O ocio saudable

Dende o CAFI (Centro Autonómico de Formación e Innovación) están a organizar unha Aula de Nais e Pais en colaboración coas ANPAs.

A primeria Charla que se vai a tratar será sobre O Ocio saudable.  Unha temática que consideramos moi importante e que sexa de interés para todos e todas.

Dende a Anpa do IES de SAR queremos convirdarvos a todos e todas a participar nesta Aula de Pais e Nais.

LUGAR:  Salón de Actos do IES de Sar
DÍA :  Martes 11 de decembro

HORA:  17:00h a 19:00h

Pregamos que confirmedes asistencia no correo elctrónico:  anpadesar@gmail.com

"En negro contra as violencias"

luns 26 de novembro, e dentro da campaña “EN NEGRO CONTRA AS VIOLENCIAS”, levouse a cabo no Pavillón de Deportes do centro un Acto Poético-Musical "Contra as violencias" (en especial contra a violencia sobre as mulleres) participando nel alumnado e profesorado do centro.

Durante o acto proxectaronse video clips musicais relacionados con esta conmemoración (“Se acabaron las lágrimas de Hueeco, dueto con Hanna; e Non son fada nen princesa de Ses); e un grupo de alumnas de Bacharelato realizaron un recitado de poesía dalgunhas poetas galegas (Marica Campo, María Xosé Queizán, Ana Romaní e Xohana Torres).

Unha boa parte dos participantes levaron postas camisolas con frases revindicativas.

Aquí está o álbum con algunhas imaxes.

Violencia de género

Obradoiros Fundación Mapfre

O vindeiro venres 30 de novembro o alumnado de Economía  asistará no salón de actos do instituto a un obradoiro da Fundación Mapfre nas seguintes horas:

• 2º ESO                     09:40 a 10:50 horas
  • 4ºESO e  1º Bach     10:50 a 12:00 horas

Acto poético-musical "Contra a violencia de xénero"

Hoxe luns 26 de novembro celebraráse no segundo recreo un acto poético-musical "Contra aviolencia de xénero" (en especial contra a violencia sobre as mulleres) e nel participará o alumnado e profesorado do centro.

O alumnado de 2º BAC de Ciencias visita o CIQUS

O día 21 de Novembro, o alumnado de 2º BAC do itinerario de Ciencias do IES de Sar participou na xornada "A investigación en Química. Ciencia creativa para un mundo mellor", organizada polo CIQUS da Universidade de Santiago.

Xornadas de Emprendemento

O vindeiro venres 23 de novembro dende as 9:30 -12:00 horas  o alumnado de Economía de 2ª ESO A e B irán o Polígono do Tambre para participar nas Xornadas de Emprendemento.

Concurso de Comunicación Científica

Unha alumna e un alumno do noso centro participan no Concurso de Comunicación Científica promovido polo Instituto Galego de Física de Altas Enerxías (IGFAE), co gallo da Semana da Ciencia, 12 a 16 de novembro de 2018.

Cristina López Iribarnegaray e Anxo Sánchez Rouco, de 2º BAC (Ciencias), participarán o vindeiro 15 de Novembro na modalidade de Monólogos, en sesión que comezará as 18:15 na Aula Magna da Facultade de Física da USC.

Charla -Concerto de Pablo Carpintero

O vindeiro venres 16 de novembro haberá unha Charla-Concerto sobre instrumentos tradicionais galegos a cargo do luthier e etnomusicólogo Pablo Carpintero. Esta actividade será no Salón de Actos do instituto de 10:50 a 12:30 horas e participarán todos os grupos de 2º,3º,4º ESO.

"Avances en investigación química"

O vindeiro mércores 21 de novembro durante toda a mañá o alumnado de 2º Bacharelato C visitará a Facultade de Química-Ciqus-USC.

Fontán, o matemático da medida da comunicación en Galicia

Os departamentos de Física e Química, Lingua Galega e Bioloxía organizan unha charla impartida por  D. Elena Vázquez Cendón, Decana da Facultade de Matemáticas da USC para o alumnado de 4º ESO, 1º Bacharelato C, D e 2º Bacharelato c e D. Será no Salón de Actos do instituto o vindeiro 6 de novembro de 9:30 a 10.30.