O COB visita o comedor de Vistahermosa

Os nenos e nenas do comedor de Vistahermosa recibiron esta semana unha agradable sorpresa coa visita dos xogadores do Clube Ourense Baloncesto. Gracias a eles e á súa mascota poideron ter un xantar moi especial.

Moitas gracias COB e moitas gracias aos monitores do noso comedor!

Menú mes de setembro

FAI CLIC PARA AMPLIAR A IMAXE

Sobremesas divertidas!

Como ben sabedes o comedor do noso colexio, non é un comedor calquera. O comedor do noso colexio é un lugar fantástico e divertido  onde todos nós, o pasamos requete...requete...bieeennn!!!!!!

Non o crees? Pois mira, mira...mira todo o que facemos.

O COB de visita en Vistahermosa.

Onte, os rapaces e rapazas do comedor de Vistahermosa recibimos a visita dos xogadores do COB. Comeron con nos e pasámolo de maravilla. Despois baixamos ao patio e xogamos con eles, ¡Son moi bos! ¡Encestan todos os balóns! De seguro que esta fin de semana gañarán os play-off e daránnos unha alegría. ¡FORZA COB!

ACTIVIDADES COMEDOR

Llegó el momento de la despedida y que mejor que un vídeo que nos recuerde todos los grandes momentos que hemos pasado a lo largo este curso que ya termina. Los niños y niñas del comedor del colegio Vistahermosa le damos las gracias a nuestras monitoras por habernos dado estos momentos tan divertidos que pasamos con ellas. Quedarnos a comer en el colegio con ellas es ¡¡¡¡¡¡¡¡¡SUPERDIVERTIDO!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡ROSY, BEA Y BELÉN OS QUEREMOS!!!!!!!!!

Menú do mes de Abril

Entroido

¡¡¡¡¡¡E que neste comedor non paramos!!!!!!

De novo  unha gran festa polo entroido.

Nadal no comedor de Vistahermosa

Así de ben o pasamos cos nosos compañeiros e compañeiras do comedor.
¡¡¡¡Gracias as nosas coidadoras!!!!!
Fixemos un festa con elas por todo o alto.

Halloween