FONDO LIBROS - LISTAXES

Prema no enlace para consultar a lixtaxe de axudas para a adquisición de libros de texto e de material escolar.

Prema no enlace para consultar a listaxe de libros concedidos a cada alumn@.

FONDO LIBROS PARA ALUMNADO PROCEDENTE DE OTRAS COMUNIDADES AUTÓNOMAS O DEL EXTRANJERO

El alumnado procedente de otras comunidades autónomas o del extranjero dispone de un mes, contado a partir de la fecha de matrícula, para solicitar el fondo libros.

Aplicación fondo libros:

Recollida do cheque do fondo libros

Comunícase aos pais e titores do alumnado matriculado para o curso 2019-20 no IES de Sar que está

á súa disposición o cheque do fondo libros.

Poderase recoller en Secretaría ata o día 31 de xullo ou a partires do 1 de setembro.

Aviso para ex-alumnado do IES de Sar

Lémbrase a todas as persoas que remataron o bacharelato no IES de Sar no curso 2016-17 ou en anos anteriores que, se aínda non recolleron o título, este está á súa disposición na secretaría do centro.

O horario de atención ao público de Secretaría é de 9:30 a 13:30.

Libros de texto curso 2019-2020

No seguinte enlace  poderá consultar os libros de texto para o vindeiro curso 2019-2020

ATENCIÓN:

Do libro de Xeografía e Historia de 2º ESO (ed. Obradoiro Santillana, serie Descubre) hai unha edición máis nova que a que figura na lista. O ISBN desa nova edición, de 2019, é 978-84-997-2712-7

O ISBN do libro de 2º ESO Lengua castellana y literatura, da editorial Oxford, é  978-84-673-5829-2

Curso 2019-2020

[IMPRESO1]

Impreso para 1º da ESO (clic)

Impreso para 2º da ESO (clic)

Impreso para 3º da ESO (clic)

Impreso para 4º da ESO (clic).

Impreso para 1º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 1º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 1º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

[IMPRESO 2] Autorización de actividades extraescolares (clic)

[IMPRESO 3]Autorización de imaxe (clic)

[IMPRESO 4]Solicitude de transporte escolar (clic)

Información xeral

Nota: O impreso 1 para o alumnado da ESO, deberá  imprimirse en cor

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO. BACHARELATO

Neste enlace pode descargar o calendario de exames de Bacharelato 2019

calen bach

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO DE E.S.O. e F.P. BÁSICA.

Pinche no enlace seguinte para descargar o calendario de exames de

setembro de E.S.O. e F.P. Básica 2019.

ATENCIÓN: Os exames de Xeografía e Historia de E.S.O. terán lugar no salón de actos.

ATENCIÓN:  As fichas de Educación Plástica e Visual entregadas aos alumnos de E.S.O. coa

materia pendente son para preparar o exame, non para entregalas cubertas. A recuperación basearase

exclusivamente na nota do exame, como se indicou ao alumnado no mes de xuño.

CAL ESOFPB

Axudas para o transporte escolar. Curso 2019-20120

Prazos: ESO: Ata o 26 de setembro de 2019. F.P. Básica: Ata o 11 de novembro de 2019.

Documento con instruccións

Modelo de solicitude

Devolución libros de texto. Fondo libros 18-19

Para poder acollerse ás convocatorias de axudas de libros e material escolar, para o vindeiro curso escolar 2019-20, é imprescindible cumprir coa obriga de DEVOLVER antes do 21 de xuño, nas oficinas do centro, todos os libros de texto (en bo estado) recibidos do fondo libros neste curso 2018/19. Poderanse conservar ata setembro os libros das materias suspensas (pero só eses).

En setembro serán devoltos o día do exame correspondente.

ADVERTENCIA MOI IMPORTANTE: DESPOIS DOS PRAZOS INDICADOS XA NON SE RECOLLERÁ LIBRO NINGÚN. Lémbrase que de acordo coa normativa, a falta de devolución de todos os libros no prazo indicado ou que non estean en bo estado de conservación para a súa reutilización será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros e material escolar o próximo curso 2019/2020.

A Dirección