Aviso Dirección

O período de descanso de Nadal comprende dende o 21 de decembro ata o 7 (ambos incluídos).

Aproveitamos dende a comunidade educativa do IES de Sar para desexarvos unhas Boas Festas e Feliz Aninovo.

PATINAXE

O vindeiro xoves 28 de novembro o alumnado da ESO  acudirá a Pista de Xeo que está en Área Central. O desprazamento será a pé acompañado polo profesorado. Sairán as 10:30 horas e voltarán 13:15 horas aproximadamente.

EQUIPO DIRECTIVO CURSO 2019/2020

DIRECTORA

• Mª Luisa Olveira

VICEDIRECTORA

• Pilar González

XEFE DE ESTUDOS

• Anibal  García

SECRETARIA

• Emilia Toba

Elecións ao Consello Escolar en novembro

A Dirección do centro informa aos diferentes sectores da comunidade educativa de que a finais do mes de novembro haberá Elecións ao Consello Escolar do centro polo que cada sector (pais/nais, alumnado, profesorado e persoal non docente) deberá elixir os seus representantes. Con esta información preténdese dar tempo a cada un dos sectores para que elixan aos seus representantes a principios de novembro.

Próximamente publicarase o calendario coas fases de ditas elecións.