Concerto da Real Filharmonía de Galicia

O xoves 19 de Xaneiro de 10:30 a 12:30 horas os alumnos e alumnas de Música irán ao Auditorio a un concerto da Real Filharmonía de Galicia. Dita actividade está organizada polo departamento de Música

Fotos exposición "Soldados de Terracota"

Exposición Soldados de Terracota

Proxecto Voz Natura

O martes 20 decembro de 9:30 a 12:30 horas, o alumnado de Cultura Científica de 4º ESO e o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º Bacharelato C participarán no barrio de Sar na actividade de recollida e análise das augas das fontes de Sar, actividade dentro de¡o Proxecto Natura "A potabilidade das augas das fontes do barrio de Sar".

Vacacións de Nadal

Segundo o Calendario Escolar para o curso 2016/2017 nos centros docentes públicos, aprobado pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitara, as vacacións de Nadal abranguerán do 22 de decembro 2016 ata o día 6 de xaneiro de 2017,ámbolos dóus inclusive

O mércores 21 de decembro ás 12:10 h rematarán as clases e a entrega de boletíns  será de 12:10 a 12:30 horas.

A recollida de autobuses é as 12:50 horas

Concurso Relatos de Terror

O noso alumno David Esparís García resultou gañador do Certame de Relato Breve de Terror organizado pola biblioteca municipal Anxel Casal de Santiago de Compostela. Parabéns a David polo seu premio e pola súa paixón de lector e de narrador.

Exposición "Soldados de Terracota"

O vindeiro 20 de dedembro do 2016 o alumnado de 4º ESO e  1º Bacharelato irán a Vigo a visitar a exposición Soldados de Terracota (Guerreros de Xian). Sairán ás 9:00 e voltarán as 14:30 horas.

Dita actividade está organizada polos departamentos de Relixión, Debuxo Técnico e Tecnoloxía

Consello Escolar

O vindeiro martes 13 de decembro do 2016 ás 18:40 horas, haberá un Consello Escolar no salón de actos do Instituto.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Candidatos electos ao Consello Escolar

A xunta electoral do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día 29 de novembro de 2016, proclama que nas eleccións ao Consello Escolar deste IES resultaron electos os seguintes candidatos:

Candidatos sector Pai/Nais:

• D. Francisco J Rodríguez Barreiro
  • D. Manuel Vieites Rodríguez

Candidatos sector Alumnado:

• Paula Sacido Pernas
  • Alejo M Corsaro Leborán

Candidatos sector Persoal Docente:

• Isabel Lourido Fernández
  • Tomás Corona García
  • Antón Feijoo Seoane

Charla-Café: Novos tempos na familia: os cambios na adolescencia

Durante este curso a Federación de ANPAS Compostela (a cal pertence a ANPA do IES de Sar) en colaboración co Departamento de Servicios Sociais do Concello de Santiago imos organizar unha charla por trimestre en tres IES diferentes.

Neste caso optamos polo formato Charla-Café ea primeira vaise realizar no IES de Sar. Para poder organizar os cafés necesitamos que vos inscribades e enviedes os vosos datos de contacto( NOME E APELIDOS,E-MAIL, TELÉFONO). Se alguén precisa de ludoteca avisade para podela organizar.

DÍA: Mércores 30 de novembro

LUGAR: Salón de Actos. IES de Sar

HORA: 18:30 h

INSCRIPCIÓNS: anpadesar@gmail.com

DATA LÍMITE: Martes 29 de novembro

Conferencia "Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

O vindeiro venres 2 de decembro de 11:40 a 12:30 os departamentos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía e Dinamización Lingüística,  organizan para os alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO , 1º Bacharelato C e 2º Bacharelato C, unha conferencia "Cruz de Gallastégui: as orixes da xenática en Galicia" impartida por D. Juan R. Gallástegui, profesor de ensino secundario e profesor asociado USC.