Listaxe definitiva Fondo Solidario Libros de Texto

Nos seguintes enlaces poderá consultar as listaxes definitiva no Fondo Solidario de Libros de Texto:

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Calendario inicio de curso 2018/2019

LUNS 17 de setembro:

·Presentación de 1º de BACHARELATO ás 10:00 h.

·Presentación de 2º de BACHARELATO ás 12.00 h.

MARTES 18 de setembro:

·Presentacións de 1º e 2º da ESO ás 10:30h.

·Presentacións de 3º e 4º da ESO ás 12:00h.

Haberá servizo de transporte escolar, o MARTES 18, para o alumnado da ESO:

MOMBÚS: Pasará pola primeira parada do recorrido ás 10:10h

ARRIVA: Rutas 1 e 2: Os autobuses pasarán pola 1ª parada dos dous itinerarios ás 09:45h.

GRABANXA: Rutas 1 e 2: Os autobuses pasarán pola 1ª parada dos dous itinerarios ás 09:45h.

Os autobuses sairán do centro as 13:30h

MÉRCORES 19 de setembro: inicio das clases no horario habitual: 08:50h a 14:30h. Tardes dos martes: 16:50h. a 18:30h.

Libros de texto para o curso 18-19

No seguinte enlace  poderá consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 18-19

Documentación xeral da matrícula para o curso 2018-2019

No seguinte enlace hai un documento no que se recolle a seguinte información  sobre a matrícula.

Impresos específicos: para 1º, 2ª e 3ª da ESO (clic).

Impreso para 4º da ESO (clic).

Impreso para 1º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 1º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 1º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Recollida de libros do ANPA

Dende  a ANPA do IES de Sar queremos informarvos que o martes estaremos no instituto dende as 17:00 horas ata as 19:00 horas para a recollida dos libros. Moitas garzas pola vosa colaboración .

A directiva da ANPA do Sar

Calendario exames de Setembro

No enlace podedes consultar o calendario correspondente aos exames extraordinarios de setembro

ESO e FP Básica

Bacharelato

Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedido o Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Listaxe provisional para Adquisición de material escolar do curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedida a Axuda para adquisición de material escolar para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Convocatoria de Claustro

O vindeiro venres 29 de xuño haberá un claustro ordinario ás 11:30 horas.

Reclamacións das notas

Luns 25 e Martes 26 ata ás 14,00

1º.- Entrevista co profesorado:

O alumnado ou as súas familias deberán presentar por escrito na conserxería a solicitude de entrevista debidamente cuberta. Cando a solicitude vaia dirixida a varios profesores e profesoras é necesario presentala canto antes. O profesorado atenderá ás solicitudes, por orde de presentación. O alumnado e as súas familias deberán esperar a súa quenda.

2º.- Reclamación aos Departamentos:

O impreso para a reclamación presentarase nas oficinas (con tódolos datos debidamente cubertos).

Os Departamentos deberán reunirse para resolver as reclamacións o mércores 27. O prazo límite para comunicar por escrito á Directora a resolución é o mércores 27 ás 13,30 horas.

O alumnado terá que recoller a resolución dareclamación nas oficinas o xoves 28 de xuñoás 12,00 horas.