Programa Director para la Convivencia e Mellora da Seguridade Escolar

O alumnado da ESO participará no Programa Director para a convivencia e mellora da seguridade escolar do Ministerio de Educación co seguinte horario:

• 20 febreiro 1º ESO 9:40 horas
  • 21 febreiro 2º ESO 9:40 horas
  • 22 febreiro 3º ESO 9:40 horas
  • 27 febreiro 4º ESO 9:40 horas

Para máis información premer aquí

Charla Quérote

O vindeiro venres 2 de febreiro haberá unha charla "Quérote, Educación Afectiva-Sexual" no Salón de Actos organizada polo Departamento de Orientación. Será para 3º e 4º da ESO co seguinte horario:

3º ESO 10:50-12:30 horas

4º ESO 12:50-14:30 horas

Xornadas sobre Educación Vial 3º ESO

O alumnado de 3º ESO asistirán as "Xornadas sobre educación Vial"  que terá lugar o vindeiro xoves 15 de febreiro de 12:50 a 14:30 horas no Salón de Actos do instituto.

Xornadas sobre Educación Vial 1º Bacharelato

O alumnado de 1º bacharelato C e D asistirán as "Xornadas sobre educación Vial"  que terá lugar o vindeiro xoves 18 de xaneiro de 08:50 a 10:30 horas no Salón de Actos do instituto.

Os grupos de 1ª bacharelato A e B asistirán de 10:50 a12:30 horas.

Obradoiros sobre drogas

Durante os seguintes días, xoves 19 e 26 de outubro e xoves 2 e 9 de novembro o alumnado de 4º e 3º da ESO participan nun Obradoiro sobre Drogas nas súas aulas. Dita actividade está organizada polo Departamento de Orientación xunto con o Concello de Santiago e a UMAD.

FP INNOVA 2017

Charla "Peligros das novas tecnoloxías"

O mércores 10 de maio dende  as 10:50 horas a 11:40 horas haberá unha charla para o alumnado de 1º e 2º da ESO no Salón de Actos do instituto. Esta actividade organizada polo Departamento de Orientación  forma parte do Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos centros Educativos e as súas Contornas.

FP INNOVA 2017

O alumnado de 4º ESO asistirá o venrtes 13 de maio á actividade FP INNOVA 2017 na Ciudade da Cultura. Sairán as 10:00 horas e voltarán as 12:30. Esta actividade está organizada polo Departamento de Orientación.

Máis información sobre FP INNOVA o premer sobre a imaxe

Actividade "Ti Controlas Ti Decides"

O vindeiro venres 21 de abril a Policia Local de Santiago impartirá unha charla ao alumnado de 1º Bacharelato, nas suás aulas co seguinte horario:

• 1º Bach A, B de 10:50 a 12:30 horas
  • 1º Bach C e D de 12:50 a 14:30 horas

Charla para pais "Os perigos de Internet e as redes sociais"

O vindeiro 28 de marzo de marzo ás 19:00 horas haberá no Salón de Actos do Instituto unha charla ofrecida pola Policia Nacional para pais, nais e profesorado sobre "Os perigos de Internet e as redes sociais" e "Os secuestros virtuais".

Dita actividade está dentro do programa "Director para a convivencia e mellora da Seguridade" do Ministerio do Interior e será impartida por Don JOSÉ GONZÁLEZ PÉRTEGA, Delegado de Participación Ciudadana, Comisaria do corpo Nacional de Policia de Santiago