2º Concurso de fotografía "Fotografías pola igualdade"

Ata o día 3 de febreiro está o prazo aberto para participar no 2º concurso de fotografía "Fotografías pola igualdade" organizado pola Federación de ANPAS de Santiago. Para ler as bases da convocatoria premer aquí

Antón Figueroa na fase nacional da Olimpiada de Matemáticas

O alumno de 1º Bacharelato D, Antón Figueroa Martínez, é un dos tres ganadores da Olimpiada Matemática Galega. Representarán a Galicia na fase nacional da Olimpiada de Matemáticas, que terá lugar entre o 19 e o 22 de marzo en Almería.

Parabéns para Antón e a súa familia. Toda a Comunidade Educativa se sente moi honrada de telo como alumno.

Para saber máis aquí tedes o enlace da noticia.

Conferencia "A arte de trobar"

O alumnado de 1º Bacharelato D e E, asistirán o martes 21 de xaneiro de 9:40-10:30 na Biblioteca, a unha conferencia, "A arte de trobar",  impartida por Santiago Lopo.

Charla sobre Seguridade Viaria

Mañá martes 21 de xaneiro do  2020, no Salón de Actos, o alumnado de 1º Bacharelato asistirán a unha charla impartida pola Policia Local sobre "Seguridade Viaria". O horario será o seguinte:

• 1º Bach A, B       8:50-10:30.
  • 1º Bach C, D,E    10:50-12:30

Concurso Pilabot

Durante seis semanas o centro participará no Concurso Pilabot. Este é un concurso en centros educativos de primaria e secundaria de Galicia para fomentar a recollida selectiva de pilas e acumuladores portátiles entre o alumnado e  as súas familias.

Considérase pilas e acumuladores portátiles calquera pila, pila botón, acumulador ou batería que esté precintado, poida portarse coa man e non sexa industrial nin de automóviles. Teñen esta tipoloxía as pilas botón e estándar e os acumuladores utilizados en calquera aparello presente nos fogares, tales como mandos a distancia, teléfonos móbiles, computadores portátiles, xoquetes eléctricos, ferramentas eléctricas, etc. Para máis información podedes visitar  a páxina web de Pilabot

Animámosvos a participar. Se necesitades tedes en Vicedirección unhas pequenas caixas para poder traer as pilas e nos vindeiros días poráse un contenedor a entrada do centro.

Alumnas do Bacharelato de Ciencias participan na Masterclass "Day of Women and Girls in Science"

Esta actividade está promovida polo INSTITUTO GALEGO DE FÍSICA DE ALTAS ENERXÍAS (USC), e celébrase en xornada completa o martes 11 de febreiro. Na “Masterclass” levaranse a cabo actividades relacionadas coa Física de Partículas, nunha actividade que nace como froito da colaboración do IGFAE co “Grupo Internacional de Divulgación de Física” (promotores da mesma) e o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear).

Os obxectivos desta actividade son, por unha banda, achegar ás alumnas de Bacharelato o traballo das investigadoras do instituto, visibilizando así a labor científica levada a cabo por mulleres e fomentando as vocacións das nenas. Impartiranse unha serie de conferencias introductorias da Física de Partículas actual. Ademáis, farase unha práctica por ordenador en grupos con datos reais dun experimento do CERN. Posteriormente, discutiranse os resultados mediante videoconferencia co CERN e outros centros europeos que realicen a xornada simultaneamente.

Calendario de exames pendentes

IMPORTANTE: O primeiro exame de pendentes de Economía comprende as unidades 1 a 7. O segundo exame, as unidades 8 a 15.

No seguinte enlace poderá consultar o calendario de exames de pendentes do curso 2019-20.

Aviso Dirección

O período de descanso de Nadal comprende dende o 21 de decembro ata o 7 (ambos incluídos).

Aproveitamos dende a comunidade educativa do IES de Sar para desexarvos unhas Boas Festas e Feliz Aninovo.

Vértice de Versos

Información sobre a folga do 12 de decembro.

Estimados nais/pais/titores legais

Comunicámoslles que mañá día 12 de decembro está convocada por todos os sindicatos unha folga do profesorado no ensino público.

Segundo a Orde do 28 de novembro de 2019 publicada no  DOGA do 4 de decembro, os centros estarán dotados de servizos mínimos (equipo directivo) e polo tanto a asistencia a clase será normal.

Ao longo da mañá pode ser que non haxa algunha sesión lectiva, pero o alumnado estará, en todo momento,  atendido polos servizos mínimos

O servizo de transporte funcionará con normalidade.