Complementarias

Clube de Ciencia: HD 149143 b

Observación e fotografía solar

Día, hora: Todos os xoves no 1º recreo (de 10:30 a 10:50), se o tempo o permite.

Lugar: corredor da Biblioteca, no noso pequeno observatorio.

Esperámoste!

Visita á Colexiata de Sar e I Maratón Fotográfico: As Brañas en Inverno

O martes 21 de decembro rematan as clases do 1º trimestre e o alumnado de ESO visitará a Colexiata de Sar acompañado do profesorado en horario de mañá.
Pola tarde sairá a recorrer as Brañas do Sar e realizar fotografías para o I Maratón fotográfico.

O IES de Sar na prensa

A Ilustradora Marina Gibert, recentemente recoñecida co Premio Compostela de Álbum Ilustrado pola súa obra "Selva" visitou o IES de Sar.

A Voz de Galicia publica un artículo sobre esta visita. Para acceder ao mesmo preme no seguinte enlace.

Magosto

Muralismo no IES

O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato participou nunha Masterclass práctica de murais impartida polo grupo "Mutante Creativo" como parte das actividades do "Contemporaneafest 2021".

Vede como quedou a cousa:

Campaña A TRIBO 20-21 "Vas permitir que o comenzo marque o seu destino?"

O xoves 14 de outubro o alumnado de 1º de Bacharelato participará no inicio da presentación do proxecto "A Tribo".

Alecoy e Valentina presentarannos catro curtas nas que participaron 22 adolescentes en risco de exclusión social e coas que nos recordan que as súas voces tamén importan e deben ser escoitadas.

Visita a exposición "Galicia un relato no Mundo"

O mércores 19 de febreiro o alumnado de Bacharelato visitará noa Cidade da Cultura a exposición "Galicia un relato no mundo".

• 1ºBach A e B irán de 9:30-12:00bhoras
  • 1º Bach C, D e E irán de 11:30-14:00 horas

Visita a exposición "Galicia un relato no Mundo"

Mañá martes 18 de febreiro o alumnado de 3º e 4º da ESO vaia a ir a exposición "Galicia un relato  no mundo" na Cidade da Cultura. Sairán as 9:30 e voltarán ás 12:30.

Amara Caruncho,ex alumna que triunfa na moda

Hoxe facémonos eco da carreira exitosa dunha exalumna do IES de Sar, Amara Caruncho. Directora creativa de Coconutscankill, nos últimos anos está dando a coñecer o seu traballo como deseñadora de moda en importantes pasarelas internacionais
Compartimos esta reportaxe de VOGUE onde podedes saber máis dela e do seu talento.