Actividades realizadas ata a data

SEGURIDADE INFORMÁTICA 2018-2019

O alumnado de TIC II está a facer unha enquisa ao alumnado do centro sobre o tema da Seguridade Informática. Pincha nos seguintes enlaces según corresponda:

Gracias pola vosa colaboración.

A continuación tedes unha guia de PRIVACIDAD Y SEGURIDAD EN INTERNET

ZERO ADICIÓNS

O pasado día 10 de decembro impartiuse o taller "Zero adicións" organizado polo Departamento de Orientación Educativa e promovido pola Deputación e a Concellería de Benestar Social. Os obxectivos son:

• Previr as condutas de risco e aditivas de toda índole dende as idades máis temperás.
  • Promover a resolución de conflitos mediante a mediación e o desenvolvemento de habilidades sociais.
  • Promover a educación en valores e a convivencia en paz e igualdade.
  •  Integrar modelos de vida saudables.

QUÉROTE+ "TALLER DE EDUCACIÓN AFECTIVO-SEXUAL"

XOVES, 13 DE DECEMBRO DE 2018

Para o alumnado de 3º ESO , desenvolverase o taller de educación afectivo-sexual impartido por técnicos da  Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado

da Xunta de Galicia, a través do programa "Quérote+".

Para máis información preme no seguinte enlace  Quérote +

DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Hoxe día 23 de novembro, en solidaridade coas vítimas dos malos tratos e da violencia de xénero, o alumnado e o profesorado do IES MONCHO VALCARCE realizou unha concentración diante do edificio pedindo o fin desta lacra social.

CONTACONTOS EN FRANCÉS

Onte, día 21 de novembro, tivo lugar no salón de actos do centro unha actividade programada polo Departamento de Francés para o alumnado de 3º e 4º ESO.

A devandita actividade foi realizada por Samuel Mountoumnjou de Camerún.

PARABÉNS SARA!!!!

A nosa alumna de 2º ESOB, Sara Fontao Lorenzo foi a gañadora do Concurso "25 de novembro día Internacional contra a violencia de xénero".

O día 21 de novembro acudiu a recoller o 1º premio na 1ª categoría de imaxe gráfica en Santiago de Compostela. O lema do seu traballo foi "Todas as persoas somos iguais, pero hai xente que non o quere entender".

Parabéns!!!

PARABÉNS A GABRIEL TEMBRÁS

O maior recoñecemento e felicitacións para o noso campión de Taekwondo. Participou no Mundial de Taekowndo, chgando á última xornada do Mundial de Técnica e Freestyle de China-Taipei.

Noraboa!!!!!

CHARLA SOBRE SAÍDAS PROFESIONAIS.

O día 28 de novembro de 2018, terá lugar no salón de actos do noso IES unha charla informativa sobre saídas profesionais dentro das Forzas Armadas.

Este evento desenvolverase dende as  9,20 (2ª hora) ata as 10,10 h. A continuación haberá un punto informativo para o alumnado en xeral, e para o de bacharelato en particular, onde se responderá ás diferentes preguntas ou inquedanzas que se poidan formular.

EXPOSICIÓN DO DPTO. DE BIOLOXÍA

Durante a semana do 12 ao 16 de novembro poderase visitar a exposición que o alumnado de 1º ESO de Bioloxía e Xeoloxía realizou sobre o mundo da célula. A devandita exposición atopase na entrada do instituto.

PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA DO IES MONCHO VALCARCE

O vindeiro luns, 12 de novembro, iniciamos unha nova edición do "Plan Director para a convivencia nos centros educativos". Desenvolverase ao longo do mes de novembro. As charlas serán impartidas por José Antonio Franco.  Os temas que se tratrarán  son  internet, redes sociais e drogodependencias. Para ter unha información máis pormenorzada preme no seguinte link.

Programación do Plan Director 2018-2019