Xornadas de Emprendemento

O vindeiro venres 23 de novembro dende as 9:30 -12:00 horas  o alumnado de Economía de 2ª ESO A e B irán o Polígono do Tambre para participar nas Xornadas de Emprendemento.

Concurso de Comunicación Científica

Unha alumna e un alumno do noso centro participan no Concurso de Comunicación Científica promovido polo Instituto Galego de Física de Altas Enerxías (IGFAE), co gallo da Semana da Ciencia, 12 a 16 de novembro de 2018.

Cristina López Iribarnegaray e Anxo Sánchez Rouco, de 2º BAC (Ciencias), participarán o vindeiro 15 de Novembro na modalidade de Monólogos, en sesión que comezará as 18:15 na Aula Magna da Facultade de Física da USC.

Charla -Concerto de Pablo Carpintero

O vindeiro venres 16 de novembro haberá unha Charla-Concerto sobre instrumentos tradicionais galegos a cargo do luthier e etnomusicólogo Pablo Carpintero. Esta actividade será no Salón de Actos do instituto de 10:50 a 12:30 horas e participarán todos os grupos de 2º,3º,4º ESO.

"Avances en investigación química"

O vindeiro mércores 21 de novembro durante toda a mañá o alumnado de 2º Bacharelato C visitará a Facultade de Química-Ciqus-USC.

Fontán, o matemático da medida da comunicación en Galicia

Os departamentos de Física e Química, Lingua Galega e Bioloxía organizan unha charla impartida por  D. Elena Vázquez Cendón, Decana da Facultade de Matemáticas da USC para o alumnado de 4º ESO, 1º Bacharelato C, D e 2º Bacharelato c e D. Será no Salón de Actos do instituto o vindeiro 6 de novembro de 9:30 a 10.30.

"Arnoia, Arnoia"

O vindeiro mércores 17 de outubro de 2018 o alumnado de 4º ESO asistirá no Salón Teatro a ver a obra "Arnoia, Arnoia". Sairán as 10:30 e voltarán as 12:50 horas.

Máis información da obra centrodramatico.

Listaxe definitiva Fondo Solidario Libros de Texto

Nos seguintes enlaces poderá consultar as listaxes definitiva no Fondo Solidario de Libros de Texto:

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Calendario inicio de curso 2018/2019

LUNS 17 de setembro:

·Presentación de 1º de BACHARELATO ás 10:00 h.

·Presentación de 2º de BACHARELATO ás 12.00 h.

MARTES 18 de setembro:

·Presentacións de 1º e 2º da ESO ás 10:30h.

·Presentacións de 3º e 4º da ESO ás 12:00h.

Haberá servizo de transporte escolar, o MARTES 18, para o alumnado da ESO:

MOMBÚS: Pasará pola primeira parada do recorrido ás 10:10h

ARRIVA: Rutas 1 e 2: Os autobuses pasarán pola 1ª parada dos dous itinerarios ás 09:45h.

GRABANXA: Rutas 1 e 2: Os autobuses pasarán pola 1ª parada dos dous itinerarios ás 09:45h.

Os autobuses sairán do centro as 13:30h

MÉRCORES 19 de setembro: inicio das clases no horario habitual: 08:50h a 14:30h. Tardes dos martes: 16:50h. a 18:30h.

Recollida de libros do ANPA

Dende  a ANPA do IES de Sar queremos informarvos que o martes estaremos no instituto dende as 17:00 horas ata as 19:00 horas para a recollida dos libros. Moitas garzas pola vosa colaboración .

A directiva da ANPA do Sar

Calendario exames de Setembro

No enlace podedes consultar o calendario correspondente aos exames extraordinarios de setembro

ESO e FP Básica