Solicitude de libros de texto para o vindeiro curso

No seguinte enlace poderá consultarse a convocatoria para solicitar os libros de texto para o vindeiro curso

Información sobre solicitud título Bacharelato y ABAU

Nos seguintes enlaces poderá consultarse a seguinte información

Listaxe definitiva de Admisión alumnado curso 2019/2020

No seguinte enlace poderá  consultarse  a listaxe definitiva de Admisión alumnado curso 2019/2020

Acto de Graduación 2 Bacharelato

Hoxe 23 de maio, as 18: 30 horas , terá lugar o Acto de Graduación do alumnado de 2 Bacharelato no pavillón do IES de Sar.

Exposición Leonardo da Vinci

O vindeiro martes 4 de xuño, alumnado da ESO e Bacharelato, visitará a exposición de Leonardo da Vinci, alumnado da ESO dende as 11:00 as 13:30 horas e o alumnado de Bacharelato dende as 12:30 as 14:30 horas.

O grao de terapia ocupacional

O vindeiro venres 24 de maio, o alumnado de 1 Bacharelato D, asistirá a unha charla sobre o Grao de Terapia ocupacional na terceira hora.

Saída Fragas do Eume

O vindeiro marte 28 de maio o alumnado de 1º ESO, 4º ESO (con Bioloxía- Xeoloxía e Cultura Científica) e 1º Bacharelato irán as Fragas do Eume. Saíran ás 8:50 horas e voltarán as 18:30 horas.

Letras Galegas 2019

Co gallo da celebración do Día das Letras Galegas 2019, dedicadas a Antón Fraguas, o actor Serafín Marcos representou o 8 de maio no noso centro a obra "Quen ten un mestre etnógrafo?".
Asistiu alumnado da ESO  e o Bacharelato do noso centro, e durante máis dunha hora o actor noiés realizou un repaso pola biografía do escritor de Cotobade, facendo especial fincapé no seu traballo de investigación sobre a xeografía, as tradicións e os costumes de Galicia.

Encontro co Premio Nobel Bernard L. Feringa

Alumnado de 4ºESO do noso centro participou, o día 7 de maio, nun encontro co científico neerlandés Ben FeringaPremio Nobede Química, 2016, celebrado no CIQUS da USC.

Durante este encontro con estudantes de varios institutos de Galicia, o Profesor Feringa impartiu a charla ‘The art of building small: talking to a Nobel Prize Winner’ («A arte de construir en pequeno: charlando cun Premio Nobel»).

Característica da Comunidad Europea

O alumnado de 1º , 2º e 3º ESO asistirá  de 11:40 a 12:30 horas a unha conferencia o xoves 9 maio no Salón de Actos.