4º Infantil

Comezar no cole

A volta ao cole sempre é unha experiencia emocionante. Reencontrarse cos compañeiros, cos profes, cos espazos de xogo e aprendizaxe... e as emocións aínda son máis grandes cando é a túa primeira vez. O novo alumnado de infantil, que se incorpora ao CPI Virxe da Saleta, está a experimentar moi boas sensacións no inicio da súa actividade educativa. Atópanse moi integrados, participativos e ledos ao longo da xornada escolar. Como para as familias tamén é unha experiencia intensa as mestras de infantil queren compartir esta galería de imaxes con todas ellas para que poidan ver ás súas fillas e fillos no contexto escolar.

VER GALERÍA

AS NOVAS MASCOTAS DOS NENOS E NENAS DE INFANTIL

HOLA NENOS E NENAS SOMOS "MANCHIÑAS", "VALENTINO" E "RAI" AS NOVAS MASCOTAS DE INFANTIL. ESTAMOS ENCANTADOS DE CONVIVIR ESTE CURSO CON VÓS, ABOFÉ QUE VIVIREMOS MOITAS AVENTURAS XUNTOS.

MASCOTAS INFANTIL 2013