Debuxo

Expopintura "Primitivismo"

Expo pintura "Primitivismo"  "Abstraer a figura a través da obra de Paul Gauguin, mulleres en Tahiti", do 25 de abril ao 22 de Maio, no CSC e Xuvenil  "O ensanche" Frei Rosendo Salvado.

"Formas do deseño, Galicia XXI" "Debuxo Arquitectura na Natureza"

O venres 26 de abril, o alumnado de 2º Bacharelato de Artes asistirá durante toda a mañá ao Auditorio de Galicia para asistir a exposición "Formas e deseño, Galicia XXI" "Debuxo Arquitecturas na Natureza".

"Conferencia informativa "Escolas superiores"

Os departamentos de Orientación e Debuxo organizan  o día xoves 4 de abril, de 10:50 a 12:30 horas, no salón de actos para o alumnado de 1º e 2º de Artes, unha conferencia informativa sobre as Escolas Superiores:

• Mestre Mateo (Santiago)
  • Pablo Picasso (A Coruña)
  • Restauración (Pontevedra)
  • Arte Dramático (Vigo)

Representación teatral: "Consumo de drogas"

O vindeiro martes 19 de febreiro no Salón de Actos do instituto, o alumnado de 4º ESO B e o alumnado de E. plástica de 4º ESO A, asistirá a unha representación teatral, "Consumo de drogas". Ésta está coordinada polo Concello de Santiago e interpretada polo alumnado de FPB Pontepedriña.

Exposición Autoretratos color

No seguinte álbum, están algunhas das obras realizadas polo alumnado de Bacharelato de Artes na materia de Debuxo Artístico II, que están colocadas no corredor do centro.

Autoretratos color

Imágenes exposición "Abstración vs Figuración: Miguel Barceló Luis Gordillo"

No seguinte ábum pódese ver algunha das obras expostas na exposición

" Abstración vs Figuración: "Miguel Barceló-Luis Gordillo"

Exposición "Abstracción vs Figuración: Miguel Barceló - Luis Gordillo"

O Departamento de Debuxo do IES de Sar e o Departamento de Xuventude do Concello de Santiago convídao a exposición dos traballos realizados por alumnado de Artes durante o curso " Abstración vs Figuración: "Miguel Barceló-Luis Gordillo" impartido por Xoti de Luis.

A inaguración terá lugar o martes 15 de maio ás 19:00 horas no Centro sociocultural  e xuvenil do Ensanche, na rúa Frei Rosendo Salvado de Santiago de Compostela. No acto de inaguración faráse entrega do diploma acreditativo expedido polo  Ilmo. Concello de Santiago

Mesa Redonda "Opcións académicas do Bacharelato de Arte"

O xoves 5 de abril haberá no Salón de Actos do instituto unha mesa redonda sobre as opcións académicas do alumnado de Bacharelato. Asistirán o alumnado de 1º e 2º  Bacharelato de Artes.

Nesta mesa redonda participarán:

• Escola de Arte Mestre Mateo
  • Escola de Arte Pablo Picasso
  • Escola de Restauración de Bens Culturais
  • Escola Superior de Arte Dramático

Visita exposición Mestre Mateo

O alumnado de 1º Bacharelato de Artes visitarán a exposición Mestre Mateo no Pazo de Xelmírez. O grupo de 1º B irá o martes 6 de febreiro ás 16:50 horas e o grupo de 1ºA irá o xoves 8 ás 12:30 horas.

Conferencia " La huerta de Simón"

O vindeiro 13 de novembro o alumnado de 1º e 2º Bacharelato de Artes asistirán, no Salón de Actos de 10:50 a  12:30 horas,  a unha coferencia organizada polo departamento de Debuxo co título  "La huerta de Simón" impartida por Rocío Soledad Alejandro autora da obra gañadora do " X premio Internacional Compostela de Álbums Ilustrados".