Actividades realizadas ata a data

SEMINARIO DE IGUALDADE "IGUALA-T

                      

 

As actividades realizadas pretenden  achegar  a realidade da diversidade afectivo-sexual que impera na sociedade ao noso alumnado e profesorado e previr a LGBTI fobia para acadar o desenvolvemento integral das rapazas e rapaces e evitar calquera tipo de discriminación que altere a convivencia no centro e limite as liberdades dos membros da nosa comunidade educativa. 

O noso centro promove un modelo educativo baseado na inclusión e na igualdade, sen ningún tipo de discriminación polo que consideramos necesario realizar actividades que promovan no centro unha convivencia pacífica e unha sociedade plural que garante o respeto e a inclusión de toda a comunidade educativa.

DÍA DA POESÍA

 

Con motivo do día internacional da poesía (21 de marzo), o luns 22 de marzo, o club de lectura propón a seguinte actividade: “DOCE É POESÍA”.

Durante a semana previa a esta actividade, os alumnos recibiron por diversos medios (carteis nas clases, avisos dos profesores que forman parte do equipo da biblioteca, instagram, blog...) información da clave que lles permitiría recoller na biblioteca un agasallo con motivo do día da poesía: un bombón e un poema marcapáxinas. Esta parte da actividade desenvolveuse no primeiro recreo do devandito luns 22 de marzo.

Ademais, os alumnos tiveron a oportunidade de recitar os seus textos e participar así no sorteo dalgúns libros de poesía. Esta parte da actividade tivo lugar no segundo recreo do mesmo día no salón de actos. Os alumnos recolleron os seus agasallos o martes 23 de marzo na biblioteca.

 

DIVERSIDADE AFECTIVO SEXUAL NO NOSO CENTRO

O noso centro promove un modelo educativo baseado na inclusión e na igualdade, sen ningún tipo de discriminación polo que consideramos necesario realizar actividades que promovan no centro unha convivencia pacífica e unha sociedade plural que garante o respeto e a inclusión de toda a comunidade educativa.

As actividades realizadas pretenden  achegar  a realidade da diversidade afectivo-sexual que impera na sociedade ao noso alumnado e profesorado e previr a LGBTI fobia para acadar o desenvolvemento integral das rapazas e rapaces e evitar calquera tipo de discriminación que altere a convivencia no centro e limite as liberdades dos membros da nosa comunidade educativa. 

 

DÍA DA ILUSTRACIÓN

O día 30 de xaneiro, coincidindo co día do nacemento de Castelao, a Xunta de Galicia celebra o día da Ilustración. Para celebralo, traballarase  durante as sesións de clase  na creación dunha  ou varias ilustracións por parte de  cada alumno, aplicando nela os contidos específicos de cada nivel. Analizarase tamén a función da ilustración e o seu papel na actualidade.

Todas as ilustración realizadas exhibiranse en conxunto,  ben nas aulas ou ben nun espazo común, segundo a dispoñibilidade deste. Xunto cos traballos incluiranse  códigos QR que proporcionarán información á comunidade educativa sobre diversos ilustradores ou sitios online relacionados coa ilustración.

PROGRAMA DE EDUCACIÓN EMOCIONAL

  

O programa de educación emocional pretende promover o benestar emocional do noso alumnado axudándolle a identificar de xeito positivo os  pensamentos e as emocións que determinan o  noso comportamento. Acadar o benestar emocional capacítanos para facer frente ao estrés e aos problemas que forman parte da vida, a ter confianza en nós mesmos  establecendo relacións saudables coas persoas que nos rodean.

A situación social que estamos a vivir fai necesario atender ao coidado e benestar emocional da comunidade educativa para poder afrontar de xeito positivo as dificultades sociosanitarias nas que nos atopamos.

 

QUINCENA DA FROITA

Ao longo do mes de febreiro estase a  realizar a campaña de froita que a Xunta de Galicia desenvolve naqueles centros que así o solicitaron. Con esta campaña pretendese poñer en coñecemento do alumnado a importancia que ten a froita na dieta alimenticia e fomentar hábitos de vida saudables.  

DÍA INTERNACIONAL DA PAZ (30-1-2021)

 Para celebrar o "Día Internacional da Paz" realizáronse unha serie de actividades na biblioteca do centro. A modo de exemplo mostrámosvos a seguinte.

 A actividade persegue pór en práctica actuacións concretas para que cada alumn@ participante entenda que a paz empeza cun mesm@ e no día a día no noso xeito de falar cos compañeir@s, na forma de relacionarnos persoalmente e a través das redes sociais, nos nosos comportamentos cotiás, etc.

   Reproducimos diálogos a través de viñetas nas que se amosaban condutas pouco axeitadas para posteriormente propoñer alternativas máis a acordes cunha convivencia pacífica.

 

 

A PLÁSTICA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

 

A actividade a desenvolver con motivo do 25 de Novembro, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, pretende crear imaxes que ilustren e denuncien diferentes formas de violencia machista. Traballamos manipulando representacións artísticas diferentes que retratan a todo tipo de mulleres, e buscamos darlles un novo significado, cambiando o sentido das mesmas ao recortalas, combinalas con outras, debuxalas, borralas,... Usamos a subxectividade da linguaxe plástica para que estas imaxes transmitan unha nova mensaxe: como é estar na pel da muller que sufre violencia de xénero en algunha das seus formas ou graos. Queremos amosar a outra cara da moeda desa representación ideal feita habitualmente do mundo feminino, mostrar a cara que case sempre permanece oculta pero que existe, e que é necesario denunciar para poder cambiar. Esta actividade realízase en colaboración entre os Departamentos de Debuxo do IES Moncho Valcarce de As Pontes (cursos DAI de 1º de Bacharelato) e do IES Anxel Fole de Lugo (cursos de EPVA 4º de ESO e DA II de 2º de Bacharelato).

Todos os traballos poderanse ver na seguinte páxina.

 

DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE

O  3 de decembro celébrase o  DÍA INTERNACIONAL DA DIVERSIDADE FUNCIONAL, para dar a coñecer esta realidade o alumnado de 4º de ESO participou na charla online da asociación AESLEME (asociación para o estudo da lesión medular espiñal na condución) , “Si controlas, vuelves” coa que se pretende concienciar  ás alumnas e alumnos dos perigos de conducir baixo os efectos do alcohol e as drogas. 

 

CAMBIO CLIMÁTICO

No último ano, o co2 saíu da súa invisibilidade e foi a especie química máis coñecida entre diversos sectores da poboación das pontes, nomeadamente pola súa relación co cambio climático e co peche da central térmica, efectos globais e locais con moi diferente percepción.

Pero é só o co2? É só o sector enerxético? Que son os gei? Cales son? Como comparar a  súa potencialidade? De onde proceden as súas emisións de orixe non natural? Onde se pode actuar?

           

                                                         

                                  

Distribuir contido