Calendario exames de Setembro

No enlace podedes consultar o calendario correspondente aos exames extraordinarios de setembro

ESO e FP Básica

Bacharelato

Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedido o Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Listaxe provisional para Adquisición de material escolar do curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedida a Axuda para adquisición de material escolar para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Libros de texto para o curso 18-19

No seguinte enlace  poderá consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 18-19

Documentación xeral da matrícula para o curso 2018-2019

No seguinte enlace hai un documento no que se recolle a seguinte información  sobre a matrícula.

Impresos específicos: para 1º, 2ª e 3ª da ESO (clic).

Impreso para 4º da ESO (clic).

Impreso para 1º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 1º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 1º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Artes(clic)

Impreso para 2º de Bacharelato de Ciencias (clic)

Impreso para 2º de Bacharelato  de Ciencias Sociais e Humanidades(clic)

Convocatoria de Claustro

O vindeiro venres 29 de xuño haberá un claustro ordinario ás 11:30 horas.

Reclamacións das notas

Luns 25 e Martes 26 ata ás 14,00

1º.- Entrevista co profesorado:

O alumnado ou as súas familias deberán presentar por escrito na conserxería a solicitude de entrevista debidamente cuberta. Cando a solicitude vaia dirixida a varios profesores e profesoras é necesario presentala canto antes. O profesorado atenderá ás solicitudes, por orde de presentación. O alumnado e as súas familias deberán esperar a súa quenda.

2º.- Reclamación aos Departamentos:

O impreso para a reclamación presentarase nas oficinas (con tódolos datos debidamente cubertos).

Os Departamentos deberán reunirse para resolver as reclamacións o mércores 27. O prazo límite para comunicar por escrito á Directora a resolución é o mércores 27 ás 13,30 horas.

O alumnado terá que recoller a resolución dareclamación nas oficinas o xoves 28 de xuñoás 12,00 horas.

Banco de libros da ANPA do IES de Sar

Para poder devolver os libros da ANPA ou facer donación de libros será mañá venres 22 de 17h a 19h.

A Directiva da ANPA de Sar

Viaxe as Ons

O departamento de Bioloxía  organiza unha visita ás Ons para os cursos, 1º , 3º e 4ª ESO e 1º Bacharelato de Ciencias, o mércores 20 de xuño durante todo o día dende ás 08.50-20:45 horas (hora de chegada aproximada).

Devolución libros de texto. Fondo libros curso 17-18

Para poder acollerse ás convocatorias de axudas de libros e material escolar,para o vindeiro curso escolar 2018-19, é imprescindible cumprir coa obriga de DEVOLVER antes do 22 de xuño,nas oficinas do centro,todos os libros de texto (en bo estado) recibidos do fondo libros neste curso 2017/18. Poderanse conservar ata setembro os libros das materias suspensas (pero só eses).

En setembro serán devoltos o día do examecorrespondente.

ADVERTENCIA MOI IMPORTANTE: DESPOIS DOS PRAZOS INDICADOS XA NON SE RECOLLERÁ LIBRO NINGÚN. Lémbrase que de acordo coa normativa, a falta de devolución de todos os libros no prazo indicado ou que non estean en bo estado de conservación para a súa reutilización será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros e material escolar o próximo curso 2018/19.

A Dirección