•  Aníbal García

SECRETARIA

• Mª del Carmen García

Información para alumnado curso 20_21

Debido a situación sanitaria na que nos atopamos, publicamos as normas de obrigado cumprimento para todo o alumnado do centro neste curso 20_21 tendo en conta que o principal e preservar a saúde de toda a comuninade educativa do IES de SAR.

Para consultar o plano de entrada e saída premer aquí

Contra a violencia, educación

Recollida no IES de SAR para o Banco de Alimentos

Durante a próxima semana, na entrada principal do centro, estarán a vosa disposición contenedores para poder recoller, alimentos, xoguetes. Estos serán entregados ó Banco de Alimentos.

Para consultar toda información a ter en conta, consultade este documento.

NON DOAR ALIMENTOS CADUCADOS OU EN MAL ESTADO..

Calqueira aportación posible xa  é un graniño máis de area.

Grazas !

Aula Virtual no móbil

Para facilitar o acceso á aula virtual podedes descargar a aplicación no móbil. Na seguinte imaxe están explicados os pasos que se deben dar:

Eleccións ao Consello Escolar

O sorteo para a elección dos membros titulares e suplentes da Xunta electoral que se ía celebrar  o día 23 de outrubro queda anulado, xa que todo o proceso de renovación dos membros do Consello Escolar queda adiado según a seguinte ressolución:

Resolución do 22 de outubro de 2020 de adiamento da renovación de consellos escolares (proximamente no DOG)

Plan de Continxencia do IES de SAR

No seguinte documento poderán consultar o Plan de Continxencia do IES de SAR

IES de SAR CENTRO E-DIXGAL

Neste curso 20-21 o Instituto participa no proxecto E-Dixgal, polo tanto o alumnado de 1ºESO terá un ordenador persoal que será a sua ferramenta básica de traballo.

Folleto de información: Información para as familias

Máis información:(preme na imaxe)

Normas COVID para os Exames de Setembro

No seguinte documento pódese consultar as normas COVID para o alumnado que ten que facer algún exame na convocatoria extraordinaria de setembro, días 1 e 2. No plano do centro indícase as entradas e saídas, para ampliar a imaxe, premer sobre ela.

Información sobre o Inicio do Curso 20-21

Estimados membros da comunidade educativa do IES

Ante a multitude de consultas solicitando información do inicio do curso 20-21, a dirección só pode comunicar, ao día de hoxe:

• Que o curso 20-21 comeza o día 16 de setembro de maneira presencial.
  • Os días 1 e 2 de setembro se realizarán, de maneira presencial, as probas da avaliación extraordinaria do curso 19-20 segundo o calendario xa publicado nesta páxina
  • O centro está preparado para recibir ao profesorado e alumnado segundo as instrucións do “Protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19” que enviou a Consellería o día 22-07-2020.
  • Esperamos novas instrucións , (hai unha reunión do ministerio coas comunidades o día 27 de agosto) a partir das cales, presentaremos as medidas necesarias (entradas, saídas, normas de convivencia no centro, ...) que se publicarán nesta páxina web.

ROGAMOS que visitedes a miúdo esta páxina web

Grazas! Saúdos e saúde!!!

A Dirección.