Lingua Galega e Literatura

VÉRTICE de VERSOS

O vindeiro martes 17 de decembro de 10:30 horas a  12:30 horas no Salón de Actos do instituto o alumnado de 2º de Bacharelato participará nun acto Poético- Musical centrado na actual poesía galega "Vértice  de versos".

Encontro coa escritora Ledicia Costas

O alumnado de 1º, 3º e 4º ESO asistirá hoxe martes 7 de maio, 11:50 a 12..30 horas ,no Salón de Actos, a un encontro coa escritora Ledicia Costas.

Día das letras Galegas Antón Fraguas

O mércores 8 de maio de 2019, dende as 13:20 as 14:30 horas, o alumnado de 3º ESO e 1º bacaharealto (B,C e D) asistirán a unha representación de Serafín Marcos, Quén ten un mestre etnógrafo?.

Colaboran os departamentos de  Música e Física e Química

Correlingua

Hoxe, 6 de maio, o alumnado de 1º ESO asiste ao Correlingua, dende ás 10:00 a 14.00 horas.

Made en Galiza

Hoxe venres, 5 de abril ,dende as 11:00 ás 13:30 horas, alumnado de 3 ESO, 1 Bacharelato B, C, D  asisten a unha obra de teatro “Made en Galiza” no IES Xelímites

Encontro Literario

O vindeiro venres 29 de marzo, o alumnado de 4º ESO asistirá a un "Encontro Literario" na Librería Couceiro. Sairán ás 10:30 horas e voltarán ás 12:30.

"Arnoia, Arnoia"

O vindeiro mércores 17 de outubro de 2018 o alumnado de 4º ESO asistirá no Salón Teatro a ver a obra "Arnoia, Arnoia". Sairán as 10:30 e voltarán as 12:50 horas.

Máis información da obra centrodramatico.

Divinas Palabras

Os departamentos de Lingua Galega e Lingua Castelá levarán ó alumnado de 1º Bacharelato a ver "Divinas Palabras" o vindeiro  mércores 25 de abril dende ás 10:50 as 13:30 horas

Premios San Clemente

Participación do alumnado de bacharelato nos Premios San Clemente 2018. Asistimos a dúas charlas, a primeira co autor galego Xosé Monteagudo, premio 2018 de narrativa en galego con "Todo canto fomos", a segunda con Fernando Aramburu, cuxa obra "Patria" foi merecedora do premio para a narrativa en castelán.

Asistimos tamén á entrega dos premios no Auditorio de ABanca e á cea que tivo lugar no Hostal dos Reis Católicos

Premios San Clemente

Máis información dos premios no seguinte enlace

Fotos da visita a Lugo