Listaxe Provisional alumnado Admitido para o curso 2019/2020

Listaxe Provisional  alumnado Admitido para o curso 2019/2020

Concerto Didáctico Ochestra de Malabares

O vindeiro martes 30 de abril, o alumnado de 2º ESO e 1º ESO (alumnado de Obradoiro música), asiatirán no Auditorio de Galicia a un concerto didáctico "Oquestra de Malabares".

Encontro con Ben L. Faringa, Premio Nobel de Química 2016

O vindeiro 7 de maio, en horario de tarde, o alumnado de Química de 4º ESO terán un encontro con Ben L. Faringa, Premio Nobel de Química 2016.

Masterclass Física de partículas

O venres 5 de abril, alumnado de Física de 2º BAC do noso instituto participou na Masterclass de Física de Partículas 2019 organizada polo Instituto de Altas Enerxías e o Dpto de Física de Partículas da USC
Nunha xornada de de mañá e tarde, as alumnas e alumnos tiveron a oportunidade de se achegar á Física de Partículas, compartindo con outro alumnado de centros de toda Galicia actividades e tempos de debate.  Con datos reais do acelerador de partículas LHC do CERN (Xenebra-Suíza), durante unhas horas exerceron de físicas e físicos experimentais a través da detección de eventos reais, con técnicas semellantes a como se levan a cabo na Física de Partículas.

Made en Galiza

Hoxe venres, 5 de abril ,dende as 11:00 ás 13:30 horas, alumnado de 3 ESO, 1 Bacharelato B, C, D  asisten a unha obra de teatro “Made en Galiza” no IES Xelímites

Viaxe a Portugal

O alumnado de Relixión de 2º, 3º e 4º da ESO están a realizar unha viaxe a Portugal. A duración da viaxe será dende o martes 26 de marzo ata o  venres 29 de Marzo. Profesoras acompañantes Sofía Balseiro e Lorena  González.

Viaxe a Madrid

O alumnado de Valores Éticos de 2º, 3º e 4º da ESO están a realizar unha viaxe  a Madrid. A duración da viaxe será dende o martes 26 de marzo ata o  venres 29 de Marzo. Profesoras acompañantes Luisa Oliveira e Rocío  González.

Encontro Literario

O vindeiro venres 29 de marzo, o alumnado de 4º ESO asistirá a un "Encontro Literario" na Librería Couceiro. Sairán ás 10:30 horas e voltarán ás 12:30.

Gañadora do Certamen Ciceronianum 2019

A alumna Carmen Varela Seoane, do IES de Sar, foi gañadora do "Certamen Ciceronianum" na Sección de Galicia e pasará, polo tanto, a concursar na fase estatal.  A comunidade educativa do IES de Sar dalle os parabéns  á gañadora e ao seu profesor José Manuel Blanco Roo.

Enlace á noticia no  Correo Galego