"Día Internacional da Non Violencia contra a Muller"

O Equipo de Dinamización Lingüística levou a celebración do "Día Internacional da Non Violencia contra a Muller" ás aulas e espazos do noso centro a través de actividades e pegadas de carteis relativos a esta conmemoriación. Cada ano, o 25 de novembro, celébrase este Día para denunciar a violencia que se exerce sobre as mulleres en todo o mundo e reclamar políticas en todos os países para a súa erradicación.

DíaInternacional da non violencia contra as mulleres

Visita Ciqus

O venres 24 de novembro o alumnado de 2º Bacharelato C realizou unha visita didáctica á Facultade de Química e ao CIQUS  para participar na actividade "Avances en investigación química".

Ademais de recibir información sobre os estudos de Grao de Química, e visitar instalacións da propia Facultade, puideron realizar diversas experiencias nos laboratorios do CIQUS.

Visita Ciqus

Convocatoria extraordinaria da ANPA

O vindeiro martes 28 de novembro ás 19:00 horas en primeira convocatoria ou ás  19:30 horas en segunda convocatoria, haberá unha asamblea extraordinaria da ANPA no Salón de actos do instituto. Os puntos a tratar serán o cambio do nome da asociación e a modificación dos estatutos. Nos seguintes enlaces poderá consultarse os estatutos así como a orde do día

Proxección de "Le petit prince"

O vindeiro martes 28 de novembro de 9:40 a 12:15 horas o alumnado de lingua francesa de 2º, 3º, 4º ESO e 1º Bacharelato B, C e D irán o cinema Numax para ver a proxección de LE PETIT PRINCE de Mark Osborne

Licitación Cafetería

No prazo aberto do 18 ao 25 de outubro, da convocatoria  para a contratación  do servicio de xestión e explotación da cafetería do IES de Sar para o curso escolar 2017-2018, na secretaría do centro recibíuse unha única oferta. Polo que a comisión de valoración de ofertas decide que, ao reunir tódolos requisitos exisisdos, adxudicar a cafetería ao único licitador con DNI 44839438H.

Para ver a resolución premer aquí

Premios concurso Samaín

No concurso  de ilustración os premios foron para:

Lidia Quintela 2º Bach B

Junior Legro 3º ESO

No concurso de microrelato as premiadas son:

Laura Vázquez Vieites 2º Bach C

Ana Tejedor Crespo 1º ESO

"Avances en investigación química"

O venres 24 de novembro durante toda a mañá o alumnado de 2º Bacharelato C irán a Facultade de Química-CIQUS  para participar na actividade "Avances en investigación química". Estarán acompañados polo profesor Ramón Cid.

Conferencia " La huerta de Simón"

O vindeiro 13 de novembro o alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Artes asistirán, no Salón de Actos de 10:50 a  12:30 horas,  a unha coferencia organizada polo departamento de Debuxo co título  "La huerta de Simón" impartida por Rocío Soledad Alejandro autora da obra gañadora do " X premio Internacional Compostela de Álbums Ilustrados".

Fotos da visita a Lugo

Visita ó Castro de Viladonga

Ilustración a partir dunha mancha aleatoria

No seguinte álbum poden verse as obras realizadas polo alumnado de 2º Bacharelato de Artes, expostas nos corredores do centro