Organigrama, Consello escolar, Equipo Directivo

• Pilar González

SECRETARIA

• Mª del Carmen García

Listaxe de alumnado que ten que remitir documentación

Listaxe de solicitudes que precisan de remisión de documentación relacionada coa comprobación de datos citada no artigo 8.1 da Orde de convocatoria (apartados c, d, e, f) O contido destes requisitos poderá consultarse mediante o número de documento identificativo (DNI, NIE, etc.) do/a representante, na aplicación “online” dispoñible na páxina web https://www.edu.xunta.gal/axudasle/. Para consultar a listaxe, clicar aquí

Horario inicio de curso 23_24

O curso comezará o luns 11 de setembro. Lembrade que o horario lectivo do centro é de 08:50 h -14:30 h e martes pola tarde 16:50 h -18:30 h

As listaxes de cada grupo se coñeceraán o día 11 de setembro

Para consultar horario de presentación por grupos, premer na imaxe adxunta para ampliar.

Horario Verán

Durante o mes de agosto atenderemos

• nos seguintes teléfonos
  • ou no correo electrónico:
    • ies.sar@edu.xunta.gal

Informamos que o inicio de curso será o día 11 de setembro.  A principios de setembro se informará do horario detallado a través desta páxina web.

NOTA: Para dúbidas sobre a Escola de Idiomas E.O.I. chamar a: 881 867 901 - 881 867 902 ou no correo: secretaria@eoisantiago.org

Acto de graduación 2º Bacharelato

Comunicamos o cambio de hora do inicio do acto de graduación. O acto empezará as 19:30 horas

Formulario do acto de graduación

IMPORTANTE: Recurso de reposición de bolsas de estudo do curso 22-23

Todos/as  aqueles/as alumnos/as que, no curso 22-23, teñan a bolsa denegada, non estean nas listaxes (clicando no seguinte enlace: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050130/ficha/050130-2022.html ) ou non estean dacordo coa contía teñen aberta a posibilidade de interpoñer un recurso de reposición.

PRAZO DE PRESENTACION RECURSO REPOSICIÓN BOLSAS 22/23 CONVOCATORIA XERAL:

04/04/2023 ao 03/05/2023.

ONDE PRESENTAR RECURSO DIRIXIDO A SECCION DE BOLSAS DE ESTUDO?

UNIDADE

ENDEREZO

REXISTRO

XEFATURA TERRITORIAL DE CULTURA, EDUCACION FP e  UNIVERSIDADE. (Xunta-A CORUÑA)

Servizo de Apoio aos Servizos Educativos

Seccion  de Bolsas de Estudo

R/ Vicente Ferrer, 2 - 15071 A Coruña

Concellos

Xunta

Outros órganos Administrativos

SERVIZO DE CORREOS

Ordinario

Cerrtificado (Sempre e cando queira ter constancia do seu envío)

TELEMATICO

https://sede.xunta.gal (sempre e cando teña a chave 365)

PARA DESCARGAR IMPRESO DO RECURSO CLICAR NO SEGUINTE ENLACE:

NO GOOGLE:

ESCRIBINDO: Recurso de reposicion becas mece clicando na entrada: RECURSO DE REPOSICIÓN                         https://www.educacionyfp.gob.es › dam › mod...PD

Admisión alumnado: Listas provisionais

As listas provisionais do alumnado admitido neste instituto (que fixera a ADMISIÓN ORDINARIA no prazo do 1 ó 20 de marzo),  estarán expostas no taboeiro interior do centro a partir do 11 de abril.

Exposición Ciencia Ex Aequo

Nos corredores do centro temos a exposición Ciencia Ex Aequo, unha serie de obras artísticas/científicas na que se rende homenaxe as mullleres científicas que realizando un magnífico labor e merecendo recoñecemento polo seu traballo foron ignoradas, esquecidas ou relegadas a un segundo plano a favor dos seus superiores, colegas, competidores... que nalgúns caso non tiveron reparo en atribuírse os seus traballos.

A fonte da inspiración da autora Margarita Cimadevila, que impartirá unha charla na vindeira Semana das Ciencias, é o feito científico sobre o que esas mulleres traballaron o que fai que, aínda que todos os cadros tratan de ciencia, toquen temáticas tan diferentes como poden ser a Fusión Nuclear, ADN, Teorema de Noether ou os Púlsares que quedan palsmadas en doce lenzos acompañados dunha breve explicación  sobre o tema e  a científica en cuestión.

A exposición permanecerá no centro durante uns días.

Eleccións ó Consello Escolar

Hoxe 29 de novembro celébranse as eleccións ó Consello Escolar.

Ó longo do día constituiranse as distintas mesas electorais, pola mañán a do alumnado, persoal non docente e profesorado e pola tarde, dende as 18:00 ata as 20:00 estará aberta a mesa de nais/pais e responsables do alumnado. Sempre é importante a participación!!

Premio "Día Internacional contra a violencia de xénero"

Os alumnos IRIA MÍGUEZ PREGO, FRANS-CHRISTIAN DE ROO RIVADULLA e  SARA ELISA CAAMAÑO VIÑO, de 1º de Bacharelato de Artes, veñen de conseguir o 1º premio no CONCURSO DE IMAXES GRÁFICAS ao mellor deseño de cartel para celebrar o DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO convocado pola Secretaría Xeral de Igualdade e a Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa.

A súa profesora de Plástica, Montserrat  Amigo, foi a encargada de coordinar a súa participación no concurso.

Os premiados recollerán o premio na Cidade da Cultura o vindeiro 25 de novembro.

A imaxe amosa o cartel gañador.

Moitos parabéns!

cartel