Lingua Castelá e Literatura

Programación do departamento de Lingua Castelá e Literatura 20_21

No seguinte documento poderá consultar a programación do departamento de Lingua Castelá e Literatura para o curso 20_21

Día da Paz.

Dep. Catelán.

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no seguinte enlace

RESUMO PROGRAMACIÓN DEPARTAMENTO DE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA - curso 2019-20

Pode consultar o resumo da programación premendo aquí.

25-N Día contra a Violencia de Xénero

Nas seguintes imaxes temos o manifesto do alumnado de Literatura Universal para o Día Contra A Violenciá de Xénero. Para ampliar ás imaxes premer sobre elas

Xornalismo na Escola

Hoxe martes 26 de marzo, nas sesións da tarde,  tivo lugar no Salón de Actos, un obradoiro impartido polo Colexio de Xornalistas de Galicia, "Xornalismo na Escola" para o alumnado de 4º ESO.

Charla e coloquio de Alicia Borrás. 22 de maio.

Nome da actividade: charla e coloquio de Alicia Borrás, autora de “¡Nata y Chocolate invencibles!”, lida na materia de Lingua e Literatura Castelá.

Día e hora: Venres 22 de maio de 12:50 a 13:40 (aprox.)  Grupos: 1º e 2º ESO

Listado de libros de lectura proposto polo Dpto de "Lengua Castellana e Literatura" (prema aquí)

¿Que me recomendas? (actividade programada polo Departamento de Lingua Castelá)

¿Que me recomendas?

Con motivo do "día do libro"celebrado o 23 de abril, o Departamento de Lingua Castelá organizou unha actividade de animación á lectura que consistía en que os alumnos recomendaran aos seus compañeiros un libro que lles gustase por algún motivo especial.

Blogue do Departamento de Lingua e Literatura Castelá

Blogue do Departamento de Lingua e Literatura Castelá ----> (fai clic aquí)