Departamento de Música

Concerto Didáctico Ochestra de Malabares

O vindeiro martes 30 de abril, o alumnado de 2º ESO e 1º ESO (alumnado de Obradoiro música), asiatirán no Auditorio de Galicia a un concerto didáctico "Oquestra de Malabares".

Recomendación departamento de música

Pangea Real Filharmonía de Galicia

O vindeiro venres 22 de febreiro, dende ás 10:3012:30 horas, na Sala Ángel Brage, no Auditorio de Galicia, o alumnado de 2º ciclo ESO e 2ª Bacharelato, alumnado de música, asistirán a un concerto:

Pangea Real Filharmonía de GaliciaAbrahan Cupeiro, multinstrumentista.

"Concerto Didáctico de Música Electrónica"

O vindeiro  luns 21 de xaneiro de 11:30 a 13:40 horas, o alumnado de música de 1º de Bacharelato asistirá no Teatro Principal a un Concerto Didáctico de Música Electrónica.

Charla -Concerto Adrián Costa

O vindeiro mércores 19 de decembro  de  12:50  a 14:30 o alumnado de 2º, 3º ESO,e 1º Bacharelato B e D(todos os grupos), 4ºESO e 1º Bacharelato A (só alumnado de musica), 2º Bacharelato D (só alumnas de Latín II) asistirá no Salón de Actos a unha charla-concerto de Adrián Costa, músico de blues e ex alumno do Sar.

Esta actividade está organizada polos departamentos de Latín e Grego e Música

Charla -Concerto de Pablo Carpintero

O vindeiro venres 16 de novembro haberá unha Charla-Concerto sobre instrumentos tradicionais galegos a cargo do luthier e etnomusicólogo Pablo Carpintero. Esta actividade será no Salón de Actos do instituto de 10:50 a 12:30 horas e participarán todos os grupos de 2º,3º,4º ESO.

Visita a exposición “Pergamiño Vindel un tesoro en sete cantigas”

Concerto Didáctico “Todo é percusión”

O alumnado de 1(só alumnado de O. Musical) e 2 ESO asistirá ao concerto didáctico "Todo é percusión" que terá lugar o vindeiro xoves 25 de xaneiro de 11:30 a 13:40 horas no Auditorio de Galicia.

Obradoiro didáctico "Todo é percusión"

O alumnado de 1º( só alumnado de  O. musical) e 2º  ESO participará no obradoiro didáctico "Todo é percusión" que terá lugar o vindeiro martes 23 de xaneiro de 17:40 a 18:30 horas no Salón de Actos do instituto.