Bioloxía e Xeoloxía

Concurso Mulleres con Ciencia

Álbum coas fotos dos traballos; cada semana iráse actualizando, Nova actualización

Mulleres con Ciencia

Concurso Mulleres con Ciencia

Proxecto Voz Natura

O alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e 1º Bacharelato, e o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 2º Bacharelato sairán o vindeiro 20 de febreiro dende as 8:50 ata as 12:30 horas polo barrio de Sar.

Proxecto Voz Natura

O martes 20 decembro de 9:30 a 12:30 horas, o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º Bacharelato C participarán no barrio de Sar na actividade de recollida e análise das augas das fontes de Sar, actividade dentro de¡o Proxecto Natura "A potabilidade das augas das fontes do barrio de Sar".

Visita ás estacións Depuradora e Potabilizadora de auga de Santiago

Visita ás estacións Depuradora de augas residuais de Aríns e Potabilizadora de auga potable do Tambre de Santiago o vindeiro  luns 11 de abril de 2016, de 9:00 a 12:40 h. Nesta actividade participarán os grupos de 3º ESO, 4º ESO (só alumnado de Bioloxía e Xeoloxía) e Diver II, e 2º Bacharelato de Ciencias (só alumnado de Bioloxía e CTMA). Estarán acompañados polos profesores Leopoldo Bahillo Varela e Pablo Gómez Segade . Está organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía

Saída para visitar o Centro de Investigación Agraria de Sergude.

Data e hora: 11 de novembro, mércores. Saise ás 9:30 h para regresar ás 14:30 h.

Alumnado participante: Primeiro e segundo da ESO.     Profesorado participante do Dpto. de Bioloxía e Xeoloxía: Carmen Quintanilla Louzao, Pablo Gómez Segade.

Obxectivos didácticos da visita:

> Achegar a natureza aos alumn@s participantes, moitos deles totalmente  axenos ao campo e actividades agrícola-gandeiras.

> Coñecer as principais liñas de investigación do centro de Sergude.

> Coñecer os estudos que habilitaan para adquirir coñecementos nas técnicas agrícola-gandeiras.

> Fomentar o respecto polo medio ambiente así como dos usos sostibles das explotacións agrícolas e forestais.

> Coñecer as ideas máis básicas sobre productos fitosanitarios: os perigos que conlevan e as precaucións no uso dos que están permitidos pola lexislación actual.

> Coñecer as técnicas de cultivo que evitan a erosión do solo.

> Fomentar o cultivo das especies forestais autóctonas e as técnicas sobre unha producción forestal productiva e sostible medioambientalmente: concepto de ecoetiqueta.

> Achegamento aos animais tanto nos establos como no hábital natural do monte.

Programación didáctica das materias impartidas polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía. Curso 2015-16

Programación didáctica das materias impartidas polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía para o curso 2015-16 (clic)

O Proxecto Comenius chegou ao seu final no IES de Sar.

Neste mes de xullo ven de rematar o Proxecto Comenius "Biodiversity of Rivers" que durante dous anos, 2013-2015, se desenvolveu no IES de Sar, que colaborou con outros seis centros de diferentes países de Europa. Co pretexto do estudo mediambiental da gran biodiversidad presente nos ríos, especialmente en Galicia, o alumnado e profesorado participante, puido desenvolver numerosos traballos e vivir magníficas experiencias que foron un espazo de enriquecemento persoal grazas sobre todo ao intercambio culturasl entre tantas culturas e pobos diferentes. O proxecto foi unha constante fonte de fomento de capacidades dos participantes, tales como a Lingüística, o manexo de novas tecnoloxías, as Ciencias Sociais, as capacidades artísticas, a capacidade tecnolóxica e, como non, a capacidade de obsercación da natureza e o fomento da convervación do medio ambiente. O proxecto realizouse grazas á participación de numeros@s alumn@sm profesor@s, e as familias do alumnado participante. Queremos dar as grazas a toda a comunidade educativa do IES de Sar por facilitar a realización deste proxecto, e confiamos que outros poidan continuar a facilitar ese gran obxectivo, como é o enriquecemento persoal grazas especialmente ao intercambio cultural.

- Para ver as numerosas actividades realizadas no IES de Sar no marco deste proxecto, pódese ver esta ligazón (clic)

- Para ver a páxina oficial do proxecto, visitar esta ligazón (clic)

- Nesta ligazón, pódese ver un vídeo cunha moi breve sinopse das viaxes e actividades realizadas (clic)

Proxecto Voz Natura: Un horto escolar no IES de Sar

O alumnado de 2º curso da ESO desenvolveron as tarefas dun horto escolar baixo a coordinación da profesora María del Carmen Quintatilla Louzao e do profesor Pablo Gómez Segade. Tamén colaborarou en tarefas colaterais nos xardíns do centro o alumnado de Ámbito Científico de 3º curso da ESO. Para ver un resumo das actividades realizadas, presentamos este vídeo (clic). A fundación Santiago Rey Fernández-LaTorre de Coruña financiou as zonas de rego automático ademais de parte das especies plantadas nos xardíns do centro. A dirección do centro tamén proporcionou importante axuda económica para levar a cabo as tarefas e poder obter así un resultado que mereceu as felicitacións da fundación, polo que xa temos asegurado a continuidade do proxecto para o curso vindeiro.

Viaxe a Breslavia (Polonia) dentro do proxecto Comenius “Biodiversity of rivers” Días: Do 30 de maio ao 5 de xuño

Nome da actividade: Viaxe a Breslavia (Wroclaw) en Polonia dentro do proxecto Comenius “Biodiversity of rivers”  Días:  Do 30 de maio ao 5 de xuño