Física e química

Concurso "O meu elemento"

Alumnado de 3º ESO do noso centro participa no Concurso “O MEU ELEMENTO”.

A Facultade de Ciencias do campus de Lugo da USC, a través da súa comisión de normalización lingüística, o grupo de innovación docente CienciaNosa e o Sistema de Normalización Lingüística da USC, convocan o concurso de vídeos ‘ O meu elemento’ para sumarse á celebración de 2019 como Ano Internacional do  Sistema Periódico, unha efeméride declarada polas Nacións Unidas co gallo do 150 aniversario da publicación por parte de Dimitri Mendeleev da súa táboa periódica dos elementos químicos.

Concurso " A táboa periódica de Galicia"

Alumnado de 3º ESO do noso centro participa no Concurso “A TÁBOA PERIÓDICA E GALICIA”.

O concurso ‘A táboa periódica e Galicia’ é unha iniciativa da Facultade de Química que busca divulgar entre o estudantado galego a relevancia dos distintos elementos químicos na vida diaria e que se inclúe no programa de actividades organizado polo centro universitario con motivo do Ano Internacional da Táboa Periódica dos Elementos Químicos.

Charla Día da Muller na Ciencia

Co gallo da celebración do DÍA DA MULLER NA CIENCIA, a investigadora en Fïsica de Partículas Miriam Lucio Martínez impartiu o xoves 14 de febreiro a charla "A miña experiencia como muller na ciencia".

Esta actividade foi organizada polos Dptos de FÍSICA E QUÍMICA, BIOLOXÍA e LINGUA GALEGA.

Para ver as imaxes máis grande, premer sobre elas

"A miña experiencia cómo muller na Ciencia"

Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

11 de Febreiro promove a realización de actividades que, visibilizando o labor das científicas, conmemoren este día, fomenten vocacións científicas nas rapazas e axuden a pechar a brecha de xénero en ciencia.

A terceira edición da Iniciativa celébrase do 1 ao 15 de febreiro de 2019. Este ano acolle máis de 2.200 actividades que chegarán a unhas 130.000 persoas, o 90% celébranse en centros educativos. Máis de 900 persoas da comunidade científica, na súa maioría mulleres investigadoras, impartirán unhas 1900 charlas e talleres que chegarán a máis de 100.000 estudantes en 800 centros educativos. A estas charlas e talleres súmanse actividades organizadas polo persoal docente de moitos centros.

Este é o caso do noso Instituto que acolle unha charla no Salón de Actos o 14 de Febreiro, co gallo desta celebración. Está organizada polos Dptos de FÍSICA E QUÍMICA, BIOLOXÍA e LINGUA GALEGA

A MIÑA EXPERIENCIA COMO MULLER NA CIENCIA”. Charla impartida por

MIRIAM LUCIO MARTÍNEZ, INVESTIGADORA EN FÍSICA DE PARTÍC.ULAS FACULTADE DE FÍSICA (USC).

14 de Febreiro de 2019 ás  12:45 a 13:40

O alumnado de 2º BAC de Ciencias visita o CIQUS

O día 21 de Novembro, o alumnado de 2º BAC do itinerario de Ciencias do IES de Sar participou na xornada "A investigación en Química. Ciencia creativa para un mundo mellor", organizada polo CIQUS da Universidade de Santiago.

Concurso de Comunicación Científica

Unha alumna e un alumno do noso centro participan no Concurso de Comunicación Científica promovido polo Instituto Galego de Física de Altas Enerxías (IGFAE), co gallo da Semana da Ciencia, 12 a 16 de novembro de 2018.

Cristina López Iribarnegaray e Anxo Sánchez Rouco, de 2º BAC (Ciencias), participarán o vindeiro 15 de Novembro na modalidade de Monólogos, en sesión que comezará as 18:15 na Aula Magna da Facultade de Física da USC.

"Avances en investigación química"

O vindeiro mércores 21 de novembro durante toda a mañá o alumnado de 2º Bacharelato C visitará a Facultade de Química-Ciqus-USC.

Fontán, o matemático da medida da comunicación en Galicia

Os departamentos de Física e Química, Lingua Galega e Bioloxía organizan unha charla impartida por  D. Elena Vázquez Cendón, Decana da Facultade de Matemáticas da USC para o alumnado de 4º ESO, 1º Bacharelato C, D e 2º Bacharelato c e D. Será no Salón de Actos do instituto o vindeiro 6 de novembro de 9:30 a 10.30.

Masterclass de Física

Alumnado de Física de 2º Bacharelato participa o venres  6 de abril de 2018 na actividade MasterClass coordinada polo Departamento de Física e Química do IES de Sar.

Álbum de fotos viaxe a Xenebra

Viaxe a Xenebra 2018