Complementarias

Exposición Leonardo da Vinci

O vindeiro martes 4 de xuño, alumnado da ESO e Bacharelato, visitará a exposición de Leonardo da Vinci, alumnado da ESO dende as 11:00 as 13:30 horas e o alumnado de Bacharelato dende as 12:30 as 14:30 horas.

Concurso da Paz

Para a  conmemoración do Día da Paz, 30 de Xaneiro, Vicedirección convoca un concurso coas seguintes bases:

1. Interpretación letras da palabra PAZ
  2. Soporte papel e tamaño A4
  3. Hai dúas categorías de premios: ESO, Bacharelato
  4. Os premios son en material escolar
  5. Data de entrega:Luns  28 en Secretaría

Acto poético-musical "Contra a violencia de xénero"

Hoxe luns 26 de novembro celebraráse no segundo recreo un acto poético-musical "Contra aviolencia de xénero" (en especial contra a violencia sobre as mulleres) e nel participará o alumnado e profesorado do centro.

Homenaxe a Carme Alvariño

Na tardiña do 1 de Marzo tivo lugar no Salón de Actos do noso instituto unha homenaxe cidadá en memoria da profesora Carme Alvariño Alejandro.

Persoas relacionadas con elas desde o ámbito persoal, docente, investigador, cultural e político quixeron estar presentes, e outras moitas, que non puideron asistir, enviaron adhesións en forma de textos e imáxenes.

Acompañamos esta noticia cunha foto de Carme (Fonte: arquivo de Emilio Crespo), coa imaxe do marcapáxinas deseñado por Sonia Alonso, e con dous textos de honra e lembranza de María Lopo e Marilar Jiménez Aleixandre.

Carme Alvariño: Feminismo e compromiso no ensino da Historia  (premer no título para acceder)

Autora: Marilar Jiménez Aleixandre

Carme Alvariño: Baixo o signo de Olimpia (premer no título para acceder)

Autora: María Lopo

Para visualizar mellor as imáxes premer sobre elas

Premios concurso Samaín

No concurso  de ilustración os premios foron para:

Lidia Quintela 2º Bach B

Junior Legro 3º ESO

No concurso de microrelato as premiadas son:

Laura Vázquez Vieites 2º Bach C

Ana Tejedor Crespo 1º ESO

Conferencia " La huerta de Simón"

O vindeiro 13 de novembro o alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Artes asistirán, no Salón de Actos de 10:50 a  12:30 horas,  a unha coferencia organizada polo departamento de Debuxo co título  "La huerta de Simón" impartida por Rocío Soledad Alejandro autora da obra gañadora do " X premio Internacional Compostela de Álbums Ilustrados".

Concurso de ilustración de terror

Concurso ilustración de terror

Álbum coas imaxes das ilustracións presentadas ao concurso

Obradoiros sobre drogas

Durante os seguintes días, xoves 19 e 26 de outubro e xoves 2 e 9 de novembro o alumnado de 4º e 3º da ESO participan nun Obradoiro sobre Drogas nas súas aulas. Dita actividade está organizada polo Departamento de Orientación xunto con o Concello de Santiago e a UMAD.

Premiados no concurso de cartas de amor e amizade

Os premios do concurso cartas de amor e amizade son:

•     1º Gloria Gomez Pavía           1º Bach
  •      2º Angélica Álvarez Estévez   1º Bach
  •      3º Lorena Rios Gándara         1º ESO

Conferencia "Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

O vindeiro venres 2 de decembro de 11:40 a 12:30 os departamentos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía e Dinamización Lingüística,  organizan para os alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO , 1º Bacharelato C e 2º Bacharelato C, unha conferencia "Cruz de Gallastégui: as orixes da xenática en Galicia" impartida por D. Juan R. Gallástegui, profesor de ensino secundario e profesor asociado USC.