Relixión

Viaxe a Portugal

O alumnado de Relixión de 2º, 3º e 4º da ESO están a realizar unha viaxe a Portugal. A duración da viaxe será dende o martes 26 de marzo ata o  venres 29 de Marzo. Profesoras acompañantes Sofía Balseiro e Lorena  González.

Excursión a París

O alumnado de 4º ESO, 1º Bacharelato e 2º Bacharelato da asignatura de Relixión, viaxará a París dende o luns 25 de febreiro ata o sábado 2 de marzo

Viaxe a Cantabria

Dende o 17 o 21 de abril o alumnado da asignatura de Relixión dos grupos de 2º e 3º ESO irán de viaxe a Cantabria. Estarán acompañados dos profesores Alejandro Pérez e Sofía Balseiro

Viaxe a Roma

Dende o día 3 ao 7 de febreiro o alumnado de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato da asignatura de  Relixión realizarán unha viaxe a Roma; irán acompañados dos profesores Sofía Balseiro e Adrián González

Albúm de fotos Madrid 2017

Excursión a Madrid Xuño 2017

Excursión a Madrid

O alumnado de 2º e 3º ESO da asignatura de Relixión irán de excursión a Madrid dende o 31 de maio ó 3 de xuño. As profesoras acompañantes son Sofía Balseiro e Pilar González

Fotos da viaxe a Polonia

Polonia Abril 2017

Reunión informativa viaxe a Polonia

O luns 27 de marzo haberá unha reunión informativa para pais, nais e alumnado  sobre a excursión a Polonia no Salón de Actos do Instituto ás 20:00 horas.Estarán presentes as profesoras que acompañarán ao alumnado e tamén unha persoa responsable da axencia de viaxes.

Viaxe a Polonia

Dende o venres 31 de marzo ó venres 6 de abril, alumnos e alumnas de Relixión de 4º ESO, 1º Bacharelato e 2º Bacharelato, realizarán unha viaxe cultural a Polonia. Viaxarán acompañados das profesoras Sofía Balseiro e Pilar González.

Fotos exposición "Soldados de Terracota"

Exposición Soldados de Terracota