Programacións

Modificación da programación curso 21_22

Día internacional das Matemáticas

O luns 14 de marzo, para celebrar o día das Matemáticas, recorreremos o centro buscando as pistas e resolvendo os retos matemáticos plantexados.

STAT WARS: O IMPERIO DOS DATOS.

O xoves 27 de maio, o alumnado de Matemáticas de 1º de Bacharelato participou nun taller de Estatística onde puideron ver a súa utilidade para resolver problemas cotiáns. Foi unha xornada moi proveitosa onde tamén houbo concursos e ata gravaron para un programa de radio.

Programación do departamento de Matemáticas 20_21

No seguinte documento poderá consultar a programación do departamento de Matemáticas para o curso 20_21

O seguinte anexo contén a programación de Ciencias Aplicadas para o módulo de Cociña 2º FP Básica

Adaptación da programación didáctica do departamento con motivo da COVID-19

Picando nas ligazóns pódense consultar os seguintes documentos:

1.- Adaptación dos criterios de cualificación da materia de matemáticas para fin de curso.

2.- Adaptación da programación didáctica do departamento de matemáticas.

Profesor: ALEJANDRO CASAS. Grupos: Matemáticas 1º ESO-B, Programación 2º ESO, Tecnoloxía 4º ESO, TIC 1º BAC C e D, FPB-2 CIENCIAS APLICADAS II

Profesor: Alejandro Casas

Grupos: Matemáticas 1º ESO-B, Programación 2º ESO, Tecnoloxía 4ºESO, TIC 1º BAC C e D, FPB-2 CIENCIAS APLICADAS II

AVISO:

Para tentar, na medida do posible, non perder o ritmo das clases, farei uso durante as próximas semanas de diversas ferramentas dispoñibles na rede para continuarmos a traballar dende a casa.

Revisade o voso correo do instituto, porque alí recibiredes todas as instruccións necesarias para o seguimento das clases durante o tempo que estexan suspendidas as aulas.

Lembrade que o formato dos correos electrónicos do instituto é:

sar.primeiroapelidosegundoapelidonome@iesdesar.org

Se alguén ten problemas para acceder ao seu correo, que me escriba ao enderezo alex.casas.ensino@gmail.com e tentamos solucionalo.

Actividades de Matemáticas para as próximas semanas. Profesor: XABIER GARABAL

Actividades de  MATEMÁTICAS para as próximas semanas.

Profesor: Xabier Garabal

No documento adxunto achéganse as actividades propostas para realizar na casa e enviar ao profesor nas vindeiras semanas.

Picando na imaxe chegas á páxina coas ligazóns necesarias.

Tempo de Ler ... Tempo de Matemáticas

Tempo de Ler ...

Tempo de Matemáticas

Recollemos os libros de lectura que lle propoñemos

ao noso alumnado e que están á súa disposición na

biblioteca do centro.

Á vez queremos mostrarlles como, a través das

Matemáticas, podemos pasar un bo rato coa

lectura de calquera destes libros.

Picando na imaxe ofrécese máis información.

Antón Figueroa na fase nacional da Olimpiada de Matemáticas

O alumno de 1º Bacharelato D, Antón Figueroa Martínez, é un dos tres ganadores da Olimpiada Matemática Galega. Representarán a Galicia na fase nacional da Olimpiada de Matemáticas, que terá lugar entre o 19 e o 22 de marzo en Almería.

Parabéns para Antón e a súa familia. Toda a Comunidade Educativa se sente moi honrada de telo como alumno.

Para saber máis aquí tedes o enlace da noticia.