Deportes, Música, Radio patio, Taboleiro

Concurso: O Noso Outono

Concurso O Noso Outono

O Equipo de Actividades Extraescolares e o Equipo de Dinamización Lingüística do centro animan ás familias a participar no concurso artístico #ONosoOutono. A Actividade consiste na elaboración dunha obra artística para celebrar a chegada do outono e o Samaín.

Existen dúas modalidades para participar. Pódese presentar unha peza en cada unha delas.

#Collage: Realizarase sobre unha cartolina de tamaño máximo A3. O material debe estar ben pegado para poder expoñela en vertical.

#Escultura: Pódense empregar arames como base ou pegar os materiais entre si.

Os materiais empregados deben ser típicos do outono: follas, castañas, cascas de noz, landras, cabazas, carrabouxos, ourizos...

A data límite para entregar os traballos é o 5 de novembro.

#concurso#outono#arteescolar

XOGADE_ BALONMAN

Está mañá o alumnado de 5º e 6º de Primaria participaron nunha nova edición de XOGADE, esta vez, na edición de balonmán.

Tivemos moitos momentos de tensión, deportivaaaa, e outros de ledicia. O importante sempre é participar, ademáis, nesta ocasión acadamos o segundo posto. Noraboa rapaces e rapazas!!

Aquí tedes unha pequena reportaxe: ttps://photos.app.goo.gl/F2HjaGru8jjhBlS32

Misterio no Cole de Cea - O noso primeiro videoxogo

ATENCIÓN ATENCIÓN!! XA TEMOS XOGO DO Cole de Cea

Temos a honra de vos anunciar que o cole de Cea estrea o seu primeiro videoxogo!
#MisterionoColedeCea

Xa podes descargalo e xogar no teu PC.

Tan só clica na seguinte ligazón e descarga o arquivo executable. DESCARGA

Ignora as advertencias que fai google, o arquivo é totalmente confiable.

Descomprímeo nunha carpeta e.. a xogar!

O reencontro. 50 anos despois

Xa temos programa para a nosa festa de aniversario.
12.30h  Visita á expo “FotoMemoria” do Cole de Cea.
Lugar: 1º andar do edificio histórico.
12.30h Visita ao centro.
14.00h Estrea do documental “1 día, 50 anos”
14.30h Xantar Popular.
Lugar: Carpa no patio de primaria.
Menú: Polbo á feira, carne ao caldeiro, sobremesa, viño, café e chupitos. Catering: A morena
Ao remate do xantar intervención de antigo alumnado
e festa amenizada polo Dúo Sabrosito.

A nosa festa de aniversario é posible grazas á colaboración do Concello de Cea e do Concello de Piñor.

MENÚ DO MES DE ABRIL

DIA DA MULLER NA AULA DE TRES ANOS

O alumnado de tres anos estivo recopilando fotografías das mulleres mais importantes na súa vida. Elaboraron un mural de agradecemento. Os nenos e nenas de Sexto de Primaria tiveron a honra de asistir a unha sesión expositora destes traballos. Moitas grazas a todos e todas.

XOGADE_ BADMINTON

Esta mañá o alumnado de 6º de Primaria participou nunha nova edición de XOGADE, esta vez na modalidade de Badminton. Ademais de practicar un deporte pouco usual entre os alumnos e alumnas, ademais de participar nun almorzo saudable na cantina do IES Nº 1 do Carballiño. Noraboa a organización!!

Deixámosvos unha pequena mostra fotográfica do que deu de sí esta xornada.

MENÚ DO MES DE MARZO

CARREIRA DE COMPADRES E COMADRES

Os nenos e as nenas, un ano mais, participaron na carreira de Compadres e Comadres, que elaboraron con moito agarimo. Aquí tedes unha pequena mostra (preme neste enlace).

DÍA DA PAZ ESCOLAR E NON VIOLENCIA

O alumnado de 3º de Primaria realizou un mural na porta da aula para reflectir as súas mensaxes na celebración do Día Escolar da Paz e Non Violencia. Rematando cunha frase que dí o seguinte:

"No mar da vida deixei unha mensaxe para ti.."