Bioloxía e Xeoloxía

Saída Fragas do Eume

O vindeiro marte 28 de maio o alumnado de 1º ESO, 4º ESO (con Bioloxía- Xeoloxía e Cultura Científica) e 1º Bacharelato irán as Fragas do Eume. Saíran ás 8:50 horas e voltarán as 18:30 horas.

V Feira de minerais

O vindeiro xoves 28 de febreiro o alumnado da asignatura de Bioloxía(1º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato C), visitará a V Feira de minerais de Santiago, que se celebra no centro comercial Area Central. Sairán as 9:40 e regresarán ás 12:50

Viaxe as Ons

O departamento de Bioloxía  organiza unha visita ás Ons para os cursos, 1º , 3º e 4ª ESO e 1º Bacharelato de Ciencias, o mércores 20 de xuño durante todo o día dende ás 08.50-20:45 horas (hora de chegada aproximada).

3ª Saída do proxecto Voz Natura

Mañá martes 17 de abril, de 12:30 a 14:30 horas, os grupos de 4º ESO (alumnado de Ciencias Aplicadas), 1º Bacharelato(alumnado de Cultura Científica) e 2º Bacharelato ( alumnado de CCTT e Ma) sairán as Brañas do Sar.

Concurso Mulleres con Ciencia

Esta é a clasificación final do I concurso de "Mulleres con Ciencia" que se viu desenvolvendo ao longo do segundo trimestre no IES de Sar. A entrega de premios levarase a cabo a volta de vacacións de Semana Santa.

Noraboa as gañadora!!!!!!

Para ver mellor as imaxes premer sobre elas

Feira de Minerais de Área Central

O vindeiro venres 2 de marzo o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía levará  todo o alumnado de 1º ESO  e  o alumnado de 4º ESO (da materia de Bioloxía e Xeoloxía ou Ciencias Aplicadas a Actividade Profesional), a visitar a Feira de Minerais de Área Central. Sairán ás 09:40 e voltarán ás 12:40 horas.

Concurso Mulleres con Ciencia

Álbum coas fotos dos traballos; cada semana iráse actualizando, Nova actualización

Mulleres con Ciencia

Proxecto Voz Natura

O alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e 1º Bacharelato, e o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 2º Bacharelato sairán o vindeiro 20 de febreiro dende as 8:50 ata as 12:30 horas polo barrio de Sar.

Proxecto Voz Natura

O martes 20 decembro de 9:30 a 12:30 horas, o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º Bacharelato C participarán no barrio de Sar na actividade de recollida e análise das augas das fontes de Sar, actividade dentro de¡o Proxecto Natura "A potabilidade das augas das fontes do barrio de Sar".