Charla -Concerto Adrián Costa

O vindeiro mércores 19 de decembro  de  12:50  a 14:30 o alumnado de 2º, 3º ESO,e 1º Bacharelato B e D(todos os grupos), 4ºESO e 1º Bacharelato A (só alumnado de musica), 2º Bacharelato D (só alumnas de Latín II) asistirá no Salón de Actos a unha charla-concerto de Adrián Costa, músico de blues e ex alumno do Sar.

Esta actividade está organizada polos departamentos de Latín e Grego e Música

Charla -Concerto de Pablo Carpintero

O vindeiro venres 16 de novembro haberá unha Charla-Concerto sobre instrumentos tradicionais galegos a cargo do luthier e etnomusicólogo Pablo Carpintero. Esta actividade será no Salón de Actos do instituto de 10:50 a 12:30 horas e participarán todos os grupos de 2º,3º,4º ESO.

Visita a exposición “Pergamiño Vindel un tesoro en sete cantigas”

Concerto Didáctico “Todo é percusión”

O alumnado de 1(só alumnado de O. Musical) e 2 ESO asistirá ao concerto didáctico "Todo é percusión" que terá lugar o vindeiro xoves 25 de xaneiro de 11:30 a 13:40 horas no Auditorio de Galicia.

Obradoiro didáctico "Todo é percusión"

O alumnado de 1º( só alumnado de  O. musical) e 2º  ESO participará no obradoiro didáctico "Todo é percusión" que terá lugar o vindeiro martes 23 de xaneiro de 17:40 a 18:30 horas no Salón de Actos do instituto.

Concerto didáctico "As Lollypops"

O alumnado de 3º e 4º  ESO asistirá ao concerto didáctico "As Lollypops" que terá lugar o vindeiro mércores 24 de xaneiro de 11:30 a 13:40 horas no Auditorio de Galicia.

Obradoiro didáctico "As Lollypops"

O alumnado de 3º e 4º  ESO participará no obradoiro didáctico "As Lollypops" que terá lugar o vindeiro luns 22 de xaneiro de 10:50 a 11:40 horas no Salón de Actos do instituto.

Visita á exposición "Da árbore á cadeira" en Gaiás"

O departamento de música organiza unha visita á Ciudade da Cultura, onde verán a exposición  "Da árbore á cadeira" o vindeiro mércores 16 de maio para o alumnado de 2º ESO dende ás 13:40  a 18:30 horas. Máis información aquí

Concerto didáctico Gallaecia Big Band

O alumnado de música de 4º ESO e 1º Bacharelato asistirán o vindeiro mércores 15 de febreiro ó Auditorio de Galicia para asistir a un concerto didáctico "Gallaecia Big Band". Sairán ás 9:30 horas e voltarán ás 11:30 horas.

Previamente o martes 14 de febreiro no Salón de Actos do instituto asistirán de 11:40 a 12:30 horas á explicación didáctica do concerto.