Complementarias

Premios concurso Samaín

No concurso  de ilustración os premios foron para:

Lidia Quintela 2º Bach B

Junior Legro 3º ESO

No concurso de microrelato as premiadas son:

Laura Vázquez Vieites 2º Bach C

Ana Tejedor Crespo 1º ESO

Conferencia " La huerta de Simón"

O vindeiro 13 de novembro o alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Artes asistirán, no Salón de Actos de 10:50 a  12:30 horas,  a unha coferencia organizada polo departamento de Debuxo co título  "La huerta de Simón" impartida por Rocío Soledad Alejandro autora da obra gañadora do " X premio Internacional Compostela de Álbums Ilustrados".

Concurso de ilustración de terror

Concurso ilustración de terror

Álbum coas imaxes das ilustracións presentadas ao concurso

Obradoiros sobre drogas

Durante os seguintes días, xoves 19 e 26 de outubro e xoves 2 e 9 de novembro o alumnado de 4º e 3º da ESO participan nun Obradoiro sobre Drogas nas súas aulas. Dita actividade está organizada polo Departamento de Orientación xunto con o Concello de Santiago e a UMAD.

Premiados no concurso de cartas de amor e amizade

Os premios do concurso cartas de amor e amizade son:

•     1º Gloria Gomez Pavía           1º Bach
  •      2º Angélica Álvarez Estévez   1º Bach
  •      3º Lorena Rios Gándara         1º ESO

Conferencia "Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

O vindeiro venres 2 de decembro de 11:40 a 12:30 os departamentos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía e Dinamización Lingüística,  organizan para os alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO , 1º Bacharelato C e 2º Bacharelato C, unha conferencia "Cruz de Gallastégui: as orixes da xenática en Galicia" impartida por D. Juan R. Gallástegui, profesor de ensino secundario e profesor asociado USC.

Imos ao cine coa Banda de Música de Santiago de Compostela

O xoves 24 de novembro de 10:30 a 12:30 horas,  os alumnos e alumnas de 2º e 3º ESO asistirán a un concerto da banda de Música de Santiago no Auditorio de Galicia. Esta actividade está organizada polo Departamento de Música

Conferencia "Unha última carta"

O vindeiro xoves 10 de novembro de 10:50 a 12:30 horas os alumnos e alumnas de 1º e 2º Bacharelato A e B asistirán a unha conferencia "Unha última carta" organizada polo departamento de debuxo no salón de actos.

Os autores desta conferencia son Anthonis Papatheodoulou e Iris Samartzi. Obra gañadora do IX Premio  Internacional Compostela de Albums Ilustrados.