Debuxo

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no seguinte enlace

Tags: Debuxo

Exposición de traballos do alumnado de 2º Bacharelato de ARTES  polo Día 8 de marzo. Día das mulleres

8 de marzo.Día das mulleres

Reinterpretación de Leonardo Da Vinci

Reinterpretación

Tags: Debuxo

Charla-taller "Premio Álbum Ilustrado"

Hoxe mércores 27 de novembro. o alumnado de 1º e 2º de Artes, asistirán a unha charla-taller que  será impartida no Salón de Actos por Mariann Máray gañadora do XII Premio de älbum Ilustrado. Comenzará ás 10:50 e rematará as 12:30.

Neste acto tamén asistirón:

• Dona Noa Díaz, Concelleira de Educación de Santiago.
            • Dona Bea Varela
            • Dona Manuela Rodríguez,  Don Xosé Pérez e Dona  Paz Castro da editorial Kalandraka

Tags: Debuxo

CURSO “INICIACIÓN Á PINTURA E INSTALACIÓNS, NA OBRA DE YAYOI KUSAMA”

O Departamento de Xuventude do Ilmo. Concello  de Santiago de Compostela, en colaboración co departamento de Debuxo do IES de Sar, organiza tódolos anos un Curso de formación para o alumnado de Artes. Se vostede está interesado debe entregar  a solicitude nas oficinas do IES.

O curso ten un carácter eminentemente práctico (non teórico).Ten dúas fases:

• Na primeira (8 días de outubro-novembro) o alumnado experimentará na aula con diversas técnicas artísticas.
  •  Na segunda (3 días de febreiro) se prepararán os traballos para a exposición.

Para máis información descargar a solicitude

Expopintura "Primitivismo"

Expo pintura "Primitivismo"  "Abstraer a figura a través da obra de Paul Gauguin, mulleres en Tahiti", do 25 de abril ao 22 de Maio, no CSC e Xuvenil  "O ensanche" Frei Rosendo Salvado.

Tags: Debuxo

"Formas do deseño, Galicia XXI" "Debuxo Arquitectura na Natureza"

O venres 26 de abril, o alumnado de 2º Bacharelato de Artes asistirá durante toda a mañá ao Auditorio de Galicia para asistir a exposición "Formas e deseño, Galicia XXI" "Debuxo Arquitecturas na Natureza".

Tags: Debuxo

"Conferencia informativa "Escolas superiores"

Os departamentos de Orientación e Debuxo organizan  o día xoves 4 de abril, de 10:50 a 12:30 horas, no salón de actos para o alumnado de 1º e 2º de Artes, unha conferencia informativa sobre as Escolas Superiores:

• Mestre Mateo (Santiago)
  • Pablo Picasso (A Coruña)
  • Restauración (Pontevedra)
  • Arte Dramático (Vigo)

Tags: Debuxo, Novas

Representación teatral: "Consumo de drogas"

O vindeiro martes 19 de febreiro no Salón de Actos do instituto, o alumnado de 4º ESO B e o alumnado de E. plástica de 4º ESO A, asistirá a unha representación teatral, "Consumo de drogas". Ésta está coordinada polo Concello de Santiago e interpretada polo alumnado de FPB Pontepedriña.

Tags: Debuxo, Novas

Exposición Autoretratos color

No seguinte álbum, están algunhas das obras realizadas polo alumnado de Bacharelato de Artes na materia de Debuxo Artístico II, que están colocadas no corredor do centro.

Autoretratos color