NOTA ACLARATORIA sobre as CORENTENAS COVID

Información para alumnado curso 20_21

Debido a situación sanitaria na que nos atopamos, publicamos as normas de obrigado cumprimento para todo o alumnado do centro neste curso 20_21 tendo en conta que o principal e preservar a saúde de toda a comuninade educativa do IES de SAR.

Para consultar o plano de entrada e saída premer aquí

SÚMATE AO RETO DA TRANSICIÓN ENERXÉTICA.

Primeira saída cos nosos alumnos á ALAMEDA de Santiago para asistir a charla: SÚMATE AO RETO DA TRANSICIÓN ENERXÉTICA.

tranenere

Contra a violencia, educación

"Desaprendendo a desigualdade para previr o bo trato"

A ANPA de Sar quere convidarvos a participar no faladoiro: "Desaprendendo a desigualdade para previr o bo trato" que terá lugar hoxe, xoves 26 de novembro ás 20:00h coa ponente Priscila Retamozo Ramos a través do seguinte enlace:

Tamén faremos a presentación da exposición de fotografías do 2º Concurso de Fotografías pola Igualdade onde se presentou alumnado do IES de SAR e obtiveron os seguintes premios:

2º PREMIO na etapa de secundaria para Sabela Taboada Codesido, e

3º PREMIO na etapa de Bacharelato para Sabela Rey Miguéns

PARABÉNS ÁS PREMIADAS

Recollida no IES de SAR para o Banco de Alimentos

Durante a próxima semana, na entrada principal do centro, estarán a vosa disposición contenedores para poder recoller, alimentos, xoguetes. Estos serán entregados ó Banco de Alimentos.

Para consultar toda información a ter en conta, consultade este documento.

NON DOAR ALIMENTOS CADUCADOS OU EN MAL ESTADO..

Calqueira aportación posible xa  é un graniño máis de area.

Grazas !

Dous novos premios para o IES de SAR.

DOUS NOVOS PREMIOS PARA O IES DE SAR.

1.III Concurso de Comunicación Científica del IGFAE.

O IES de SAR obtivo o  primeiro premio como gañador da categoría “experimentos” . O traballo galardonado foi  “Medindo a radiactividade do radón no noso instituto”.

Enlace web do IGAFE

2.Premio Luis Freire de Investigación Científica na Escola.

O IES de Sar foi seleccionado como finalista entre centros de propostas e proxectos entregados, quedando entre os tres primeiros (xa que non se poido realizar a final polo COVID-19).

premio freire

Criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado na ESO

No seguinte documento poderán consultar toda a información para o reparto de mascarillas.  O prazo para presentar as solicitudes será de diez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (venres 13 de novembro).

1º Premio para o IES de SAR no II Concurso de Comunicacións Científicas IGFAE

O IES de SAR gaña o 1º Premio do II Certame de Comunicacións Científicas do Instituto Galego de Altas Enerxías co traballo "Medindo a  radiactividade do  Radón no noso instituto". Este e traballo foi dirixido polos profesores do departamento de Física no curso 2019/20, Ramón Cid e Isaac Valiña. Noraboa a todos e todas os que participararon neste traballo

Premio Voz Natura 2020 para o IES de Sar

O IES de SAR gaña o concurso VOZ NATURA do 2020 na provincia de A Coruña

O Comité Científico do Programa VOZ NATURA acordou, en reunión celebrada o día 27 de outubro, conceder o Premio provincia de A Coruña do programa de educación medioambiental Voz Natura, curso 2019/2020, ao centro polo traballo realizado baixo o título: Estudos ambientais no entorno das Brañas de Sar.

Este traballo foi realizado polo alumnado de Bioloxía dirixido polos profesores do departamento: Leopoldo Bahillo e Mª Carmen García e coa colaboración do departamento de Física e Química.

NORABOA!!!!