Libros de texto para o curso 18-19

No seguinte enlace  poderá consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 18-19

Listaxe definitiva Fondo Solidario Libros de Texto

Nos seguintes enlaces poderá consultar as listaxes definitiva no Fondo Solidario de Libros de Texto:

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedido o Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Listaxe provisional para Adquisición de material escolar do curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedida a Axuda para adquisición de material escolar para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Devolución libros de texto. Fondo libros curso 17-18

Para poder acollerse ás convocatorias de axudas de libros e material escolar,para o vindeiro curso escolar 2018-19, é imprescindible cumprir coa obriga de DEVOLVER antes do 22 de xuño,nas oficinas do centro,todos os libros de texto (en bo estado) recibidos do fondo libros neste curso 2017/18. Poderanse conservar ata setembro os libros das materias suspensas (pero só eses).

En setembro serán devoltos o día do examecorrespondente.

ADVERTENCIA MOI IMPORTANTE: DESPOIS DOS PRAZOS INDICADOS XA NON SE RECOLLERÁ LIBRO NINGÚN. Lémbrase que de acordo coa normativa, a falta de devolución de todos os libros no prazo indicado ou que non estean en bo estado de conservación para a súa reutilización será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros e material escolar o próximo curso 2018/19.

A Dirección

Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de secundaria para o curso 2018/2019

No DOG do día 21 de maio de 2018 pubícase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

Para consultar toda a información necesaria premer aquí

Listaxe definitivo de admisión de alumnos curso 18-19

No seguinte enlace poderán consultar o listaxe definitivo de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Listaxe provisional de Admisión de alumnos

No seguinte enlace poderán consultar o listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Listado de alumnos admitidos curso 2018-2019

No seguinte enlace  poderáse consultar o listado de alumnos definitivo para o curso 2018-2019

Admisión Alumnado curso 2018-2019

No seguinte documento poderán consultar toda a información xeral do proceso de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Enlaces de interese:

Decreto 254/2012