Admisión alumnado curso 24_25

Inicio do proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 24_25. O prazo para a presentación das solicitudes vai do 1 ao 20 de marzo. Nos seguintes documentos dispoñen de toda a información precisa

1. Instruccións xerais

2. Prazos

3. Baremo

4. Vacantes do centro

5. Manual para as familias

6. IPREM

7. Modelo de solicitude en galego

8. Modelo de solicitude en castelá

9. Mapa de influencia

Programación de actividades polo 30 aniversario

Neste mes de xaneiro,  o IES de Sar vén de facer 30 anos. Por iso quixemos preparar unha programación de actividades moi especial para celebralo con toda a comunidade educativa. Entre febreiro e maio, o noso alumnado terá ocasión de participar nunha chea de propostas educativas, culturais e científicas que confiamos en que non esquezan.

Convocatoria de Probas de Acceso aos CICLOS FP Graos Medio e Superior

Saiu publicada no DOG do pasado día 8 de xaneiro a convocatoria das probas de acceso a ciclos de Grao Medio e Superior. Aberto aos que xa teñades 17 anos ou os cumprades durante 2024 (Para as de Grao Medio) e aos que teñades 19 anos ou os cumprades en 2024 (para as de Grao Superior)

Enlace á convocatoria no DOG: https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2024/20240108/
AnuncioG0655-221223-0002_gl.html

Enlace á información xeral sobre as probas: https://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/10510

Calendario do proceso: https://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/10509

Estes días tamén anda na neve, concretamente en Andorra, o noso alumnado de 3° da ESO.

Acompañados da súa profesora de Educación Física, Isabel Varela Barcón, e do seu profesor de Filosofía, Pancho Lapeña, fannos chegar estas fotos tan chulas.

Hoxe tocou visita ao Loro Parque en Puerto de la Cruz do alumnado de 4º da ESO

Hoxe tocou visita ao Loro Parque en Puerto de la Cruz. Non teñen pinta de estalo pasando moi mal...

Charla ao alumnado de 2° de Bacharelato de Artes titulada ESTUDIOS PROFESIONAIS E SUPERIORES DE ARTES E DESEÑO.

O venres pasado, a vicedirectora da Escola de Arte Superior de Deseño Mestre Mateo, Elisa González Penas, deulle unha charla ao alumnado de 2° de Bacharelato de Artes titulada ESTUDIOS PROFESIONAIS E SUPERIORES DE ARTES E DESEÑO.

Xa está en Tenerife o noso alumnado de 4° da ESO

Xa está en Tenerife o noso alumnado de 4° da ESO. Acompañado da súa profesora de Matemáticas, Rosa Gómez, e do seu profesor de Xeografía e Historia, José Martínez Crespo, hoxe tocou subir ao Teide.

Visita ao Museo das Peregrinacións do alumnado de intercambio con Italia.

Hoxe tivemos entre nós a Jaione Camborda

Hoxe tivemos entre nós a Jaione Camborda. Un luxo. O alumnado que cursa Cultura Audiovisual puido ver O Corno e ter un coloquio coa súa directora. Unha película extraordinaria que puidemos ver na súa versión orixinal en galego.
Jaione Camborda xa forma parte da historia do cine español ao ter sido a primeira directora de cine do Estado en recibir a Concha de Oro á Mellor Película no Festival Internacional de Cine de San Sebastián.
Grazas por vir e contarnos a túa experiencia con tanto rigor e plasticidade. Jaione tamén crea beleza cando fala de cine.
E mil grazas á nosa profesora Minia Regos por facilitarnos traela.