Admisióm alumnado curso 21_22

Dende o día de hoxe, pódese consultar presencialmente a listaxe provisional de alumnado admitido e excluído para o vindeiro curso académico 2021/2022 no taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar.

De forma non presencial, pódese consultar a través de aplicación admisión alumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre.

Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.

A dirección,

Información Admisión alumnado currso 2021-2022

Relación de documentos con información relativa o proceso de Admisión de alumnado para o vindeiro curso 21-22.

1. Nota Informativa

2. Prazos de Admisión

3.Vacantes

4.Baremo

5. Puntuación da renda familiar

6.Instruccións Xeral de Centros

7. Mapa de influencia

8. Solicitude de admisión en Galego

9. Solicitude de admisión en  Castelán

ADMISIÓN ALUMNADO RESERVA DE PRAZA PROCEDENTES DE CENTROS ADSCRITOS CURSO 2021/2022

Dende o  18 de febrero de 2021, pódese consultar a listaxe definitiva do alumnado admitido neste instituto, procedente dos centros adscritos para o vindeiro curso académico 2021/2022.

Debido á Lei de protección de datos, só se poderá consultar de forma presencial no taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar, ou ben a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre.

O calendario de admisión para o curso 2021-2022

Según a orde Orde do 18 de decembro de 2020 que modifica o prazo de reserva de centros adscritos o calendario de admisión do curso 2021-2022

1. Data do sorteo público para efectos de desempate: última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo.
  2. Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo.
  3. Presentación da solicitude de admisión: do 1 ao 22 de marzo.
  4. Presentación de documentación acreditativa de baremo: 10 días hábiles contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar solicitudes de admisión.
  5. Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril.
  6. Publicación das listaxes definitivas: antes do 15 de maio.
  7. Formalización de matrícula en educación infantil e primaria: 20- 30 de xuño.
  8. Formalización de matrícula en ESO e bacharelato:  25 de xuño- 10 de xullo.
  9. Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e bacharelato: 1- 10 de setembro

A admisión pódese realizar, do 1 ao 22 de marzo, no centro que se elixe ou na aplicación (entrada con certificado dixital ou chave 365) admisionalumnado.

Criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado na ESO

No seguinte documento poderán consultar toda a información para o reparto de mascarillas.  O prazo para presentar as solicitudes será de diez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (venres 13 de novembro).

Lixtaxe definitiva fondo de libros e transporte

-As listaxes definitivas do fondo de libros e do transporte escolar están expostos no taboleiro de anuncios do centro

Trámites alumnado 2º Bacharelato

O alumnado de 2º Bacharelato que titule en setembro deberá facer os seguintes trámites administrativos, no centro:

1.Solicitude do título de Bacharelato (todo o alumnado)

2.Matrícula das ABAU Setembro ( os que se queiran presentar), do 3 ao 8 de setembro

No seguinte documento teñen as instrucións  para realizar ditos trámites.

O 8 de setembro farase pública a listaxe de alumnado matriculado na convocatoria extraordinaria 2019-2020. O alumnado deberá revisar os seus datos podendo interpoñer, no seu centro, reclamación ata as 14.00 horas dese día se detecta algún erro

A partir do 8 de setembro o alumnado poderá consultar en NERTA a súa matrícula na ABAU

Máis información, que pode ser de interés:

Para consultar o calendario da CIUGA prema aquí

Instrucións Nerta

Instrucións descarga de documentos ABAU asinados dixitalmente

Solicitude de certificados

A secretaría do IES DE SAR recolle solicitudes enviadas dende a web para as seguintes certificacións:

• CELGA (Certificación Oficial Acreditativa do nivel de coñecemento da Lingua Galega) DOG 146, luns 30 de xuño de 2007.
        • Certificación oficial dos estudos realizados no IES DO SAR.

Cubra os campos seguintes cos datos requiridos. Unha vez cubertos prema no botón enviar.

Durante o mes de Agosto poderá recoller o seu certificado na secretaría do centro os xoves de 10:00 a12:00 horas

Listaxe provisional Fondo Libros

Para consultar as listaxes provisionais do Fondo de libros deben pasar polo centro

Prazo de matrícula

Para ver o documento premer aquí

O prazo ordinario de matrícula comeza o mércores 1 de xullo e remata o venres 10 do mesmo mes.

O prazo extraordinario de matrícula vai do martes 1 de setembro ao xoves 10 de setembro.