Fuco Reyes conquista su 15.º Premio Lux

O fotógrafo compostelan Fuco Reyes conquista o seu 15º Premio Lux por un traballo realizado cos alumnos do IES de Sar, para anunciar o desvalor que se exerce sobre as profesións artísticas.

Dende o centro queremos dar a nosa máis sincera felicitación ó artista e tamén a todo o alumnado da promoción 20_21 que participou na realización deste traballo e  profesora Eva Rieiro que propiciou que fose posibble esta colaboración.

Para acceder a noticia premer sobre este enlace

25 N red e green flags

Protocolo de Adaptación COVID curso 21_22

Neste enlace pódese consultar o Protocolo  de Adaptación ao contexto COVID -19 para o curso 21_22

O IES de Sar na prensa

A Ilustradora Marina Gibert, recentemente recoñecida co Premio Compostela de Álbum Ilustrado pola súa obra "Selva" visitou o IES de Sar.

A Voz de Galicia publica un artículo sobre esta visita. Para acceder ao mesmo preme no seguinte enlace.

Muralismo no IES

O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato participou nunha Masterclass práctica de murais impartida polo grupo "Mutante Creativo" como parte das actividades do "Contemporaneafest 2021".

Vede como quedou a cousa:

Vas picar?. Mocidade libre de apostas

O noso IES participa como entidade colaboradora na campaña  "¿VAS PICAR?. MOCIDADE LIBRE DE APOSTAS" dirixida á prevención da adicción aos xogos de azar na mocidade.

IMPLICACIÓN DAS FAMILIAS NA PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO

CHARLA

"A violencia de xénero é un problema estructural e sistémico no que todas as institucións temos que implicarnos conscientemente.  Nesta charla conversaremos sobre as formas nas que, sen nos decatar, podemos chegar a reproducir modelos, formas de pensar, estereotipos discriminatorios, ou alentar condutas que non propician o cambio que desexamos.  Trataremos de comentar aspectos das relacións afectivas familiares que si inciden positivamente na eliminación desta violencia.

Dende a Federación de ANPAs Compostela non convidan a participar na seguinte charla

DIRIXIDA A: FAMILIAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO

RELATORA: Amada Traba - Profesora de Socioloxía da educación na Universidade de Vigo

DATA:  Martes, 26 de outubro de 2021
HORA: 17:30h
LUGARPresencial no local da Federación de Anpas Compostela (Rúa Estocolmo, 8 Santiago) e telemática
INSCRIPCIÓNS:    https://forms.gle/yr1WoM8ey4V1HHT27     (DATA LÍMITE O MARTES 26 ÁS 12:00H)

O  aforo do local é limitado, unha vez se chegue a  12 inscritos/as "presenciais", o resto de inscritas deberá necesariamente asistir vía online.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR.

Reunión titores nai/pais

O Xoves 14 de outubro as 19:00 horas terá lugar unha reunión de nais/pais cos titores da ESO.

A reunión será no Salón de Actos do centro, onde serán recibidos polo Equipo Directivo e logo  irán cos titores as aulas correspondentes

Campaña A TRIBO 20-21 "Vas permitir que o comenzo marque o seu destino?"

O xoves 14 de outubro o alumnado de 1º de Bacharelato participará no inicio da presentación do proxecto "A Tribo".

Alecoy e Valentina presentarannos catro curtas nas que participaron 22 adolescentes en risco de exclusión social e coas que nos recordan que as súas voces tamén importan e deben ser escoitadas.