Grego

Presentación da primeira edición galega da República de Platón polo profesor José Manuel Blanco. 12 de outubro.

Nome da actividade: Presentación da primeira edición galega da República de Platón polo prof. José Manuel Blanco

Día e hora: mércores, 12 de febreiro, de 11:30 a 13:40 (procuraráse chegar á última hora)

Lugar: Santiago

Grupos: 1º bach D (só alumnado de latín)

Profesor acompañante: Pedro Pérez

Observacións: achéganse listaxes

Triunfo do IES de SAR en textos de Cicerón.

A alumna Lucía García Cabanas obtivo o éxito do cuarto posto no Certame Ciceroniano do presente ano, no que participaban estudantes representando a todas as comunidades autónomas do estado. Este certame ten a finalidade fundamental de coñecer a lingua a a cultura latinas a través do textos de Cicerón. Ademais, xa é o segundo ano no que o noso centro acada o triunfo na fase galega deste concurso lingüístico. Cos parabéns para a gañadora e para o Departamento de Grego, o IES de Sar celebra este éxito.