Física e química

Visita Ciqus

O venres 24 de novembro o alumnado de 2º Bacharelato C realizou unha visita didáctica á Facultade de Química e ao CIQUS  para participar na actividade "Avances en investigación química".

Ademais de recibir información sobre os estudos de Grao de Química, e visitar instalacións da propia Facultade, puideron realizar diversas experiencias nos laboratorios do CIQUS.

Visita Ciqus

"Avances en investigación química"

O venres 24 de novembro durante toda a mañá o alumnado de 2º Bacharelato C irán a Facultade de Química-CIQUS  para participar na actividade "Avances en investigación química". Estarán acompañados polo profesor Ramón Cid.

Conferencia no Día da Ciencia en galego

O día 3 de novembro , co gallo da celebración do "Día da Ciencia en galego" terá lugar no Salón de Actos do instituto a conferencia: "Loitando contra o glaucoma, unha ameaza silecenciosa para a nosa visión", impartida por Nery García Porta, Doutora en Ciencias da Visión (USC) e Marie Curie Fellow na Anglia Ruskin University-Cambridge (UK).

Está organizada polos departamentos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía e Dinamización Lingüística

"Contas en Galego"

Desde o Dpto de Dinamización Lingüística e o Dpto de Física e Químca comezamos o curso facendo as "contas en galego". Tamén queremos dar a coñecer a homenaxe a Baltasar Merino no VIII Día da Ciencia en Galicia (2017)

Exposición Ignacio Ribas Marqués

Exposición no noso Instituto sobre a figura e a obra de Ignacio Ribas Marqués, a quen se homenaxea no Día da Ciencia en Galicia 2017

Foi valedor dos productos naturais do país e impulsor da Química Orgánica na Universidade Galega.

Ignacio Ribas Marqués

MasterClass de Física

Alumnado de Física de 2º Bacharelato participa o 4 de abril de 2017 na actividade MasterClass coordinada polo Departamento de Física e Química do IES de Sar.

Esta actividade está promovida polo Departamento de Física de Partículas da USC, nunha colaboración coa Sociedade Europea de Física e o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear.

Consiste nunha xornada ou "Masterclass" de actividades relacionadas coa Física de Partículas destinada a estudantes de bacharelato. Dita xornada, denominada "Física de Partículas coas mans", consistirá nunha serie de conferencias sobre a Física de Partículas actual, ademais dunha práctica por ordenador realizada en grupo, os resultados da cal serán discutidos mediante videoconferencia con outros centros europeos que organizaron simultaneamente unha xornada idéntica.

Actividade "Math and Arts"

Coordinado polo Departamento de Física e Química, e dentro dás accións pertencentes ao Proxecto Kids Inspire Kids for STEAM (Proxecto Europeo Marco Erasmus +), alumnado de 4º ESO levou a cabo a activididade "Math and Arts" proposta polo centro finés Laukaa School que tamén participa neste proxecto.

Desenvolvida neste segundo trimestre, esta actividade tivo como obxectivo a construción dun corpo xeométrico que é a base de moitos balóns de fútbol usando material enviado polo centro de Finlandia.

Ademais dos beneficios curriculares que toda acción colaborativa implica, aproveitouse a tarefa para introducir algúns parámetros e cálculos matemáticos de interese.

Esta actividade contou coa colaboración do profesorado do Departamento de Matemáticas para este nivel, Pilar Figueroa e Tomás Corona.

KIKS "Kids Inspire Kids for STEM

Dpto de Física e Química do noso instituto participa neste curso 2016/17 no Proxecto KIKS (Kids Inspire Kids for STEAM)

Participan dous equipos

• Equipo 1: Alejo, Cristina, Daniel, Jairo e Paula

O proxecto consiste en medir a concentración de dioxido de carbono que hai na Coca-Cola. O equipo colabora co equipo 4 do IES Sanchez Canton en Pontevedra. Este equipo traballará na parte experimental do proxecto e os seus homólogos de Pontevedra na parte matemática.

• Equipo 2: Alberto, Anxo, César, Janeth e Mohamad

Para máis información premer aquí

DIA DA CIENCIA EN GALEGO: "Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

Co gallo da celebración do Día da Ciencia en Galego, o venres 2 de decembro de 2016 presénstase a Conferencia:

"Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

Cartel_DiaCiencia2016_Sar.jpg

impartida por Juan Ramón Gallástegui Otero, profesor de secundaria e asociado da USC.

Este evento está organizado polos Dptos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía, e Dinamización Lingüística -

Conferencia "Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

O vindeiro venres 2 de decembro de 11:40 a 12:30 os departamentos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía e Dinamización Lingüística,  organizan para os alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO , 1º Bacharelato C e 2º Bacharelato C, unha conferencia "Cruz de Gallastégui: as orixes da xenática en Galicia" impartida por D. Juan R. Gallástegui, profesor de ensino secundario e profesor asociado USC.