Debuxo

Programacións

Casas que o noso alumnado ten no Sar

As casas que o noso alumnado ten no Sar. Obras construídas con baleiros cheos de cor e retallos de vivencias manipuladas por unha ollada que convida a entrar nelas.
Arquitecturas pautadas polo maxisterio preciso do seu profesor Manuel de la Rosa.

Visita a Fundación DIDAC

Visita a Fundación DIDAC, espazo de arte que temos a sorte de ter ao lado da casa. Grazas por acollernos con tanto agarimo, e moi especialmente a Pepe Barro por compartir co noso alumnado o seu proxecto.

INAGURACIÓN da EXPOSICIÓN "NATUREZAS INTERIORES"

O IES de Sar convida a toda a comunidade educativa a inaguración da exposición "NATUREZAS INTERIORES" con obras elaboradas polo alumnado de Bacharelato ó longo do curso 22-23.

PIALE 2022

A nova xefa do Departamento de Debuxo, Susana R. Alemparte, participou nos meses de outubro e novembro no PIALE 2022.

Este programa, da Consellería de Educación, permite ao profesorado galego a integración durante un mes nun centro educativo canadiense. Desta maneira, accede a coñecer de cerca o funcionamento do seu sistema educativo e pode descubrir cómo e a vida nun centro escolar en Canadá.

Esta experiencia dota ao profesorado de novas ferramentas didácticas e metodolóxicas para aplicar nas aulas galegas e mellorar as súa docencia.

Os aprendizaxes e reflexións realizados por Susana pódense atopar no seu blogue :

NOVO PROFESORADO NO DEPARTAMENTO

BENVIDA AO NOVO PROFESORADO DO DEPARTAMENTO

Neste novo curso educativo 2022-23 incorporáronse coma profesoras definitivas a este Departamento as seguintes docentes:

• Doña Susana Rodríguez Alemparte
  • Doña Montserrat Amigo Pombo

Ademais incorporáronse coma profesoras provisionais as docentes seguintes:

• Doña Minia Regos  Sanz
  • Doña Francisca García García
  • Doña Eva Hernando Lirola

Benvida a todas ao IES de SAR!

Laura Esteban presenta o seu premiado curto "As fillas do Mar"

O pasado xoves 22 de setembro contamos no noso centro coa presencia da exalumna Laura Esteban, que vén de realizar un máster de realización de documentais en Londres.

Laura estudou no noso centro fai uns anos. O seu percorrido persoal levouna a estudar Imaxe e Son e a ampliar os seus estudos na Universidade Pompeu Fabra de Barcelona.

O seu traballo de fin de máste, As fillas do mar, é unha obra que vén de facer un percorrido por moitos festivais, acadando o premio de Best short Documentary no Toronto Women Film Festival e o de Best Director no First Women Film Festival. Tamén foi finalista finalista, obtendo  mencións en moitos outros certames, coma  o Madrid Indie Film Festival, o Paris Women Féstival ou o Stockholm Short Festival, entre outros.

Laura ofreceu un visionado da súa creación ao alumnado de 1º de Bacharelato de Artes que cursan a materia de Cultura Audiovisual e despois realizou un coloquio cos asistentes. Neste debate falouse da situación da muller galega en traballos que adoitaban facer os homes, a situación actual das novas xeracións e a importancia de que as cineastas amosen e falen daquilo que coñecen ben e que lles é moi próximo.

Ademais Laura aproveitou para facer un pequeno resumo do proceso de creación dun documental audiovisual, dende a idea, a preproducción, a producción, a edición e a distribución.

Tamén compartiu co alumnado unha pequena clase sobre narrativa audiovisual e sobre os encadres e planos das imaxes na súa obra e dos medios técnicos empregados.

Foi unha hora e media que pasou voando, mesmo quedou escasa, xa que moitas preguntas quedaron no tinteiro. Agardamos tela de novo con nós noutra ocasión, e invitamos ás persoas interesadas a que, cando o faga público, dediquen 20 minutos do seu tempo a disfrutar co seu documental, que tanto nos toca a fibra ás galegas e aos galegos.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=mYzX7Y56vfI

charlaLaura

Modificación da programación curso 21_22

O IES de Sar na prensa

A Ilustradora Marina Gibert, recentemente recoñecida co Premio Compostela de Álbum Ilustrado pola súa obra "Selva" visitou o IES de Sar.

A Voz de Galicia publica un artículo sobre esta visita. Para acceder ao mesmo preme no seguinte enlace.

Muralismo no IES

O alumnado de 1º e 2º de Bacharelato participou nunha Masterclass práctica de murais impartida polo grupo "Mutante Creativo" como parte das actividades do "Contemporaneafest 2021".

Vede como quedou a cousa: