Actividades realizadas ata a data

REUNIÓN COAS FAMILIAS

LUNS, 15 DE OUTUBRO DE 2018

Ás 18:00h. o profesorado titor recibirá ás familias do alumnado de todos os grupos, agás de: 2º ESO B, 4º ESO C E 2º BAC A.

A reunión dos devanditos grupos terá lugar o vindeiro luns, 22 de outubro de 2018.

2º ESO B: 17.30h, 4º ESO C:18.00h. e 2º BAC A: 18.00h.

Información para as familias que non puideron asistir. Preme na imaxe.

CURSO 2018-2019

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES MONCHO VALCARCE TRASMÍTEVOS OS MELLORES DESEXOS E DÁVOS A BENVIDA A ESTE NOVO CURSO QUE COMEZA.

VIAXE CULTURAL A SANTIAGO

O Pasado mércores 20 de xuño o alumnado que participou ao longo do curso nos obradoiros de EDLG, realizou unha viaxe cultural a Santiago, onde tiveron oportunidade de coñecer o orixe da Universidade de Santiago con visita guiada a Fonseca e o Rectorado, despois visitaron o Museo do Pobo Galego, onde percorreron as distintas salas cun xogo de pistas para buscar determinadas cousas e por último a Catedral.

Resultou unha viaxe moi instrutiva e amena!!!

VIAXE CULTURAL E TECNOLÓXICO A BERLÍN

Visitas realizadas: Scavenger Hunt-  Cúpula do Reichstag(Edificio do Parlameto)-Fleamarket e Arts&Crafts- Wolfsburgo-Museo da Ciencia de Phaeno-cruceiro río Spree.

ACOLLIDA DO ALUMNADO DE PRIMARIA

O venres, 8 de xuño, rapazas e rapaces de 1º de ESO acolleron  no noso instituto ao alumnado de primaria que ven para o curso 2018/2019.

Foi unha xornada emocionante e divertida tanto para os anfitrións coma para as/os acollidas/os!!!

AVISO PARA O ALUMNADO DE 2º BAC

Por deferencia do Concello, o alumnado que se presenta ás ABAU contará con autobús gratis para achegarse á Escola Politécnica de Serantes (Ferrol.)

DÍA: Martes, 12 de xuño de 2018

LUGAR DE SAÍDA: Estación de autobuses.

HORA: 7:45 h.

Para o mércores e o xoves xa concretarán o horario no autobús.

Moita sorte para todas e todos!!!

CHARLA UNHA VIAXE ESPACIAL

O Luns 4 de Xuño o alumnado de 1º da Eso tivo unha charla sobre o universo . O coordinador de Astronomía da Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN), Paulino Gasalla impartiu a conferencia. A proposta foi sair da Terra nunha hipotética nave espacial que nos permita percorrer o Sistema solar, a Vía Láctea, o Grupo Local de Galaxias e o Espazo Profundo ata os confíns do Universo coñecido, onde atopomos planetas, satélites, cometas, cúmulos abertos , nebulosas, supernovas.... Foi unha viaxe estupenda e aprendemos un montón de cousas.

ACOLLIDA FAMILIAS E ALUMNADO 4º ESO CASTO DA UZ

DATA: 4/6/2018

HORA: 18.00h.

LUGAR: SALÓN DE ACTOS DO MONCHO VALCARCE.

Para máis información sobre esta xornada preme AQUÍ