Debuxo

ALUMNOS/AS DE ARTES CONMEMORAN O 8 M.

Artes, 8 M -2021

O IES de SAR na TVG

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no seguinte enlace

Reinterpretación de Leonardo Da Vinci

Reinterpretación

Charla-taller "Premio Álbum Ilustrado"

Hoxe mércores 27 de novembro. o alumnado de 1º e 2º de Artes, asistirán a unha charla-taller que  será impartida no Salón de Actos por Mariann Máray gañadora do XII Premio de älbum Ilustrado. Comenzará ás 10:50 e rematará as 12:30.

Neste acto tamén asistirón:

• Dona Noa Díaz, Concelleira de Educación de Santiago.
            • Dona Bea Varela
            • Dona Manuela Rodríguez,  Don Xosé Pérez e Dona  Paz Castro da editorial Kalandraka

CURSO “INICIACIÓN Á PINTURA E INSTALACIÓNS, NA OBRA DE YAYOI KUSAMA”

O Departamento de Xuventude do Ilmo. Concello  de Santiago de Compostela, en colaboración co departamento de Debuxo do IES de Sar, organiza tódolos anos un Curso de formación para o alumnado de Artes. Se vostede está interesado debe entregar  a solicitude nas oficinas do IES.

O curso ten un carácter eminentemente práctico (non teórico).Ten dúas fases:

• Na primeira (8 días de outubro-novembro) o alumnado experimentará na aula con diversas técnicas artísticas.
  •  Na segunda (3 días de febreiro) se prepararán os traballos para a exposición.

Para máis información descargar a solicitude

Expopintura "Primitivismo"

Expo pintura "Primitivismo"  "Abstraer a figura a través da obra de Paul Gauguin, mulleres en Tahiti", do 25 de abril ao 22 de Maio, no CSC e Xuvenil  "O ensanche" Frei Rosendo Salvado.