Organigrama, Consello escolar, Equipo Directivo

SECRETARIA

• Mª del Carmen García

Eleccións ao Consello Escolar

Cada dous anos procédese ás eleccións aos consellos escolares e normalmente coinciden en anos pares polo que ao longo do mes de novembre procederemos a tal efecto.

O vindeiro venres 23 de outubro, no despacho de dirección, ás 12:30 horas celebrarase o sorteo dos membros titulares e suplentes da xunta electoral.

Esta sección será actualizada durante todo o proceso

Información para alumnado curso 20_21

Debido a situación sanitaria na que nos atopamos, publicamos as normas de obrigado cumprimento para todo o alumnado do centro neste curso 20_21 tendo en conta que o principal e preservar a saúde de toda a comuninade educativa do IES de SAR.

Para consultar o plano de entrada e saída premer aquí

IES de SAR CENTRO E-DIXGAL

Neste curso 20-21 o Instituto participa no proxecto E-Dixgal, polo tanto o alumnado de 1ºESO terá un ordenador persoal que será a sua ferramenta básica de traballo.

Folleto de información: Información para as familias

Máis información:(preme na imaxe)

Plan de Continxencia do IES de SAR

No seguinte documento poderán consultar o Plan de Continxencia do IES de SAR

Normas COVID para os Exames de Setembro

No seguinte documento pódese consultar as normas COVID para o alumnado que ten que facer algún exame na convocatoria extraordinaria de setembro, días 1 e 2. No plano do centro indícase as entradas e saídas, para ampliar a imaxe, premer sobre ela.

Información sobre o Inicio do Curso 20-21

Estimados membros da comunidade educativa do IES

Ante a multitude de consultas solicitando información do inicio do curso 20-21, a dirección só pode comunicar, ao día de hoxe:

• Que o curso 20-21 comeza o día 16 de setembro de maneira presencial.
  • Os días 1 e 2 de setembro se realizarán, de maneira presencial, as probas da avaliación extraordinaria do curso 19-20 segundo o calendario xa publicado nesta páxina
  • O centro está preparado para recibir ao profesorado e alumnado segundo as instrucións do “Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19” que enviou a Consellería o día 22-07-2020.
  • Esperamos novas instrucións , (hai unha reunión do ministerio coas comunidades o día 27 de agosto) a partir das cales, presentaremos as medidas necesarias (entradas, saídas, normas de convivencia no centro, ...) que se publicarán nesta páxina web.

ROGAMOS que visitedes a miúdo esta páxina web

Grazas! Saúdos e saúde!!!

A Dirección.

Consello Escolar

O martes 31 de xaneiro de 2017 as 12:30 horas  haberá unha reunión extraordinaria do Consello Escolar no Salón de Actos do instituto.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Consello Escolar

O vindeiro martes 13 de decembro do 2016 ás 18:40 horas, haberá un Consello Escolar no salón de actos do Instituto.

Para consultar a convocatoria premer aquí

Candidatos electos ao Consello Escolar

A xunta electoral do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día 29 de novembro de 2016, proclama que nas eleccións ao Consello Escolar deste IES resultaron electos os seguintes candidatos:

Candidatos sector Pai/Nais:

• D. Francisco J Rodríguez Barreiro
  • D. Manuel Vieites Rodríguez

Candidatos sector Alumnado:

• Paula Sacido Pernas
  • Alejo M Corsaro Leborán

Candidatos sector Persoal Docente:

• Isabel Lourido Fernández
  • Tomás Corona García