Exposición "Soldados de Terracota"

O vindeiro 20 de dedembro do 2016 o alumnado de 4º ESO e  1º Bacharelato irán a Vigo a visitar a exposición Soldados de Terracota (Guerreros de Xian). Sairán ás 9:00 e voltarán as 14:30 horas.

Dita actividade está organizada polos departamentos de Relixión, Debuxo Técnico e Tecnoloxía

Consello Escolar

O vindeiro martes 13 de decembro do 2016 ás 18:40 horas, haberá un Consello Escolar no salón de actos do Instituto.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Candidatos electos ao Consello Escolar

A xunta electoral do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día 29 de novembro de 2016, proclama que nas eleccións ao Consello Escolar deste IES resultaron electos os seguintes candidatos:

Candidatos sector Pai/Nais:

• D. Francisco J Rodríguez Barreiro
  • D. Manuel Vieites Rodríguez

Candidatos sector Alumnado:

• Paula Sacido Pernas
  • Alejo M Corsaro Leborán

Candidatos sector Persoal Docente:

• Isabel Lourido Fernández
  • Tomás Corona García
  • Antón Feijoo Seoane

Charla-Café: Novos tempos na familia: os cambios na adolescencia

Durante este curso a Federación de ANPAS Compostela (a cal pertence a ANPA do IES de Sar) en colaboración co Departamento de Servicios Sociais do Concello de Santiago imos organizar unha charla por trimestre en tres IES diferentes.

Neste caso optamos polo formato Charla-Café ea primeira vaise realizar no IES de Sar. Para poder organizar os cafés necesitamos que vos inscribades e enviedes os vosos datos de contacto( NOME E APELIDOS,E-MAIL, TELÉFONO). Se alguén precisa de ludoteca avisade para podela organizar.

DÍA: Mércores 30 de novembro

LUGAR: Salón de Actos. IES de Sar

HORA: 18:30 h

INSCRIPCIÓNS: anpadesar@gmail.com

DATA LÍMITE: Martes 29 de novembro

Conferencia "Cruz Gallástegui: as orixes da xenética en Galicia"

O vindeiro venres 2 de decembro de 11:40 a 12:30 os departamentos de Física e Química, Bioloxía e Xeoloxía e Dinamización Lingüística,  organizan para os alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO , 1º Bacharelato C e 2º Bacharelato C, unha conferencia "Cruz de Gallastégui: as orixes da xenática en Galicia" impartida por D. Juan R. Gallástegui, profesor de ensino secundario e profesor asociado USC.

Claustro Extraordinario

O vindeiro martes 22 de novembro haberá un Claustro extraordinario ás 10:30 horas no Salón de Actos.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Candidaturas ao Consello Escolar

A Xunta Electoral do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día  15 de novembro de 2016, proclama as candidaturas presentadas ás eleccións ao Consello Escolar do Centro.

Pódese consultar aquí

Imos ao cine coa Banda de Música de Santiago de Compostela

O xoves 24 de novembro de 10:30 a 12:30 horas,  os alumnos e alumnas de 2º e 3º ESO asistirán a un concerto da banda de Música de Santiago no Auditorio de Galicia. Esta actividade está organizada polo Departamento de Música

Conferencia "Unha última carta"

O vindeiro xoves 10 de novembro de 10:50 a 12:30 horas os alumnos e alumnas de 1º e 2º Bacharelato A e B asistirán a unha conferencia "Unha última carta" organizada polo departamento de debuxo no salón de actos.

Os autores desta conferencia son Anthonis Papatheodoulou e Iris Samartzi. Obra gañadora do IX Premio  Internacional Compostela de Albums Ilustrados.

Calendario eleccións Consello Escolar

No seguinte documento poderá consultar o calendario das eleccións ao Consello Escolar