Complementarias

Moitísimas grazas ao Concello de Santiago por convidar ás alumnas Nântia Bernárdez Martínez, Antela Aldonza Bello, Carla García Rodríguez e Laura Sende Rodríguez, do Grupo de Igualdade do noso centro, a participar na celebración do Día do Orgullo no Pazo de Raxoi.
E grazas a Sofía Paleo por preparar con elas a lectura de textos do libro que editou o pasado curso o noso centro na Colección Sar, titulado DiVers@s.
Acompañounas tamén o noso director, Aníbal García Pinal, e Merche Monteagudo, profesora de Física e Química.
Grazas por participar, representando ao IES de Sar, estando xa de vacacións.
Un orgullo de alumnas!

As alumnas de 1º de Bacharelato B (Artes), Aroha Fritz, Lucía Hermida, Mencía Mosquera, Mara Martinez e Naiara Vidal, resultaron finalistas no Festival de Curtas Olloboi, na categoría de Bacherelato, coa curta que leva por título “Demencía”.
Compartimos varias imaxes da entrega de premios, que tivo lugar o venres 21 xuño en Boiro.
Grazas a Minia Regos polas fotografías.

Felices vacacións a todas e a todos!

Descansade e recargade as pilas para empezar o vindeiro curso con renovadas forzas.

Para despedir o curso 2023-2024, o alumnado da ESO pasou toda a xornada na Illa de Ons, como levamos facendo nos últimos anos.
Grazas a Pilar González, a Xurxo Fernández Carballido e a Chus Gómez polas fotografías que nos fan chegar.

Xa temos o noso BOSQUE DOS LIBROS plantado polo alumnado de 1°da ESO

Xa temos o noso BOSQUE DOS LIBROS plantado polo alumnado de 1°da ESO, guiado pola súa profesora de Bioloxía, Chus Gómez, e polo alumnado de 1° de Bacharelato de Artes, guiado pola súa profesora de Proxectos Artísticos, Montse Amigo.
Todo un exemplo de transversalidade de disciplinas e idades.
Parabéns por facer posible esta instalación que podedes desfrutar de camiño á biblioteca do noso centro.
Coidádeo!

Parabéns, Sofía Vázquez Martínez, pola concesión do Premio Extraordinario de Bacharelato (MEGABAU)!
Hoxe na Coruña, acompañada pola súa familia e o director do IES de Sar, Aníbal García Pinal.

Compartimos algúns traballos do alumnado de 1° de Bacharelato A e D

Compartimos algúns traballos do alumnado de 1° de Bacharelato A e D, ao que lle dá clase Minia Regos, que paga a pena compartir con toda a comunidade educativa.
Grazas, Minia, polas fotos!

O Club de Ciencias pecha o curso organizando a Feira das Ciencias

O Club de Ciencias pecha o curso organizando a Feira das Ciencias. Durante as catro horas centrais da mañá do xoves, o alumnado do Club de Ciencias amósalle, ao resto do alumnado da ESO, diferentes experimentos e proxectos, acompañado polo profesorado dos distintos departamentos que participou no Club de Ciencias este curso.
A Feira estaba dividida en 8 postos, 2 de cada departamento:
Bioloxía e Xeoloxía:
- Por onde respiran as plantas? ESTOMAS
- Bólas de restos de alimentos non dixeridos por algunhas aves: EGRAGÓPILAS
Matemáticas:
- Papiroflexia: Bicos de despedida
- Cubos de Rubik
Tecnoloxía:
- Plásticos: Poliacrilato de sodio e poliespán
- Robótica
Física e Química
- Cambio de cores, maxia? Non, Química!
- Separación de cores, maxia? Non, Física!
Moitas grazas a Mercedes Monteagudo e a Pamen García polos fotos e pola coordinación da iniciativa.

Acaba de chegar o libro no que estivemos traballando todo este curso para conmemorar os 30 ANOS DO IES DE SAR.
Con colaboracións do alumnado, do profesorado actual e do que pasou polas nosas aulas nestas tres décadas de historia, de nais e pais...
Un compendio en 130 páxinas de moitas das cousas destacadas que se teñen feito no noso centro.
Podedes conseguilo por 10 euros e o alumnado por 5. Se conseguimos vendelo ben, poderemos seguir, nos vindeiros cursos, publicando títulos novos na Colección Sar. Este 30 ANOS SEMENTANDO SOÑOS fai o número 4 da colección.

Os traballos premiados das nosas alumnas Mara Martínez Prado, Katarina Mélikhova, Ana Salgueiro Torres e Uxía Pereiro Freiría no 19 Premio Xurxo Lobato de Fotografía xa poden verse no Museo do Pobo Galego.