Grazas, grazas, grazas

Dende o equipo directivo do CPI Virxe da Saleta informamos que o venres 3 de abril remata o trimestre e comezan as vacacións de Semana Santa, como se contempla no actual calendario escolar. A actividade non se retomará  ata o martes día 14 de abril. Aínda non se dispón de información relativa á organización da actividade lectiva durante o terceiro trimestre.

Dadas as circunstancias excepcionais que estamos a vivir a entrega de cualificacións correspondentes a este segundo trimestre non se realizará do modo habitual senón que serán trasladadas ás familias a través do servizo ABALAR Móbil. Aquelas familias que non dispoñan deste servizo, poden solicitar o envío das cualificacións a través de correo postal ou e-mail, chamando ao centro ou na dirección de correo electrónico  cpi.saleta.sacristovo@edu.xunta.es.

Queremos aproveitar para salientar o esforzo, preocupación e compromiso que está a amosar o alumnado, as familias e o equipo docente nesta situación tan complicada.

Especialmente queremos enviar unha aperta agarimosa a todas as alumnas e alumnos. Botámosvos moitísimo de menos e estamos desexando poder atoparnos de novo no noso Cole de Cea.

Información importante a familias

A TODAS AS FAMILIAS DO ALUMNADO DO CPI VIRXE DA SALETA
A dirección do Centro, atendendo as directrices recibidas por parte da Inspección Educativa da Consellería de Educación, informa de que mañá venres a asistencia a clases por parte do alumnado será voluntaria.
Por este motivo no Centro supéndense dende mañá exames, e clases dos programas Refórza-T e PRELIN.
Asimesmo comunicamos que dende o luns os centros educativos estarán pechados para o alumnado ata novo aviso.
Pregamos que estean atentos á pax web, facebook ou prensa.
O Equipo Directivo

XOGADE_ BALONMAN

Está mañá o alumnado de 5º e 6º de Primaria participaron nunha nova edición de XOGADE, esta vez, na edición de balonmán.

Tivemos moitos momentos de tensión, deportivaaaa, e outros de ledicia. O importante sempre é participar, ademáis, nesta ocasión acadamos o segundo posto. Noraboa rapaces e rapazas!!

Aquí tedes unha pequena reportaxe: ttps://photos.app.goo.gl/F2HjaGru8jjhBlS32

MENÚ DO MES DE ABRIL

DIA DA MULLER NA AULA DE TRES ANOS

O alumnado de tres anos estivo recopilando fotografías das mulleres mais importantes na súa vida. Elaboraron un mural de agradecemento. Os nenos e nenas de Sexto de Primaria tiveron a honra de asistir a unha sesión expositora destes traballos. Moitas grazas a todos e todas.

XOGADE_ BADMINTON

Esta mañá o alumnado de 6º de Primaria participou nunha nova edición de XOGADE, esta vez na modalidade de Badminton. Ademais de practicar un deporte pouco usual entre os alumnos e alumnas, ademais de participar nun almorzo saudable na cantina do IES Nº 1 do Carballiño. Noraboa a organización!!

Deixámosvos unha pequena mostra fotográfica do que deu de sí esta xornada.

MENÚ DO MES DE MARZO

CARREIRA DE COMPADRES E COMADRES

Os nenos e as nenas, un ano mais, participaron na carreira de Compadres e Comadres, que elaboraron con moito agarimo. Aquí tedes unha pequena mostra (preme neste enlace).

DÍA DA PAZ ESCOLAR E NON VIOLENCIA

O alumnado de 3º de Primaria realizou un mural na porta da aula para reflectir as súas mensaxes na celebración do Día Escolar da Paz e Non Violencia. Rematando cunha frase que dí o seguinte:

"No mar da vida deixei unha mensaxe para ti.."

MENÚ DO MES DE FEBREIRO