24 DE OUTUBRO. DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

HOXE CELABRAMOS NO COLE O "DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES"!

Contamos cun convidado moi especial, Nilson Leite, que nos vai a contar uns contiños relacionados coa natureza.

CORRELINGUA 2016

Un ano máis, o Cole de Cea participou nesta festa pola lingua ao seu paso por Ourense. Este ano non fomos correr...fomos camiñar!!!!! Porque estamos desenvolvendo o proxecto "Faise o Camiño". Así que, xa sabedes: "FAISE O CAMIÑO AO FALAR".

SAÍDA DO ALUMNADO DE 3º E 4º DE PRIMARIA A "APÍPOLIS"

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria tiveron o pasado venres unha saída a Pontevedra, concretamente visitaron "Apípolis". Alí coñeceron o mundo das abellas. Velaquí unha mostra

CELEBRANDO O DÍA DO LIBRO

CONTACONTOS CON RAQUEL QUEIZÁS

EXCURSIÓN Á EXPOSICIÓN DE DINOSAURIOS NO IFEVI

Os rapaces e rapazas de 3º e 4º de Primaria visitamos unha Exposición de Dinosaurios no Instituto Ferial de Vigo. Profundizamos sobre a vida dos animais que habitaban a Terra na Idade de Xeo, descubrimos algúns mitos falsos sobre os dinosaurios e outras curiosidades.

OLLANDO O CAMIÑO EN "OUTONO"

SAÍDA DE 3º E 4º DE PRIMARIA AO AUDITORIO DE OURENSE

Os alumnos e as alumnas de 3º e 4º de Primaria acudiron o pasado mércores ao Auditorio para disfrutar dunha representación teatral "Nana para un soldado"

Trataba dunha historia de guerra contada de xeito poético e cómico, amosando os aspectos mais duros da guerra e o mellor das persoas.

XOGADE: Xogando ao Atletismo

O pasado mércores, 20 de maio, houbo unha nova edición de Deporte Escolar (XOGADE), está vez tocoulle ao Atletismo. Parabéns para os nosos alumnos e alumnas polos premios acadados.

SERÁN NO COLE DE CEA

O próximo venres, 29 de maio, a partir das 19:00 horas, toda a Comunidade Educativa e aquelas persoas que desexen acercarse ao cole poderán participar no Serán.

Haberá moita música, empanadas, refrescos..