Chega o VIII SERÁN DO COLE DE CEA!!!

O día 16 de maio, a partir das 17h, o Cole de Cea abre as súas portas para celebrar, como xa é tradición, o SERÁN DO COLE DE CEA.

Hoxe facemos público o cartaz, no que o protagonista é o noso fabuloso MAIO DO COLE DE CEA, ao cal, como non podía ser doutro xeito, tamén lle cantaremos unhas copliñas cheas de retranca e bo humor e elaboradas polo alumnado.Estades convidadas/os a participar o día 16 connosco nas actividades que estamos a preparar: actuacións de grupos de música tradicional, torneo de xadrez, postos de artesanía, xogos populares, furanchiño...

VIVA O SERÁN DO COLE DE CEA!!!

FELIZ VERÁN!!!

Agora que comeza o verán, desde o Cole de Cea queremos que vós, a nosa comunidade escolar, gocedes de moitas e boas experiencias: que vos divirtades, que bailedes, exploredes, viaxedes, paseedes, leades, compoñades poemas... Que tamén vos aburrades un chisquiño para acender a chispa da imaxinación; e así, á volta, traiades unha bolsa chea de experiencias, de ideas, de suxestións e moitas historias que contar a profes e amigos.

O voso cole estará aquí, para recibirvos, como sempre, coas portas abertas.

24 DE OUTUBRO. DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

HOXE CELABRAMOS NO COLE O "DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES"!

Contamos cun convidado moi especial, Nilson Leite, que nos vai a contar uns contiños relacionados coa natureza.

CORRELINGUA 2016

Un ano máis, o Cole de Cea participou nesta festa pola lingua ao seu paso por Ourense. Este ano non fomos correr...fomos camiñar!!!!! Porque estamos desenvolvendo o proxecto "Faise o Camiño". Así que, xa sabedes: "FAISE O CAMIÑO AO FALAR".

SAÍDA DO ALUMNADO DE 3º E 4º DE PRIMARIA A "APÍPOLIS"

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria tiveron o pasado venres unha saída a Pontevedra, concretamente visitaron "Apípolis". Alí coñeceron o mundo das abellas. Velaquí unha mostra

CELEBRANDO O DÍA DO LIBRO

CONTACONTOS CON RAQUEL QUEIZÁS

EXCURSIÓN Á EXPOSICIÓN DE DINOSAURIOS NO IFEVI

Os rapaces e rapazas de 3º e 4º de Primaria visitamos unha Exposición de Dinosaurios no Instituto Ferial de Vigo. Profundizamos sobre a vida dos animais que habitaban a Terra na Idade de Xeo, descubrimos algúns mitos falsos sobre os dinosaurios e outras curiosidades.

OLLANDO O CAMIÑO EN "OUTONO"