Recomendámosche

Recursos para o día da Paz. 30 de xaneiro de 2014.

A biblioteca do IES de SAR ven de facer unha recopilación de recursos, libros e películas, relacionados co Día da Paz, que este ano 2014 celébrase o vindeiro 30 de xaneiro.

Fai clic aquí

Concursos para o Samaín

Concursos para o Samaín: cabazas decordas e microrrelatos, para os días 25 e 29, respectivamente. Organiza o profesorado da Biblioteca e a Vicedirección.

Fai clic aquí para descargar o cartel.

Ilustracións dos concursos marcápaxinas e caligramas, e sobre os poemas de Celso Emilio Ferreiro e poemas obxecto.

ILUSTRACIÓNS promocionadas polo Departamento de Biblioteca:

• Concurso de Marcapáxinas (coa colaboración do Dpto. de Lingua e Literatura Castelá).
  • Concurso de caligramas  (coa colaboración do Dpto. de Lingua e Literatura Castelá).
  • Ilustracións sobre poemas de Celso Emilio Ferreiro (colaboración especial do alumnado da materia Técnicas de Expreisón Gráfica).
  • Ilustracións sobre poemas obxecto (colaboración especial do alumnado da materia Técnicas de Expreisón Gráfica).

Fai clic aquí para ver as ilustracións na galería flickr do centro.