ESO

Calendario de Fin de Curso 23_24

XUÑO

20

Entrega dos equipos E-dixgal  para todo o alumnado de 4º ESO e alumnado doutros cursos que non continúen no centro o vindeiro curso, ás 12:30 horas no Salón Actos.

21

Último día lectivo

24

Avaliacións

25

Entrega de notas ás 10:00 polos titores na súa aula

25

Revisión das cualificacións ante o profesor(modelo 1).

Entregar  na conserxería do centro ou a través do correoies.sar@edu.xunta.gal antes das 14:00 horas

26,27

No caso de persistir desacordo coa cualificación obtida: Reclamación formal ante dirección (modelo 2).

28

Comunicación  da decisión da reclamación por Abalar Móbil

XULLO

1,2

No caso de  persistir desacordo coa decisión  poderase facer unha reclamación ante Xefatura Territorial. Este solicitude  (modelo 3) irá dirixida a dirección do centro e poderá presentarse presencialmente ou enviando cuberta ó correo ies.sar@edu.xunta.gal, antes das 14:00 horas.