Complementarias

Programación de actividades polo 30 aniversario

Neste mes de xaneiro,  o IES de Sar vén de facer 30 anos. Por iso quixemos preparar unha programación de actividades moi especial para celebralo con toda a comunidade educativa. Entre febreiro e maio, o noso alumnado terá ocasión de participar nunha chea de propostas educativas, culturais e científicas que confiamos en que non esquezan.

Estes días tamén anda na neve, concretamente en Andorra, o noso alumnado de 3° da ESO.

Acompañados da súa profesora de Educación Física, Isabel Varela Barcón, e do seu profesor de Filosofía, Pancho Lapeña, fannos chegar estas fotos tan chulas.

Hoxe tocou visita ao Loro Parque en Puerto de la Cruz do alumnado de 4º da ESO

Hoxe tocou visita ao Loro Parque en Puerto de la Cruz. Non teñen pinta de estalo pasando moi mal...

Charla ao alumnado de 2° de Bacharelato de Artes titulada ESTUDIOS PROFESIONAIS E SUPERIORES DE ARTES E DESEÑO.

O venres pasado, a vicedirectora da Escola de Arte Superior de Deseño Mestre Mateo, Elisa González Penas, deulle unha charla ao alumnado de 2° de Bacharelato de Artes titulada ESTUDIOS PROFESIONAIS E SUPERIORES DE ARTES E DESEÑO.

Xa está en Tenerife o noso alumnado de 4° da ESO

Xa está en Tenerife o noso alumnado de 4° da ESO. Acompañado da súa profesora de Matemáticas, Rosa Gómez, e do seu profesor de Xeografía e Historia, José Martínez Crespo, hoxe tocou subir ao Teide.

Visita ao Museo das Peregrinacións do alumnado de intercambio con Italia.

Hoxe tivemos entre nós a Jaione Camborda

Hoxe tivemos entre nós a Jaione Camborda. Un luxo. O alumnado que cursa Cultura Audiovisual puido ver O Corno e ter un coloquio coa súa directora. Unha película extraordinaria que puidemos ver na súa versión orixinal en galego.
Jaione Camborda xa forma parte da historia do cine español ao ter sido a primeira directora de cine do Estado en recibir a Concha de Oro á Mellor Película no Festival Internacional de Cine de San Sebastián.
Grazas por vir e contarnos a túa experiencia con tanto rigor e plasticidade. Jaione tamén crea beleza cando fala de cine.
E mil grazas á nosa profesora Minia Regos por facilitarnos traela.

Hoxe fixemos un acto de confraternidade ben bonito e emotivo co alumnado e profesorado do Istituto Orsoline S. Carlo Liceo Linguistico Europeo de Como, neste intercambio do programa EduExchanges que nos uniu estes días. Participaron nel o noso coro Son de Sar e alumnado que voluntariamente quixo agasallalos coa súa arte.
Como colofón, tivemos entre nós ao músico e actor Xoán Curiel, que interpretou un repertorio moi ben escollido para o público que tivo ocasión esta mañá de desfrutar do seu talento: dous temas en italiano, dous temas en castelán, un en portugués, outro en inglés e dúas versións fantásticas de dúas cantigas trobadorescas medievais.
Sinerxias de música, linguas, culturas. Un feliz encontro entre pobos irmáns e músicas que comparten raíz.
En abril tocaranos a nós visitalos na preciosa cidade de Como.
Grazas á nosa profesora de Inglés Lucinda Sousa e ás profesoras de Español en Como Maria Bianchi e Ilaria Verani polo éxito da iniciativa.

Moitos parabéns á nosa alumna Alba Graña Rodríguez por gañar o Certamen Ciceronianum 2024 na súa fase galega. Un recoñecemento que outorga a Sociedade Española de Estudos Clásicos e que nas últimas convocatorias xa tiñan acadado alumnas e alumnos nosos.
E parabéns tamén ao seu profesor de Grego e Latín, José Manuel Blanco Roo, por guialos neste camiño.

Teatro Foro no IES de Sar

Da man do educador social Ramón Molina, responsable do Programa Teatro Foro da Concellería de Mocidade do Concello de Santiago, hoxe o alumnado de 3°ESO A fixo a estrea, para todo o alumnado de 1° da ESO, da peza teatral na que levan traballando meses.
Nela reflexionan sobre as relacións de parella na adolescencia, sobre a falta de comunicación do adolescente coa familia, sobre a frustración na xestión dos conflictos persoais que leva ao consumo de drogas.
Usar a palabra para saír dos lugares sombrizos desta idade difícil, pero como todas as etapas da vida.
Un foro no que recoñecerse e debater para conseguir o benestar emocional.
Mil grazas, Ramón, polo teu compromiso e dedicación un ano máis con este proxecto. O noso alumnado queda encantado e o noso profesorado moi agradecido.