Organigrama, Consello escolar, Equipo Directivo

SECRETARIA

• Sofía Balseiro Álvarez

Consello Escolar

O martes 31 de xaneiro de 2017 as 12:30 horas  haberá unha reunión extraordinaria do Consello Escolar no Salón de Actos do instituto.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Consello Escolar

O vindeiro martes 13 de decembro do 2016 ás 18:40 horas, haberá un Consello Escolar no salón de actos do Instituto.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Candidatos electos ao Consello Escolar

A xunta electoral do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día 29 de novembro de 2016, proclama que nas eleccións ao Consello Escolar deste IES resultaron electos os seguintes candidatos:

Candidatos sector Pai/Nais:

• D. Francisco J Rodríguez Barreiro
  • D. Manuel Vieites Rodríguez

Candidatos sector Alumnado:

• Paula Sacido Pernas
  • Alejo M Corsaro Leborán

Candidatos sector Persoal Docente:

• Isabel Lourido Fernández
  • Tomás Corona García
  • Antón Feijoo Seoane

Candidaturas ao Consello Escolar

A Xunta Electoral do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día  15 de novembro de 2016, proclama as candidaturas presentadas ás eleccións ao Consello Escolar do Centro.

Pódese consultar aquí

Calendario eleccións Consello Escolar

No seguinte documento poderá consultar o calendario das eleccións ao Consello Escolar

Consello Escolar

O vindeiro martes 18 de outubro terá lugar no Salón de actos un Consello escolar ás 18:40 horas.

Para ver a convocatoria premer aquí

Elecións ao Consello Escolar en novembro

A Dirección do centro informa aos diferentes sectores da comunidade educativa de que a finais do mes de novembro haberá Elecións ao Consello Escolar do centro polo que cada sector (pais/nais, alumnado, profesorado e persoal non docente) deberá elixir os seus representantes. Con esta información preténdese dar tempo a cada un dos sectores para que elixan aos seus representantes a principios de novembro.

Próximamente publicarase o calendario coas fases de ditas elecións.