portada30

Calendario fin de curso convocatoria ordinaria 2º Bacharelato 23_24

CALENDARIO FIN DE CURSO ALUMNADO 2º BACHARELATO CONVOCATORIA ORDINARIA  2024

6 maio

Exames de pendentes consultar na web do centro

MAIO

15

Último día lectivo

Avaliacións

Entrega de notas a partir das 21:30 por Abalar Móbil.

16

Ás 9:30h no Salón de Actos, reunión informativa coa Xefatura de Estudos e o departamento de Orientación, na que se entregará documentación para o alumnado que titula na convocatoria ordinaria.

16, 20

Se hai desacordo coa cualificación obtida nalgunha materia, pódese solicitar a revisión das cualificacións ante o/a profesor/a, para o que hai que entregar cuberto o (modelo1) na conserxería do centro ou a través do correo:ies.sar@edu.xunta.gal

Despois da entrevista co profesorado, no caso de persistir o desacordo coa cualificación obtida, poderase solicitar por escrito a revisión da cualificación por parte do departamento da materia.

Esta solicitude (modelo2) irá dirixida á dirección do centro e se presentará na conserxería ou a través do correo:ies.sar@edu.xunta.gal

22

Comunicación das resolucións das reclamacións no centro

23

24

No caso de persistir desacordo coa decisión poderase facer unha reclamación ante Xefatura Territorial

Prazo para presentar por escrito á dirección do centro unha reclamación ante a Xefatura Territorial.

Neste caso, cubrir o (modelo3) e entregar no centro de xeito presencial ou a través do correo electrónico:ies.sar@edu.xunta.gal antes das 12:00 h do 24 de maio.

XUÑO

Ata o 3

Preparación das ABAU

4,5 e 6

Probas ABAU

Admisión alumnado 24/25

Dende o día de hoxe, pódese consultar a listaxe dos alumnos e alumnas admitidos@s para o próximo curso 2024/2025.

A consulta pódese facer, ben no tablón de anuncios do centro, ou ben na páxina da Xunta: admisiónalumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre. Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.

A dirección,

Admisión 24/25

Todo o alumnado que presentou a solicitude de admisión neste centro para o vindeiro curso, esta ADMITIDO

As listaxes serán publicadas a partir do 25 de Abril

Admisión alumnado curso 24_25

Inicio do proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 24_25. O prazo para a presentación das solicitudes vai do 1 ao 20 de marzo. Nos seguintes documentos dispoñen de toda a información precisa

1. Instruccións xerais

2. Prazos

3. Baremo

4. Vacantes do centro

5. Manual para as familias

6. IPREM

7. Modelo de solicitude en galego

8. Modelo de solicitude en castelá

9. Mapa de influencia

Onte foi un día para divertirse en Disney.

Visita ao IES de Sar esta tarde do noso exalumno Ángel Vieites Puente

Mil grazas por volver!Visita ao IES de Sar esta tarde do noso exalumno Ángel Vieites Puente para falarlle ao noso alumnado do Bacharelato de Ciencias e de 4° da ESO da súa experiencia como meteorólogo da AEMET na delegación da Coruña.
Mil grazas por volver!

Xa en París o noso alumnado de 1° de Bacharelato.

Xa en París o noso alumnado de 1° de Bacharelato. Moitas grazas, Sonia e Xaime, por acompañalo.
Bon voyage!

Premiados no concurso sobre gustos e recomendacións literarias

Premiados no concurso sobre gustos e recomendacións literarias, organizado por María Giménez na biblioteca do centro:
Nantia Bernárdez Martínez, Iván Vilariño Álvarez e Antía Rodríguez Beis.
Moitos parabéns por facer camiño como lectores!

Iniciativa preciosa da profesora de Bioloxía de 1°da ESO, Chus Gómez.

Iniciativa preciosa da profesora de Bioloxía de 1°da ESO, Chus Gómez. Un traballo de detalle, delicado, didáctico e de resultado plástico impecable.
Aprender creando beleza.

Últimas fotos do intercambio do noso alumnado en Como (Italia).

No Duomo de Como; no Faro Voltiano, en Brunate; nas rúas e no porto de Bellagio e no Lago di Como, cos Alpes nevados ao fondo.