Vedra medra visita o Museo do Pobo Galego e o Instituto da Lingua Galega

O pasado 5 de novembro, data en que se recordaba o vixésimo aniversario do pasamento de don Antonio Fraguas, visitamos o Museo do Pobo Galego ao que el tanto tempo e esforzo lle dedicara.

O alumnado de 2.º da ESO percorreu a exposición dedicada ao autor, a quen se honra este 2019, como protagonista das Letras Galegas e a súa biblioteca. Serviunos de guía o etnógrafo e historiador Clodio González. Logo, os/as alumnos/as foron descubrindo o Museo por medio dun xogo de pistas, o " Entramado de oficios".

Non podía ser doutro xeito porque neste 2019-20 Vedra medra está dedicado a revisar os oficios tradicionais.

O Instituto da Lingua Galega foi a seguinte parada. Alí tivemos a ocasión de coñecer as investigadoras que nos asesoraron o curso pasado no desenvolvemento do programa " Lingua, patrimonio e coñecemento tradicional" e que estarán connosco este 2019-20, Marta e Maruxa. Aprendemos a través da súa explicación a importancia que ten a recollida de léxico tradicional e que recursos temos á nosa disposición para poder levala a cabo. Un presentáronnolo en primicia, "Patrimonio léxico da Gallaecia" (PLG). Nós tamén lles contamos como traballamos coa app "Bótame un capio" e cos cuestionarios de campo e os resultados que temos acadado.

Xulia Marqués

Coordinadora de Vedra medra