Listaxe provisional de Admisión Alumnado Curso 17/18

No seguinte enlace poderá consultarse a listaxe provisional de admisión alumnado do vindeiro curso 2017/2018

CHARLA - DEBATE: "Psicoevolucionad@s"

Dense a ANPA queremos convidarvos a todas e todos a Charla-debate: "Psicoevolucionad@s". Sería unha charla para debatir sobre o cerebro, as súas funcións, as emocións e a evolución.

PONENTE:  Carmen Morell
LUGAR:  Salón de Actos do instituto de Sar
HORA:  17:00h

Fotos da viaxe a Polonia

Polonia Abril 2017

Reunión informativa viaxe a Polonia

O luns 27 de marzo haberá unha reunión informativa para pais, nais e alumnado  sobre a excursión a Polonia no Salón de Actos do Instituto ás 20:00 horas.Estarán presentes as profesoras que acompañarán ao alumnado e tamén unha persoa responsable da axencia de viaxes.

Viaxe a Polonia

Dende o venres 31 de marzo ó venres 6 de abril, alumnos e alumnas de Relixión de 4º ESO, 1º Bacharelato e 2º Bacharelato, realizarán unha viaxe cultural a Polonia. Viaxarán acompañados das profesoras Sofía Balseiro e Pilar González.

Premiados no concurso de cartas de amor e amizade

Os premios do concurso cartas de amor e amizade son:

•     1º Gloria Gomez Pavía           1º Bach
  •      2º Angélica Álvarez Estévez   1º Bach
  •      3º Lorena Rios Gándara         1º ESO

Reinterpretación de portadas de videoxogos 2º Bacharelato de Artes

A seguinte galería de imaxes mostra os traballos do alumnado de 2º Bacharelato de  Artes que estos días podese ver no centro. Este traballo é a reinterpretación de portadas de videoxogos coas liñas e as franxas como elementos ilustrativos.

Para ver a galería premer sobre a imaxe

Portadas de videoxogos

Reinterpretación de portadas de Cds musicais 2º Bacharelato de Artes

Reinterpretación de Cds musicais co punto e a circunferencia como elementos ilustrativos