Lingua Castelá e Literatura

Charla e coloquio de Alicia Borrás. 22 de maio.

Nome da actividade: charla e coloquio de Alicia Borrás, autora de “¡Nata y Chocolate invencibles!”, lida na materia de Lingua e Literatura Castelá.

Día e hora: Venres 22 de maio de 12:50 a 13:40 (aprox.)  Grupos: 1º e 2º ESO

Listado de libros de lectura proposto polo Dpto de "Lengua Castellana e Literatura" (prema aquí)

¿Que me recomendas? (actividade programada polo Departamento de Lingua Castelá)

¿Que me recomendas?

Con motivo do "día do libro"celebrado o 23 de abril, o Departamento de Lingua Castelá organizou unha actividade de animación á lectura que consistía en que os alumnos recomendaran aos seus compañeiros un libro que lles gustase por algún motivo especial.

Blogue do Departamento de Lingua e Literatura Castelá

Blogue do Departamento de Lingua e Literatura Castelá ----> (fai clic aquí)

Exposición sobre o centenario de Miguel Hernández

Exposición sobre Miguel Hernández, por alumnado de 4º ESO-A, 4ºESO-B e PCC II do IES de Sar, en homenaxe ao seu centenario o día 30 de outubro de 2010.

A exposición consta duns murais sobre a vida e obra do autor, que estarán expostos na planta baixa do centro no andar xunto ao salón de actos dende o 27 de outubro ata o 10 de novembro. Celebrarase tamén unha audición dos seus poemas máis coñecidos.