Programa para a detección de SARS-CoV-2.

Comunicámoslles que o vindeiro luns, 19 de abril, comezará  un programa para a detección de SARS-CoV-2 con mostra de saliva en poboación asintomática de 12 a 17 anos coa colaboración das oficinas de farmacia da provincia da Coruña.

Por este motivo, solicitamos a colaboración  do alumnado e as súas familias para que asistan á súa farmacia de referencia onde lles informarán sobre o procedemento de toma de mostra e lles proporcionarán o tubo de recollida.

Trátase dunha campaña de detección de poboación asintomática, polo que se unha persoa ten síntomas compatibles deberá contactar con seu centro de saúde.

Calendario de fin de curso 2º Bacharelato

CALENDARIO FIN DE CURSO ALUMNADO 2º BACHARELATO ORDINARIA

MAIO

12

Último día lectivo

18

Avaliacións

18

Entrega de notas a partir das 20:30  horas  por Abalar Móvil.

19

Reunión informativa e entrega de documentación para o alumnado que titula na convocatoria ordinaria de Xuño.

Lugar Aula de Tecnoloxía ás  9:15  horas

19

Revisión das cualificacións ante o profesor (modelo 1). Entregar cuberto na conserxería do centro ou a través do correo ies.sar@edu.xunta.gal antes das 14:00 horas

19 e 20

Revisión das cualificacións ante o profesor (modelo 1)

No caso de  persistir desacordo coa cualificación obtida,  poderase solicitar por escrito a revisión de dita cualificación. Este solicitude  (modelo 2) irá dirixida a dirección do centro e poderá presentarse presencialmente ou enviando cuberta ó correo ies.sar@edu.xunta.gal, antes das 14:00 horas

20

Comunicación das resolucións das reclamacións no centro

24 e 25

Prazo para a presentación por escrito á dirección do centro, unha reclamación ante Xefatura Territorial. Neste caso cubrir o (modelo 3) e entregar no centro de xeito presencial ou a través do correo electrónico , antes das 14:00 horas do día 25 de maio

XUÑO

Ata o 7

Preparación das ABAU

8,9 e 10

Probas ABAU

Admisióm alumnado curso 21_22

Dende o día de hoxe, pódese consultar presencialmente a listaxe provisional de alumnado admitido e excluído para o vindeiro curso académico 2021/2022 no taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar.

De forma non presencial, pódese consultar a través de aplicación admisión alumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre.

Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.

A dirección,

ENQUISA de CONVIVENCIA

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade pon en marcha a III macroenquisa de diagnose da convivencia 2021 dirixida ao conxunto da comunidade educativa galega (profesorado, alumnado a partir de 5º de primaria, persoal non docente e familias). O prazo está aberto desde o 12 ata o 29 de abril, ambos incluídos. Esta acción enmárcase dentro da futura Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2021-2025.

O centro educativo establecerá as medidas necesarias para o acceso do alumnado ás aulas de informática para cubrir os cuestionarios. Igualmente posibilitará que o profesorado e o persoal de administración e servizos poida acceder aos mesmos.

En canto ás familias, a dirección do centro facilitará, a través do propio alumnado e en carta persoal, as claves de acceso coas indicacións precisas sobre como actuar.

Esta recollida de datos faise mediante unha ferramenta informática en liña, de xeito automatizado e totalmente anónima, a través da aplicación convivenciaxestion.

Exames Pendentes 20/21

Premendo na imaxe , poderá consultar o calendario de exames de pendentes para este curso20/21

CHARLAS DE 2º DE BACHARELATO DE ARTES.

Sonia Alonso  (Deseño Gráfico)-Exalumna - Presencial.

Paula Tarrío de Belas Artes de Pontevedra. Presencial.

María Astray  (Ilustradora) –Exalumna - Presencial.

Diego Calvo  (Caracterización) – Exalumno - Vídeoconferencia.

Eva Agra -7 h Cooperativa( Cooperativismo/Ilustradora)-Exalumna-Presencial.

Fuco Reyes  ( Fotógrafo)- Presencial

José Augusto García (Deseñador Gráfico)-Presencial.

Lara Torres  (Ilustradora) – Exalumna -  Presencial.

Edith del Valle  (Diseñadora de Moda) - Presencial.

Gañadores da Poesía Visual, 8 M

Mateo Lorenzo Pérez

Raquel Pereiro Millán

Xoana Penas Portabales

Obradoiro de prevención de drogas.

MARTES 20 DE ABRIL

9.00 : F.P.B (ALOXAMENTO E ARTES GRÁFICAS)

MERCORES 21

9.00 COCIÑA

MARTES 27 DE ABRIL

10.50: F.P.B (ALOXAMENTO E ARTES GRÁFICAS

MERCORES 28

9.40 COCIÑA

MARTES 4 DE MAIO

10.50.P.B (ALOXAMENTI E ARTES GRÁFICAS

MÉRCORES 5 DE MAIO

9.40 COCIÑA

O IES DE SAR TAMÉN SE APUNTA A IMPRESORA 3D.

Impresora 3D