Actividades, ANPA, Novas

ALMORZOS NO COLE 2018-2019

in

Xa podedes solicitar o servizo de Almorzos no Cole para o vindeiro curso 2018-2019. Este é un servizo organizado pola ANPA coa colaboración do Concello de Cea.

Teredes que cubrir a solicitude correspondente e entragala no centro, ata o 15 de xullo, ou en setembro. Lembramos que para ser usuarios deste servizo debedes ser socios da ANPA.

Podedes descargar a solicitude nesta ligazón: Almorzo no Cole

XOGADE_ BALONMAN

Está mañá o alumnado de 5º e 6º de Primaria participaron nunha nova edición de XOGADE, esta vez, na edición de balonmán.

Tivemos moitos momentos de tensión, deportivaaaa, e outros de ledicia. O importante sempre é participar, ademáis, nesta ocasión acadamos o segundo posto. Noraboa rapaces e rapazas!!

Aquí tedes unha pequena reportaxe: ttps://photos.app.goo.gl/F2HjaGru8jjhBlS32

MENÚ DO MES DE ABRIL

DIA DA MULLER NA AULA DE TRES ANOS

O alumnado de tres anos estivo recopilando fotografías das mulleres mais importantes na súa vida. Elaboraron un mural de agradecemento. Os nenos e nenas de Sexto de Primaria tiveron a honra de asistir a unha sesión expositora destes traballos. Moitas grazas a todos e todas.

XOGADE_ BADMINTON

Esta mañá o alumnado de 6º de Primaria participou nunha nova edición de XOGADE, esta vez na modalidade de Badminton. Ademais de practicar un deporte pouco usual entre os alumnos e alumnas, ademais de participar nun almorzo saudable na cantina do IES Nº 1 do Carballiño. Noraboa a organización!!

Deixámosvos unha pequena mostra fotográfica do que deu de sí esta xornada.

MENÚ DO MES DE MARZO

CARREIRA DE COMPADRES E COMADRES

Os nenos e as nenas, un ano mais, participaron na carreira de Compadres e Comadres, que elaboraron con moito agarimo. Aquí tedes unha pequena mostra (preme neste enlace).

DÍA DA PAZ ESCOLAR E NON VIOLENCIA

O alumnado de 3º de Primaria realizou un mural na porta da aula para reflectir as súas mensaxes na celebración do Día Escolar da Paz e Non Violencia. Rematando cunha frase que dí o seguinte:

"No mar da vida deixei unha mensaxe para ti.."

MENÚ DO MES DE FEBREIRO

MENÚ DE XANEIRO