Actividades realizadas ata a data

"QUEN DIXO MEDO"

Obradoiro realizado o 11 de febreiro para o alumnado de 3º ESO.

Programa da Deputación que ten por obxectivo dotar os mozos e mozas de ferramentas precisas para traballar a prevención da violencia de xénero a través da creatividade, o traballo en equipo, a cooperación e da detección de contidos sexistas e violentos na música.

ACTIVIDADE DO DPTO. DE FRANCÉS

O mércores, 6 de febreiro, tivemos unha xornada especial e, sobre todo, un arrecendo moi rico  ao entrar no noso centro pois o Departamento de Francés celebrou o " Jour de la Chandeleur" . Prepararon deliciosos crêpes que puido degustar todo o alumnado do centro.

VISITA Á MOSTRA INTERNACIONAL DE ILUSTRACIÓN CONTEMPORÁNEA

Este mércores, 30 de xaneiro, o alumnado de 1º da ESO acoden á mostra internacional de ilustración contemporánea que ten lugar en Afundación de Abanca en Santiago de Compostela.

CHARLA DA GARDA CIVIL PARA AS FAMILIAS

O vindeiro luns, 4 de xaneiro de 2019, membros da garda civil impartirán unha charla para as familias do alumnado sobre o risco das novas tecnoloxías e os problemas da drogodependencia na sociedade actual. A devandita charla terá lugar no Salón de actos do instituto ás 18:00h.

GAÑADORAS DO "V CONCURSO DE GUIÓNS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO"

Cinco alumnas de 2º de Bacharelato do IES Moncho Valcarce, triunfaron co seu traballo Nunca Máis no V Concurso de Guións contra a Violencia de Xénero que convoca a área de igualdade da Deputación da Coruña, o que pretende é poñer o foco nas desigualdades desde a óptica dos máis novos, xerar conciencia e facer reflexionar. Unha parte do premio consiste na grabación dun vídeo do devandito guión.

Parabéns!!!!

TEATRO EN FRANCÉS

O mércores, 23 de xaneiro, o alumnado de Francés asistiu a unha obra de teatro en lingua francesa titulada "Le malade imaginaire " (O enfermo imaxinario ) do dramaturgo francés "Molière", un dos grandes autores de teatro clásico de tódolos tempos.  Adaptada ao século XXI, a compañía catalana "La Bohème" ofreceunos unha versión divertida e orixinal na que tamén participaron o alumnado.

LUDI COMPOSTELLANI

No día de onte, 22 de xaneiro, as alumnas de 1º e 2º de bacharelato acudiron a unha saída escolar á cidade de Santiago de Compostela para realizar unhas actividades relacionadas coas lingua clásicas "LUDI COMPOSTELLANI".

En primeiro lugar viron unha recreación histórica do funcionamento das LEGIONES ROMANAE, onde lles ensinaron as técnicas do combate, os rangos militares, o equipamento que levaban, os quilómetros que facían. Despois tiveron a oportunidade  de asistir a un obradoiro de danza grega onde practicaron algunhas das danzas rituais da Grecia Clásica.

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS-EXTRAESCOLARES XANEIRO

• VISISTA Á FÁBRICA DO CASTRO

O  17 de xaneiro, o alumnado de EPeV d 4º da ESO realizaron unha visita á fábrica de cerámica do Castro (Sada) e á Escola de Arte Pablo Picasso (A Coruña)

• DÍA DA ENXEÑERÍA

O 18 de xaneiro, o alumnado de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC asistiu en Ferrol ao acto "Día da Enxeñería" que ten como obxectivo poñer en contacto ao alumnado coa devandita titulación académica.