Listaxe provisional de Admisión de alumnos

No seguinte enlace poderán consultar o listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Admisión Alumnado curso 2018-2019

No seguinte documento poderán consultar toda a información xeral do proceso de admisión de alumnado para o curso 2018-2019.

Enlaces de interese:

Decreto 254/2012

Orde 2 de marzo 2013

Anexo II

Divinas Palabras

Os departamentos de Lingua Galega e Lingua Castelá levarán ó alumnado de 1º Bacharelato a ver "Divinas Palabras" o vindeiro  mércores 25 de abril dende ás 10:50 as 13:30 horas

FP INNOVA 2018

O vindeiro xoves 26 de abril a alumnado de 4º ESO irá a FP Innova dende ás 10:45 horas a 12:30 horas.

3ª Saída do proxecto Voz Natura

Mañá martes 17 de abril, de 12:30 a 14:30 horas, os grupos de 4º ESO (alumnado de Ciencias Aplicadas), 1º Bacharelato(alumnado de Cultura Científica) e 2º Bacharelato ( alumnado de CCTT e Ma) sairán as Brañas do Sar.

Viaxe a Cantabria

Dende o 17 o 21 de abril o alumnado da asignatura de Relixión dos grupos de 2º e 3º ESO irán de viaxe a Cantabria. Estarán acompañados dos profesores Alejandro Pérez e Sofía Balseiro

"Mulleres no laboratorio: as primeiras científicas na USC".

Na Biblioteca do instituto pódese visitar a exposición  " Mulleres no laboratorio:as primeiras  científicas da USC"

Mesa Redonda "Opcións académicas do Bacharelato de Arte"

O xoves 5 de abril haberá no Salón de Actos do instituto unha mesa redonda sobre as opcións académicas do alumnado de Bacharelato. Asistirán o alumnado de 1º e 2º  Bacharelato de Artes.

Nesta mesa redonda participarán:

• Escola de Arte Mestre Mateo
  • Escola de Arte Pablo Picasso
  • Escola de Restauración de Bens Culturais
  • Escola Superior de Arte Dramático

Masterclass de Física

Alumnado de Física de 2º Bacharelato participa o venres  6 de abril de 2018 na actividade MasterClass coordinada polo Departamento de Física e Química do IES de Sar.

Álbum de fotos viaxe a Xenebra

Viaxe a Xenebra 2018