Videoconferencia con Varsovia

O xoves 15 de maio, o alumnado de terceiro da ESO conversou co alumnado do Instituto bilingüe Gimnazjum nr 42 NaTawardej de Varsovia a través dunha videoconferencia que tivo lugar na sala B da biblioteca escolar. Durante unha hora, os adolescentes galegos e os polacos intercambiaron información en castelán sobre os seus respectivos sistemas educativos (diferentes asignaturas e reparto horario), a forma de divertirse e relacionarse cos demáis no seu tempo de lecer, as vacacións, o deporte, a cultura, a gastronomía, etc. Este intercambio resultou moi fructífero para todos eles, pois non só supuxo unha forma de traballar a competencia lingüística a través das TICs, senón que supuxo para eles unha ampliación dos seus horizontes culturais e sociais.