Organigrama, Consello escolar, Equipo Directivo

SECRETARIA

• Mª del Carmen García

Horario inicio de curso 23_24

O curso comezará o luns 11 de setembro. Lembrade que o horario lectivo do centro é de 08:50 h -14:30 h e martes pola tarde 16:50 h -18:30 h

As listaxes de cada grupo se coñeceraán o día 11 de setembro

Para consultar horario de presentación por grupos, premer na imaxe adxunta para ampliar.

Horario Verán

Durante o mes de agosto atenderemos

• nos seguintes teléfonos
  • ou no correo electrónico:
    • ies.sar@edu.xunta.gal

Informamos que o inicio de curso será o día 11 de setembro.  A principios de setembro se informará do horario detallado a través desta páxina web.

NOTA: Para dúbidas sobre a Escola de Idiomas E.O.I. chamar a: 881 867 901 - 881 867 902 ou no correo: secretaria@eoisantiago.org

Acto de graduación 2º Bacharelato

Comunicamos o cambio de hora do inicio do acto de graduación. O acto empezará as 19:30 horas

Formulario do acto de graduación

IMPORTANTE: Recurso de reposición de bolsas de estudo do curso 22-23

Todos/as  aqueles/as alumnos/as que, no curso 22-23, teñan a bolsa denegada, non estean nas listaxes (clicando no seguinte enlace: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050130/ficha/050130-2022.html ) ou non estean dacordo coa contía teñen aberta a posibilidade de interpoñer un recurso de reposición.

PRAZO DE PRESENTACION RECURSO REPOSICIÓN BOLSAS 22/23 CONVOCATORIA XERAL:

04/04/2023 ao 03/05/2023.

ONDE PRESENTAR RECURSO DIRIXIDO A SECCION DE BOLSAS DE ESTUDO?

UNIDADE

ENDEREZO

REXISTRO

XEFATURA TERRITORIAL DE CULTURA, EDUCACION FP e  UNIVERSIDADE. (Xunta-A CORUÑA)

Servizo de Apoio aos Servizos Educativos

Seccion  de Bolsas de Estudo

R/ Vicente Ferrer, 2 - 15071 A Coruña

Concellos

Xunta

Outros órganos Administrativos

SERVIZO DE CORREOS

Ordinario

Cerrtificado (Sempre e cando queira ter constancia do seu envío)

TELEMATICO

https://sede.xunta.gal (sempre e cando teña a chave 365)

PARA DESCARGAR IMPRESO DO RECURSO CLICAR NO SEGUINTE ENLACE:

NO GOOGLE:

ESCRIBINDO: Recurso de reposicion becas mece clicando na entrada: RECURSO DE REPOSICIÓN                         https://www.educacionyfp.gob.es › dam › mod...PD

Admisión alumnado: Listas provisionais

As listas provisionais do alumnado admitido neste instituto (que fixera a ADMISIÓN ORDINARIA no prazo do 1 ó 20 de marzo),  estarán expostas no taboeiro interior do centro a partir do 11 de abril.

Exposición Ciencia Ex Aequo

Nos corredores do centro temos a exposición Ciencia Ex Aequo, unha serie de obras artísticas/científicas na que se rende homenaxe as mullleres científicas que realizando un magnífico labor e merecendo recoñecemento polo seu traballo foron ignoradas, esquecidas ou relegadas a un segundo plano a favor dos seus superiores, colegas, competidores... que nalgúns caso non tiveron reparo en atribuírse os seus traballos.

A fonte da inspiración da autora Margarita Cimadevila, que impartirá unha charla na vindeira Semana das Ciencias, é o feito científico sobre o que esas mulleres traballaron o que fai que, aínda que todos os cadros tratan de ciencia, toquen temáticas tan diferentes como poden ser a Fusión Nuclear, ADN, Teorema de Noether ou os Púlsares que quedan palsmadas en doce lenzos acompañados dunha breve explicación  sobre o tema e  a científica en cuestión.

A exposición permanecerá no centro durante uns días.

Eleccións ó Consello Escolar

Hoxe 29 de novembro celébranse as eleccións ó Consello Escolar.

Ó longo do día constituiranse as distintas mesas electorais, pola mañán a do alumnado, persoal non docente e profesorado e pola tarde, dende as 18:00 ata as 20:00 estará aberta a mesa de nais/pais e responsables do alumnado. Sempre é importante a participación!!

Premio "Día Internacional contra a violencia de xénero"

Os alumnos IRIA MÍGUEZ PREGO, FRANS-CHRISTIAN DE ROO RIVADULLA e  SARA ELISA CAAMAÑO VIÑO, de 1º de Bacharelato de Artes, veñen de conseguir o 1º premio no CONCURSO DE IMAXES GRÁFICAS ao mellor deseño de cartel para celebrar o DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO convocado pola Secretaría Xeral de Igualdade e a Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa.

A súa profesora de Plástica, Montserrat  Amigo, foi a encargada de coordinar a súa participación no concurso.

Os premiados recollerán o premio na Cidade da Cultura o vindeiro 25 de novembro.

A imaxe amosa o cartel gañador.

Moitos parabéns!

cartel

Canal Sar

Hoxe inauguramos Canal Sar. Vai ser un canal audiovisual no que aparecerán eventos, noticias e actividades do alumnado que se realicen no instituto.