Entroido 2018

O venres  9 de febreiro de 12:00 a 14:30 terá lugar a actividade do Entroido, que este ano leva o título "Criaturas da luz" ( Bioluminiscencia) Limiares. Nesta actividade participa o alumnado de 2º, 3º,4º da ESO que cursan Valores Éticos, 1º Bacharelato e 2º Bacharelato A, B,e D.

Teatro filosófico "Té con Kant

O luns 6 de marzo o alumnado de 1º Bach A,B e C asistiron ó teatro filosófico "Té con Kant" no paraninfo da Facultade de Historia. Sairon ás 11:30 horas e voltaron ás 14:30.

No coraçao (furado) da fera (bestiario: devir anómalo devir animal)

Durante o día 24 de febreiro  e en diveros espazos  do centro terá lugar a actividade de Entroido organizada polo departamento de Filosofía e na que actúan grupos de 1º e 2º bacharelato, 4º e 3º ESO (alumnado de valores éticos). A actividade comenzará as 11:45 horas e rematará ás 14:25

Actividade ‘ANTI-CORPOS EM FUGA’ -o sangue é a vida-. 13 de febreiro.

Nome da actividade: ‘ANTI-CORPOS EM FUGA’ -o sangue é a vida-

Día e hora: 13 de febreiro de 13:00 a 14:30.

Preparación da actividade, toda a mañá para o alumnado de bacharelato participante. (Achegaranse listaxes)

Diluindo Fronteiras. De Cirborgues Mestiços Transgénero e Pansexuais. 28 de febreiro.

Nome da actividade: ExposiciónDiluindo Fronteiras.

De Cirborgues Mestiços Transgénero e Pansexuais”

Observacións: Cómpre lerdes a explicación pormenorizada da actividade. A organización agradécevos  por anticipado a vosa comprensión e colaboración

“O imposível acontece” (Despedida de 2º Bach.)

O día 24 de maio realizouse unha interesante actividade na que participaron un gran número de alumnos e diferentes profesores e profesoras, especialmente o propio organizador e a profesora de música e vicedirectora do centro María Giménez, coa colaboración especial da profesora de debuxo María Soledad Barral.