Resumo do protocolo de xestión epidemiolóxica

Para ampliar a imaxe facer clic sobre ela

No caso de que un autotest de Antíxenos sexa positivo, debe comunicarse obrigatoriamente o Centro de Seguemento do Coronavirus (CSC) mediante o teléfono 881540045 ou na páxina web coronavirus.sergas.gal

No momento en que o CSC notifique ó centro dito positivo , as faltas xustificaránse.

Protocolo de Adaptación COVID curso 21_22

Neste enlace pódese consultar o Protocolo  de Adaptación ao contexto COVID -19 para o curso 21_22

Éxito total na venda solitaria a favor dos animais

O noso IES segue a ser solidario. O curso pasado organizouse unha venda solidaria de xabóns e pinturas realizadas polo alumnado do centro. Seguindo nesta línea este curso continúase cun proxecto en favor dos animais tendo moito éxito, en poucas horas gran parte dos produtos foron vendidos.

Máis información no seguinte enlace.

Venta Solidaria do IES de Sar na Praza de Abastos

Mañá xoves 16 de decembro, haberá unha venta solidaria na Praza de Abastos en Santiago. Para máis información consultar no perfil de SARvanimais.

Presentación do libro ABRE ALAS!

O venres 10 de decembro terá lugar a presentación do segundo tomo da Colección Sar, ABRE ALAS!

Será ás 13:40 no Salón de Actos.

E o 21 de decembro ás 17:00 no Museo do Pobo Galego.

Fuco Reyes conquista su 15.º Premio Lux

O fotógrafo compostelan Fuco Reyes conquista o seu 15º Premio Lux por un traballo realizado cos alumnos do IES de Sar, para anunciar o desvalor que se exerce sobre as profesións artísticas.

Dende o centro queremos dar a nosa máis sincera felicitación ó artista e tamén a todo o alumnado da promoción 20_21 que participou na realización deste traballo e  profesora Eva Rieiro que propiciou que fose posibble esta colaboración.

Para acceder a noticia premer sobre este enlace

O IES de Sar na prensa

A Ilustradora Marina Gibert, recentemente recoñecida co Premio Compostela de Álbum Ilustrado pola súa obra "Selva" visitou o IES de Sar.

A Voz de Galicia publica un artículo sobre esta visita. Para acceder ao mesmo preme no seguinte enlace.

25 N red e green flags

Muralismo no IES

O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato participou nunha Masterclass práctica de murais impartida polo grupo "Mutante Creativo" como parte das actividades do "Contemporaneafest 2021".

Vede como quedou a cousa: