Actividades realizadas ata a data

WISIBILÍZALAS. UNIVERSIDADE POMPEU FABRA

Durante o segundo trimestre o alumnado de TIC I 2, decidiu participar no concurso Wisibilízalas da universidade Pompeu Fabra, que é un concurso internacional dirixido a colexios/institutos de España e Latinoamérica cuxos obxetivos son:
  • Romper estereotipos de xénero asociados a carreiras STEM
  • Potenciar referentes femeninos actuais que sirvan de inspiración as máis xóvenes
  • Promocionar uso da tecnoloxía e o traballo en grupo mediante a creación de páxinas web.
Os grupos participantes debian crear una páxina web na que describiran a carreira (biografía, traxectoria profesional, logros...) de:
  • Alomenos tres mulleres contemporáneas que trabalen en ámbitos STEM.
  • Alomenos dúas delas deben ser enxeneiras.
  • Estos referentes deben ser de ou traballar en España.

Valorábase a creación de perfiles que ainda non estiberan publicados na Wikipedia, polo que no só se aceptan perfiles de mulleres moi relevantes, senón mulleres do entorno local que traballan en ámbitos STEM.

Neste grupo buscaron mulleres galegas que cumpliran estos requisitos, puxeronse en contacto con elas via e-mail, e logo concertaron entrevistas, ben vía skype ou nalgún caso presencial.
Todo o traballo recóllese nesta páxina: "E ti quen ves sendo? Wisibilizámoste?"

CONTACONTOS CAXATO TEATRO

O día 12 de marzo tivo lugar no Salón de Actos do centro unha representación teatral levada a cabo por “Caxoto Teatro”. Dita obra foi patrocinada pola Concellería de Igualdade do Concello de As Pontes dentro do marco de actividades levadas a cabo para celebrar o “Día Internacional da Muller”

DIA INTERNACIONAL DA MULLER

O  8 de marzo celebrouse o “ Día Internacional da Muller”. Con este motivo o IES. Moncho Valcarce levou a cabo diversas actividades (proxeccións de curtametraxes, paneis informativos, obras de teatro) para contribuír coa loita contra a desigualdade na que viven as mulleres na sociedade actual.

SAÍDA ÁS ROZAS

O día 9 de marzo o alumnado das materias de Tecnoloxía e TICs participou no Openday do CIAR ( Centro de Investigación Aeroportada de Rozas)(Castro de Rey–Lugo) e na grabación do programa 10 de SCIENCIE TRUCK, que podedes ver no seguinte enlace: #sciencietruck10

TEATRO NO ALOVI

Co gallo do Día Internacional da Muller, o alumnado de 3º da ESO asistiu á representación-no Auditorio Alovi- da obra "Chola it Girl" patrocinada por Abrente. O obxectivo a acadar é acabar coa discriminación que sofre a muller na sociedade actual.

TEATRO CLÁSICO EN LUGO

O día 3 de marzo o alumnado de Cultura Clásica, Latín e Grego visitou o Museo Provincial de Lugo onde puideron tomar contacto coa orixe romana desta cidade. Tras un pequeno paseo pola Muralla asistiu á representación da traxedia grega "Ifixenia en Áulide"

DÍA DE ROSALÍA

O luns, 24 de febreiro, Rosalía de Castro está de aniversario. Nós celebrámolo hoxe cunha actividade moi interesante: a lectura de poemas en diferentes linguas. Os rapaces e rapazas foron os protagonistas. Parabéns!!!

VISITA Á CENTRAL TÉRMICA DE ENDESA

O 21 de febreiro o alumnado do Ciclo Superior de laboratorio de Análise e Control de Calidade realizou unha visita aos laboratorios da Central Térmica de Endesa (As Pontes) para ver o funcionamento de equipos e técnicas máis actuais.

FESTIVAL DE ENTROIDO 2020

O día 21 de febreiro celebrouse o “Festival de Entroido” organizado polo departamento de música e no que participaron alumnado de tódolos niveis do centro. Consistiu na representación de actuacións de baile e cancións interpretadas polo alumnado e por parte do profesorado. As mellores actuacións foron elixidas polo xurado ( composto por alumnado, profesorado e membros do ANPA) para recibir o 1º, 2º e 3º premio.

Ademais houbo degustación de doces típicos do entroido como orellas e freixós, por deferencia da ANPA e do Concello.

CONFERENCIA DE AIZPEA GOENAGA

O pasado 21 de febreiro, dentro do programa “Encontros literarios” promovido polo Ministerio de Educación, contaremos coa presenza da escritora, guionista e actriz vasca Aizpea Goenaga Mendiola. A autora terá un encontro co alumnado de 1º de bacharelato de literatura universal (08:30-09:20H) e de lingua castelá e literatura (10:30-12:10h) e pasou pola saliña do club de lectura durante o recreo, para coñecer aos seus membros e a todos aqueles rapaces e rapazas interesados polo cine que teñan interese en coñecer á autora.