Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedido o Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Listaxe provisional para Adquisición de material escolar do curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedida a Axuda para adquisición de material escolar para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Libros de texto para o curso 18-19

No seguinte enlace  poderá consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 18-19

Documentación xeral da matrícula para o curso 2018-2019

No seguinte enlace hai un documento no que se recolle a seguinte información  sobre a matrícula.

Impresos específicos: para 1º, 2ª e 3ª da ESO (clic).

Impreso para 4º da ESO (clic).

Impreso para 1º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 1º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 1º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Devolución libros de texto. Fondo libros curso 17-18

Para poder acollerse ás convocatorias de axudas de libros e material escolar,para o vindeiro curso escolar 2018-19, é imprescindible cumprir coa obriga de DEVOLVER antes do 22 de xuño,nas oficinas do centro,todos os libros de texto (en bo estado) recibidos do fondo libros neste curso 2017/18. Poderanse conservar ata setembro os libros das materias suspensas (pero só eses).

En setembro serán devoltos o día do examecorrespondente.

ADVERTENCIA MOI IMPORTANTE: DESPOIS DOS PRAZOS INDICADOS XA NON SE RECOLLERÁ LIBRO NINGÚN. Lémbrase que de acordo coa normativa, a falta de devolución de todos os libros no prazo indicado ou que non estean en bo estado de conservación para a súa reutilización será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros e material escolar o próximo curso 2018/19.

A Dirección

Convocatoria do Fondo Solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de secundaria para o curso 2018/2019

No DOG do día 21 de maio de 2018 pubícase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

Para consultar toda a información necesaria premer aquí

Listaxe definitivo de admisión de alumnos curso 18-19

No seguinte enlace poderán consultar o listaxe definitivo de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Listaxe provisional de Admisión de alumnos

No seguinte enlace poderán consultar o listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Listado de alumnos admitidos curso 2018-2019

No seguinte enlace  poderáse consultar o listado de alumnos definitivo para o curso 2018-2019

Admisión Alumnado curso 2018-2019

No seguinte documento poderán consultar toda a información xeral do proceso de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Enlaces de interese:

Decreto 254/2012