: Matemáticas, Xeografía e Historia, Francés, Física e Química, Relixión e Lcastelá e Literatura.

PREME NA IMAXE

PROBA DE ACCESO A CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL 2024

Requisitos:

• Ter 19 anos ou cumplilos no ano no que se celebra a proba. (GRAO SUPERIOR)
  • Prazo de inscripción telemática do 29 de xaneiro ao 9 de febreiro. (GRAO SUPERIOR)
  • Ter 17 anos ou cumplilos no ano no que se celebra a proba. (GRAO MEDIO)
  • Prazo de inscripción telemática do 26 de febreiro ao 8 de marzo. (GRAO MEDIO)

Preme no seguinte logo para ter toda a información.   Se estás interesada/o diríxete ao Departamento de Orientación.

ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA

Evento dirixido ao alumnado de 2º de bacharelato. Xoves, 16 de decembro, de 15.30 h. a 17.30 h.

Poderedes acceder ao Salón de Orientación Universitaria UNITOUR, sós ou acompañadas/os dos vosos familiares

Acceso totalmente gratuíto pero deberedes REXISTRARVOS ONLINE.

Para máis información consulta o seguinte enlace:

Salón de orientación universitaria

CENTRO SUPERIOR DE HOSTELERÍA DE GALICIA

Se nos queren coñecer en detalle facemos xornadas de portas abertas on line tanto personalizadas coma a grupos e colexios. Para iso só teñen que enviar un correo electrónico a info@cshg.es para pechar unha cita, chamar ao 981 54 25 19 ou enviar un WhatsApp ao 689 188 437.

Para máis información prema no enlace.

Recordarche tamén que estamos en proceso de convertir a titulación de Diploma Superior de Xestión Hoteleira en grao e en xullo sairá a convocatoria de axudas ao estudo que cubren entre un 50 e 80% da matrícula, ademáis das exencións por familia numerosa e matrícula de honra.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO E SUPERIOR 2021

O prazo de inscripción para as probas de grao superior comeza o 18 de febreiro e remata o 3 de marzo.

O prazo de inscripción para as probas de grao medio comeza o 15 de marzo e remata o 26 de marzo.

Para máis información preme no link:

PROBAS DE ACCESO

CONVOCATORIA "UNI DREAM"-FUNDACIÓN ENDESA

UNIDREAM son becas de preparación para estudar nas Universidades de Estados Unidos, Inglaterra, Irlanda ou Escocia. As devanditas becas son financiadas pola Fundación ENDES, están destinadas a estudantes de 4º ESO e 1º BAC

Se queredes saber máis premede no seguinte link.