Mesa redonda "Acceso á Universidade"

O alumnado de 2º Bacharelato asistirá o vindeiro xoves 28 de febreiro, no salón de actos do instituto, a unha mesa redonda "Acceso á universidade 2019". Participarán representantes das tres universidades.

Conferencia Educación Viaria

O alumnado de 3º ESO asistirá, o vindeiro martes 12 de febreiro de 12:50 a 12:30 horas, a unha conferencia sobre Educación Viaria, na sua aula, impartida pola Policía Municipal de Santiago.

Obradoiro Q+

O alumnado de 3º ESO participará o vindeiro martes 19 de febreiro, no  obradoiro Quérote + (Educación afectivo-emocional). Terá lugar na aula de 12:50 a 14.30 horas.

Representación teatral: "Consumo de drogas"

O vindeiro martes 19 de febreiro no Salón de Actos do instituto, o alumnado de 4º ESO B e o alumnado de E. plástica de 4º ESO A, asistirá a unha representación teatral, "Consumo de drogas". Ésta está coordinada polo Concello de Santiago e interpretada polo alumnado de FPB Pontepedriña.

Obradoiro "Prevención do consumo de drogas"

O alumnado de 4º ESO participará nun obradoiro  de "Prevención do consumo de drogas"  (Concello de Santiago máis UMAD) no seguinte horario:

4º ESO A: xoves 14 e 21 defebreiro e 5 de marzo de 12:50 a 13:30 horas

4º ESO B: martes 12 3 19 de febreiro e 7 de marzo de 17:50 a 18:30 horas

Charla informativa sobre Educación Viaria

O vindeiro mércores 16 de xaneiro,  no Salón de Actos do instituto, terá lugar unha charla informativa sobre Educación Viaria a cargo da Policia Municipal. Asistirá o alumnado de 1º  Bacharelato no seguinte horario:

1º Bach A e C: 8:50 a 10:30 horas

1º Bach B e D:10:50 a 12:30 horas

FP INNOVA 2018

O vindeiro xoves 26 de abril a alumnado de 4º ESO irá a FP Innova dende ás 10:45 horas a 12:30 horas.

Mesa Redonda "Opcións académicas do Bacharelato de Arte"

O xoves 5 de abril haberá no Salón de Actos do instituto unha mesa redonda sobre as opcións académicas do alumnado de Bacharelato. Asistirán o alumnado de 1º e 2º  Bacharelato de Artes.

Nesta mesa redonda participarán:

• Escola de Arte Mestre Mateo
  • Escola de Arte Pablo Picasso
  • Escola de Restauración de Bens Culturais
  • Escola Superior de Arte Dramático

Mesa Redonda das tres Universidades Galegas

Todo o alumnado de 2º de Bacharelato asistirá o día 9 de marzo de 10:50 a 12:30 horas,  a unha Mesa Redonda das tres Universidades Galegas que terá lugar no Salón de Actos do instituto.

Programa Director para la Convivencia e Mellora da Seguridade Escolar

O alumnado da ESO participará no Programa Director para a convivencia e mellora da seguridade escolar do Ministerio de Educación co seguinte horario:

• 20 febreiro 1º ESO 9:40 horas
  • 21 febreiro 2º ESO 9:40 horas
  • 22 febreiro 3º ESO 9:40 horas
  • 27 febreiro 4º ESO 9:40 horas

Para máis información premer aquí