Reunión informativa viaxe a Polonia

O luns 27 de marzo haberá unha reunión informativa para pais, nais e alumnado  sobre a excursión a Polonia no Salón de Actos do Instituto ás 20:00 horas.Estarán presentes as profesoras que acompañarán ao alumnado e tamén unha persoa responsable da axencia de viaxes.

Viaxe a Polonia

Dende o venres 31 de marzo ó venres 6 de abril, alumnos e alumnas de Relixión de 4º ESO, 1º Bacharelato e 2º Bacharelato, realizarán unha viaxe cultural a Polonia. Viaxarán acompañados das profesoras Sofía Balseiro e Pilar González.

Reinterpretación de portadas de videoxogos 2º Bacharelato de Artes

A seguinte galería de imaxes mostra os traballos do alumnado de 2º Bacharelato de  Artes que estos días podese ver no centro. Este traballo é a reinterpretación de portadas de videoxogos coas liñas e as franxas como elementos ilustrativos.

Para ver a galería premer sobre a imaxe

Portadas de videoxogos

Premiados no concurso de cartas de amor e amizade

Os premios do concurso cartas de amor e amizade son:

• 1º Gloria Gomez Pavía           1º Bach
  • 2º Angélica Álvarez Estévez   1º Bach
  • 3º Lorena Rios Gándara         1º ESO

Conferencia informativas Escolas Superiores

O vindeiro  xoves 6 de abril no Salón de Actos de 10:50 a 12:30 horas o alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Artes asistirá a unha conferencia informativa sobre as Escolas Superiores:

• Mestre Mateo (Santiago)
  • Pablo Picasso ( A Coruña)
  • Restauración ( Pontevedra)
  • Arte Dramático (Vigo)

Actividade "Ti Controlas Ti Decides"

O vindeiro venres 21 de abril a Policia Local de Santiago impartirá unha charla ao alumnado de 1º Bacharelato, nas suás aulas co seguinte horario:

• 1º Bach A, B de 10:50 a 12:30 horas
  • 1º Bach C e D de 12:50 a 14:30 horas

MasterClass de Física

Alumnado de Física de 2º Bacharelato participa o 4 de abril de 2017 na actividade MasterClass coordinada polo Departamento de Física e Química do IES de Sar.

Esta actividade está promovida polo Departamento de Física de Partículas da USC, nunha colaboración coa Sociedade Europea de Física e o CERN (Organización Europea para a Investigación Nuclear.

Consiste nunha xornada ou "Masterclass" de actividades relacionadas coa Física de Partículas destinada a estudantes de bacharelato. Dita xornada, denominada "Física de Partículas coas mans", consistirá nunha serie de conferencias sobre a Física de Partículas actual, ademais dunha práctica por ordenador realizada en grupo, os resultados da cal serán discutidos mediante videoconferencia con outros centros europeos que organizaron simultaneamente unha xornada idéntica.

Proceso de acceso e admisión do alumnado 2016-2017

No seguinte documento poderá consultarse o proceso de acceso e admisión do alumnado 2016/2017 .

Premer aquí

Charla para pais "Os perigos de Internet e as redes sociais"

O vindeiro 28 de marzo de marzo ás 19:00 horas haberá no Salón de Actos do Instituto unha charla ofrecida pola Policia Nacional para pais, nais e profesorado sobre "Os perigos de Internet e as redes sociais" e "Os secuestros virtuais".

Dita actividade está dentro do programa "Director para a convivencia e mellora da Seguridade" do Ministerio do Interior e será impartida por Don JOSÉ GONZÁLEZ PÉRTEGA, Delegado de Participación Ciudadana, Comisaria do corpo Nacional de Policia de Santiago

Terceiro Concurso Fotográfico do IES de Sar

ANPA do IES de Sar convoca este terceiro concurso de fotografía co tema "Soños" .O obxectivo é que o alumnado participante reflexe “aquilo que soña, imaxina e desexa facer realidade. As súas aspiracións e metas”.

As bases do concurso poderán consultarse no seguinte enlace

Para ampliar a imaxe premer sobre ela