Dende o día 12 de xullo, pódese consultar presencialmente a listaxe provisional das axudas para a adquisición de material escolar para o vindeiro curso académico 2024/2025no taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar.
Os/as nais/país das alumnas/os que teñan dereito a dita axuda, poden pasar pola oficina do centro para recoller o vale a partir do luns dia 15 de xullo. De forma non presencial, pódese consultar a través de aplicación admisión alumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre.
Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.
O pasado venres a Consellería publicou o calendario de admisión para ciclos de FP de grao medio e superior para o vindeiro curso 2024-25
INSTRUCIÓNS XERAIS DE ADMISIÓN: https://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/10715
CALENDARIO: https://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/10716
ENLACE Á APLICACIÓN PARA FACER A SOLICITUDE (ACTIVA SÓ DURANTE O PRAZO DE ADMISIÓN): https://www.edu.xunta.gal/ciclosadmision/
Máis información en www.edu.xunta.gal/fp
A oferta de ciclos está aínda sen publicar. Será incluído o enlace á oferta cando estea dispoñible.
Prazo de solicitude: do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos
Texto da convocatoria: ORDE do 7 de maio de 2024 (DOG do 20 de maio)
Procedemento administrativo: ED330B
Forma de presentación de solicitudes:
IMPORTANTE: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.
O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024.
A partir do 12 de xuño estará dispoñible o sobre da matrícula na Conserxería do centro. O prezo do sobre será de 2€ se é completo con todos os impresos ou 1€, se xa se levan os impresos descargados.
Para consultar todo o referente a documentación e información, premer en Información xeral
PRAZO DE MATRÍCULA ATA O 7 DE XULLO
[IMPRESO1] Autorización de imaxe (clic)
[ IMPRESO 2] Autorización de actividades extraescolares (clic)
[ IMPRESO 3]Solicitude de transporte escolar (clic)
[IMPRESO 4] Autorización de saída última hora (Soamente Bacharelato)(clic)
[IMPRESO 5] Autorización correo electrónico (Soamente 1º e 2º da ESO)(clic)
[IMPRESO 6]Impreso de taxas Seguro Escolar (clic)
[IMPRESO 7] ANPA (clic)
Impreso para 1º da ESO(clic)
Impreso para 2º da ESO (clic)
Impreso para 3º da ESO (clic)
Impreso para 4º da ESO (clic)
Impreso para 1º de Bacharelato de Artes(clic)
Impreso para 1º de Bacharelato de Ciencias (clic)
Impreso para 1º de Bacharelato de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)
Impreso para 2º de Bacharelato de Artes(clic)
Impreso para 2º de Bacharelato de Ciencias (clic)
Impreso para 2º de Bacharelato de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)
Inicio do proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 24_25. O prazo para a presentación das solicitudes vai do 1 ao 20 de marzo. Nos seguintes documentos dispoñen de toda a información precisa
2. Prazos
3. Baremo
6. IPREM
7. Modelo de solicitude en galego
Para consultar a información relativa a oferta de FP Básica, Media, Superior, consultar neste enlace
Dende o día de hoxe, pódese consultar a listaxe dos alumnos e alumnas admitidos@s para o próximo curso 2024/2025.
A consulta pódese facer, ben no tablón de anuncios do centro, ou ben na páxina da Xunta: admisiónalumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre. Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.
A dirección,
Todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión neste centro para o vindeiro curso, esta ADMITIDO
As listaxes serán publicadas a partir do 25 de Abril
Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2023/24.
Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).
O prazo para presentar solicitudes iniciarase o 20 de maio e rematará o día 21 de xuño de 2023 (este incluído).
Todos os alumnos que recibiron a axuda de material de 50 € poden pasar polo centro recoller outro cheque de 25 €. Esta nova axuda só é para os que xa recibiron o outro cheque
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer