Libros de texto para o curso 18-19

No seguinte enlace  poderá consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 18-19

"Arnoia, Arnoia"

O vindeiro mércores 17 de outubro de 2018 o alumnado de 4º ESO asistirá no Salón Teatro a ver a obra "Arnoia, Arnoia". Sairán as 10:30 e voltarán as 12:50 horas.

Máis información da obra centrodramatico.

Listaxe definitiva Fondo Solidario Libros de Texto

Nos seguintes enlaces poderá consultar as listaxes definitiva no Fondo Solidario de Libros de Texto:

Listaxe de admitidos

Listaxe de excluídos

Calendario inicio de curso 2018/2019

LUNS 17 de setembro:

·Presentación de 1º de BACHARELATO ás 10:00 h.

·Presentación de 2º de BACHARELATO ás 12.00 h.

MARTES 18 de setembro:

·Presentacións de 1º e 2º da ESO ás 10:30h.

·Presentacións de 3º e 4º da ESO ás 12:00h.

Haberá servizo de transporte escolar, o MARTES 18, para o alumnado da ESO:

MOMBÚS: Pasará pola primeira parada do recorrido ás 10:10h

ARRIVA: Rutas 1 e 2: Os autobuses pasarán pola 1ª parada dos dous itinerarios ás 09:45h.

GRABANXA: Rutas 1 e 2: Os autobuses pasarán pola 1ª parada dos dous itinerarios ás 09:45h.

Os autobuses sairán do centro as 13:30h

MÉRCORES 19 de setembro: inicio das clases no horario habitual: 08:50h a 14:30h. Tardes dos martes: 16:50h. a 18:30h.

Recollida de libros do ANPA

Dende  a ANPA do IES de Sar queremos informarvos que o martes estaremos no instituto dende as 17:00 horas ata as 19:00 horas para a recollida dos libros. Moitas garzas pola vosa colaboración .

A directiva da ANPA do Sar

Calendario exames de Setembro

No enlace podedes consultar o calendario correspondente aos exames extraordinarios de setembro

ESO e FP Básica

Bacharelato

Listaxe provisional Fondo Solidario de libros de texto curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedido o Fondo Solidario de libros de texto para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Listaxe provisional para Adquisición de material escolar do curso 18-19

No seguinte documento  poderá consultarse a listaxe provisional de alumnos e alumnas que  teñen concedida a Axuda para adquisición de material escolar para o vindeiro curso. O prazo de reclamacións é de dous días .

A listaxe definitiva publicaráse o vindeiro 14 de setembro do 2018.

Convocatoria de Claustro

O vindeiro venres 29 de xuño haberá un claustro ordinario ás 11:30 horas.

Reclamacións das notas

Luns 25 e Martes 26 ata ás 14,00

1º.- Entrevista co profesorado:

O alumnado ou as súas familias deberán presentar por escrito na conserxería a solicitude de entrevista debidamente cuberta. Cando a solicitude vaia dirixida a varios profesores e profesoras é necesario presentala canto antes. O profesorado atenderá ás solicitudes, por orde de presentación. O alumnado e as súas familias deberán esperar a súa quenda.

2º.- Reclamación aos Departamentos:

O impreso para a reclamación presentarase nas oficinas (con tódolos datos debidamente cubertos).

Os Departamentos deberán reunirse para resolver as reclamacións o mércores 27. O prazo límite para comunicar por escrito á Directora a resolución é o mércores 27 ás 13,30 horas.

O alumnado terá que recoller a resolución dareclamación nas oficinas o xoves 28 de xuñoás 12,00 horas.