Alumnado Xornalista

O proxecto do CPI Virxe da Saleta avanza no desenvolvemento das Competencias Básicas entre o noso alumnado. Pouco a pouco eles van tomando a palabra tamén aquí na web, desenvolvendo a Competencia Lingüística e a súa iniciativa e autonomía. Nesta ocasión Raul Gallego González, de 6º de Primaria, achéganos a crónica dunha saída escolar ao teatro no Auditorio de Ourense.

TIME TRAVELLERS

O Auditorio estaba todo cheo de nenos e de nenas! De moitos colexios: Cea, Amoeiro, O Irixo... De súpeto apáganse as luces... Ao momento aparece unha ladroa abrindo unha caixa forte e rouba uns documentos secretos pero deixa esquecida a súa mochila con obxectos históricos. Despois soa unha alarma. Logo apareceron dúas persoas e descubriron que lles roubaran os seus documentos. Despois os dous exploradores viaxaron no tempo tres veces para encontrar pistas e poder devolver os obxectos históricos que había na mochila. Viaxaron á época de Cristobo Colón, de Pablo Picasso, a antiga Roma e á Prehistoria. Ao final atraparon á ladroa que se chamaba Joker. E tamén había outra criminal que se chamaba BIG MAMA, ou sexa, mamá grande.