Física e química

EXTRACTO DA PROGRAMACIÓN DO DEPARTAMENTO DE FÍSICA E QUÍMICA

Extracto da Programación Didáctica do Dpto de Física e Química.

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no seguinte enlace.

Estudantes de Bacharelato do IES de Sar en Xenebra

estudantes do IES de Sar no CERN

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

"A intelixencia de enxame"

Alba Aguión Tarrío

(Bióloga Mariña e Máster en Ecoloxía e Xestión Mediomabiental)

2 de Marzo de 2020

HANDS ON PHYSICS MasterClass

ACTIVIDADE

HANDS ON PHYSICS MasterClass

Actividade organizada polo Depto de FÍSICA DE PARTÍCULAS FACULTADE DE FÍSICA (USC)

12 de Marzo de 2020  (todo o día)

Alumnado participante de 1º e 2º Bac (Ciencias)

Departamento de Física e Química

Un ano máis o Instituto Galego de Física de Altas Enerxías (IGFAE) da Universidade de Santiago de Compostela (USC), en colaboración coa Sociedade Europea de Física, o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear) e Fermilab (Laboratorio Nacional Fermi), organiza unha xornada ou “Masterclass” de actividades relacionadas coa Física de Partículas destinada a estudantes de bacharelato. Promovida polo “Grupo Internacional de Divulgación de Física de Partículas” e denominada “Física de Partículas coas mans”, a masterclass consistirá nunha serie de conferencias sobre a Física de Partículas actual, ademais dunha práctica por ordenador realizada en grupo, os resultados da cal serán discutidos mediante videoconferencia con outros centros europeos que organizan simultaneamente unha xornada idéntica.

Masterclass

O vindeiro 11 de febreiro as alumnas de 1º D, Cora Alonso Morell e Cristina Pérez Louzao, asistirán durante todo o día a Facultade de Física para participar na MasterClass "Day of Women and Girls in Science".

Alumnas do Bacharelato de Ciencias participan na Masterclass "Day of Women and Girls in Science"

Esta actividade está promovida polo INSTITUTO GALEGO DE FÍSICA DE ALTAS ENERXÍAS (USC), e celébrase en xornada completa o martes 11 de febreiro. Na “Masterclass” levaranse a cabo actividades relacionadas coa Física de Partículas, nunha actividade que nace como froito da colaboración do IGFAE co “Grupo Internacional de Divulgación de Física” (promotores da mesma) e o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear).

Os obxectivos desta actividade son, por unha banda, achegar ás alumnas de Bacharelato o traballo das investigadoras do instituto, visibilizando así a labor científica levada a cabo por mulleres e fomentando as vocacións das nenas. Impartiranse unha serie de conferencias introductorias da Física de Partículas actual. Ademáis, farase unha práctica por ordenador en grupos con datos reais dun experimento do CERN. Posteriormente, discutiranse os resultados mediante videoconferencia co CERN e outros centros europeos que realicen a xornada simultaneamente.

Felicitación de Nadal