imasar

Departamento de Música

Programación do departamento de Música 20_21

No seguinte documento poderá consultar a programación do departamento de Música para o curso 20_21

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no nome da materia

Concerto "Involución"

O vindeiro martes 11  de febreiro o alumnado de Obradoiro Musical (1º ESO) e o alumnado de 2º ESO, asistiran a o concerto "Involución" , no Teatro Principal. Sairán do centro ás 11:30 e voltarán as 13:30 horas.

Visita ó Portico da Gloria

O vindeiro mércores 11 de decembro o alumnado de música  de 2º Bacharelato e 4º ESO visitará o Portico da Gloria na Catedral de Santiago. Sairán as e voltarán ás 11:40 e voltarán as 14:30 horas.

Obradoiro de percusión con obxetos de refugallo

O vindeiro mércores 13 de novembro o alumnado de música de 2º ESO, 3º ESO  e 1º  Bacharelato B, C e E, participarán nun obrdadoiro de percusión co obxetos de refugallo. Dito obradoiro realizaráse no Salón de Actos.

Concerto Didáctico Ochestra de Malabares

O vindeiro martes 30 de abril, o alumnado de 2º ESO e 1º ESO (alumnado de Obradoiro música), asiatirán no Auditorio de Galicia a un concerto didáctico "Oquestra de Malabares".

Recomendación departamento de música

Pangea Real Filharmonía de Galicia

O vindeiro venres 22 de febreiro, dende ás 10:3012:30 horas, na Sala Ángel Brage, no Auditorio de Galicia, o alumnado de 2º ciclo ESO e 2ª Bacharelato, alumnado de música, asistirán a un concerto:

Pangea Real Filharmonía de GaliciaAbrahan Cupeiro, multinstrumentista.

"Concerto Didáctico de Música Electrónica"

O vindeiro  luns 21 de xaneiro de 11:30 a 13:40 horas, o alumnado de música de 1º de Bacharelato asistirá no Teatro Principal a un Concerto Didáctico de Música Electrónica.