Bioloxía e Xeoloxía

Programacións

Fósiles realizados polos alumnos de 2º de Bacharelato

Fósiles en ambar (de laboratorio) realizados por alumnado de 2º de Bacharelato que cursan a materia de Xeoloxía.

Obradoiros da Sociedade Xuvenil Galega de Química

Este luns tivemos a sorte de ter no centro a membros da Sociedade Xuvenil Galega de Química para impartir uns obradoiros aos que asistiu o alumnado de 1º da ESO C e 2º de Bacharelato que cursan Xeoloxía. Fixeron experimentos e demostracións coas que aprendemos moito.

Mil grazas por visitarnos e outras mil grazas a Chus Gómez e Pamen García Romalde por coordinar a iniciativa.

Maquetas alumnado de 1ºESO de Bioloxía e Xeoloxía

Compartimos algunhas das maquetas que o alumnado de 1° da ESO de Bioloxía e Xeoloxía fixeron sobre a célula coa súa profesora Chus Gómez.

Modificación da programación curso 21_22

SÚMATE AO RETO DA TRANSICIÓN ENERXÉTICA.

Primeira saída cos nosos alumnos á ALAMEDA de Santiago para asistir a charla: SÚMATE AO RETO DA TRANSICIÓN ENERXÉTICA.

tranenere

Premio Voz Natura 2020 para o IES de Sar

O IES de SAR gaña o concurso VOZ NATURA do 2020 na provincia de A Coruña

O Comité Científico do Programa VOZ NATURA acordou, en reunión celebrada o día 27 de outubro, conceder o Premio provincia de A Coruña do programa de educación medioambiental Voz Natura, curso 2019/2020, ao centro polo traballo realizado baixo o título: Estudos ambientais no entorno das Brañas de Sar.

Este traballo foi realizado polo alumnado de Bioloxía dirixido polos profesores do departamento: Leopoldo Bahillo e Mª Carmen García e coa colaboración do departamento de Física e Química.

NORABOA!!!!

Programación do departamento de Bioloxía e Xeoloxía 20_21

No seguinte documento, ppoderá conusltar a programación do departamento

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no seguinte enlace

Olimpiada de Xeoloxía

O alumnado de 1º Bacharelato D participará o vindeiro mércores 12 de febreiro na Olimpiada de Xeoloxía.