Admisión de novo alumnado para o curso 2020-2021

RESTABLECEMENTO DO PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN DO CURSO 2020-21

Achegamos a información sobre os novos prazos de reserva de praza e formalización de matrícula para o vindeiro curso 2020-21.

LEMBRAMOS QUE o alumnado actual non ten que facer níngún trámite ata xullo, no prazo de matricula, pois a reserva de praza para eles é automatica.

PRAZO PARA ALUMNADO DE NOVA ADMISIÓN: DO 11 AO 18 DE MAIO

A solicitude pode presentarse via online en: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Para a solicitude presencial, acude o centro en horario de 10h a 13h. Para garantir a distancia solical recomendada e que poidas ser antendido de forma inmediata pide cita no 988282169 antes de acudir.

CANDO ACUDAS AO CENTRO

1.   Entra pola porta principal do edificio, que atoparás aberta. Fronte a ela atoparás a fiestra do despacho de xefatura, dende onde se te atenderá. Non está permitido o acceso a outros espazos do centro.

2.   Se hai alguén sendo antendido agarda no patio respectando a distancia de 2 metros entre persoas.

3.   Xunto á fiestra do despacho atoparás unha mesa, con impresos, bolígrafo e xel para as mans, por se o precisas.

4.   A documentación recollerase a través da fiestra, nunca accedendo directamente aos despachos.

5.   Para calquera consulta podes chamar ao teléfono do centro 988282169 no horario de 10h a 13h.