Solicitude de libros de texto para o vindeiro curso

No seguinte enlace poderá consultarse a convocatoria para solicitar os libros de texto para o vindeiro curso

Información sobre solicitud título Bacharelato y ABAU

Nos seguintes enlaces poderá consultarse a seguinte información

Listaxe definitiva de Admisión alumnado curso 2019/2020

No seguinte enlace poderá  consultarse  a listaxe definitiva de Admisión alumnado curso 2019/2020

Listaxe Provisional alumnado Admitido para o curso 2019/2020

Listaxe Provisional  alumnado Admitido para o curso 2019/2020

Listaxe definitivo de alumnado curso 2019/2020

Listaxe definitivo de alumnado procedente de centros adscritos para o curso 2019/2020

Listaxe definitiva Fondo Solidario Libros de Texto

Nos seguintes enlaces poderá consultar as listaxes definitiva no Fondo Solidario de Libros de Texto:

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedido o Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Listaxe provisional para Adquisición de material escolar do curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedida a Axuda para adquisición de material escolar para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Libros de texto para o curso 18-19

No seguinte enlace  poderá consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 18-19