ANPA

O ocio saudable

Dende o CAFI (Centro Autonómico de Formación e Innovación) están a organizar unha Aula de Nais e Pais en colaboración coas ANPAs.

A primeria Charla que se vai a tratar será sobre O Ocio saudable.  Unha temática que consideramos moi importante e que sexa de interés para todos e todas.

Dende a Anpa do IES de SAR queremos convirdarvos a todos e todas a participar nesta Aula de Pais e Nais.

LUGAR:  Salón de Actos do IES de Sar
DÍA :  Martes 11 de decembro

HORA:  17:00h a 19:00h

Pregamos que confirmedes asistencia no correo elctrónico:  anpadesar@gmail.com

Recollida de libros do ANPA

Dende  a ANPA do IES de Sar queremos informarvos que o martes estaremos no instituto dende as 17:00 horas ata as 19:00 horas para a recollida dos libros. Moitas garzas pola vosa colaboración .

A directiva da ANPA do Sar

Asamblea Ordinaria da ANPA

Mañá martes 24 de abril está convocada unha Asamblea Ordinaria da ANPA do IES de Sar ás 19:00 horas en primeira convocatoria e ás 19:30 horas en segunda. Para consultar na convocatoria premer no seguinte enlace

Convocatoria extraordinaria da ANPA

O vindeiro martes 28 de novembro ás 19:00 horas en primeira convocatoria ou ás  19:30 horas en segunda convocatoria, haberá unha asamblea extraordinaria da ANPA no Salón de actos do instituto. Os puntos a tratar serán o cambio do nome da asociación e a modificación dos estatutos. Nos seguintes enlaces poderá consultarse os estatutos así como a orde do día

II Xornada da diversidade. O acoso escolar

Dende a Federación de Anpas Compostela e a Comisión de NEAE onde tamén está presente a Anpa do IES de Sar enviamos información sobre as Xornadas que imos facer o 28 de outubro.
Con estas Xornadas queremos facer visibel  o que moitos nenos e nenas están a sufrir;  e moitos e moitas son nenos e nenas con un alto índice de vulnerabilidade.

Para consultar o programa facer clic na imaxe

Entrega dos libros da ANPA

Dende a Anpa do IES de Sar queremos informarvos que hoxe mércores de 16h a 17h estarán compañeiras da ANPA para entregar libros a quen o precise (dentro das nosas posibilidades).

Se ainda quedaran libros e non podedes vir enviade un correo a:  anpadesar@gmail.com e indicade o curso para o que precisedes libros.  Informarémosvos dos que queden dispoñibles.

Un saúdo

A Directiva da Anpa do IES de Sar

Banco de libros da ANPA do IES de Sar

Dende a ANPA do IES De Sar queremos informar que o banco de libros estará aberto no seguinte horario

• RECOLLIDA DE LIBROS (aqueles que queiran donar libros e que non sexan do fondo de libros do instituto): luns 11 se setembro de 18h a 19:30h
  • ENTREGA DE LIBROS: será o venres 15 de setembro de 17h a 18:30h

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Un saúdo

A Directiva da ANPA do IES de Sar

Libros de texto para o curso 2017-2018

Para consultar a información sobre os libros de texto para o curso 2017-2018 premer aquí

CHARLA - DEBATE: "Psicoevolucionad@s"

Dende a ANPA queremos convidarvos a todas e todos a Charla-debate: "Psicoevolucionad@s". Sería unha charla para debatir sobre o cerebro, as súas funcións, as emocións e a evolución.

PONENTE:  Carmen Morell
LUGAR:  Salón de Actos do instituto de Sar
HORA:  17:00h

Terceiro Concurso Fotográfico do IES de Sar

ANPA do IES de Sar convoca este terceiro concurso de fotografía co tema "Soños" .O obxectivo é que o alumnado participante reflexe “aquilo que soña, imaxina e desexa facer realidade. As súas aspiracións e metas”.

As bases do concurso poderán consultarse no seguinte enlace

Para ampliar a imaxe premer sobre ela