Proxecto tic

As TICs no CEIP Vistahermosa

INFORMACIÓN PROXECTO TIC Ceip.Vistahermosa.OURENSE

Atopamos que o uso das novas Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) é cada día máis empregado dentro da aula.Isto conleva cambios en  actividades realizadas e a realizar e os seus efectos maniféstanse na aprendizaxe do alumnado de forma moi especial nas s das diversas materias do curriculum,nas  lúdicas , de relación social…

Propóñenese múltiples posibilidades que proporcionan as TIC de cara a integrar as aportacións no proceso de ensino-aprendizaxe, entre as que atopamos:

- A motivación, xa que os novos medios son máis atractivos para o alumnado e conséguese aumentar a súa motivación, que constitúe un dos motores da aprendizaxe.

- Unha maior interacción, xa que permanecen máis activos o interactuar co ordenador.

- Aprendizaxe cooperativa, xa que se facilita o traballo en grupo, o intercambio de ideas,axuda e a participación.

- Supón un acceso a múltiples recursos educativos(páxinas webs) e entorno de aprendizaxe, poñendo o seu alcance todo tipo de información a través dos medios dixitais e internet.

- Atención á diversidade, pódense personalizar os procesos de ensinanza-aprendizaxe ó existir múltiples materiais e recursos educativos que permiten achegar a cada alumno os máis axeitados ao seu plan de aprendizaxe e as súas circunstancias persoais.

No CEIP de Vistahermosa de OURENSE incorporamos  as TIC,gradualamente, á práctica docente. Propuxémonos nunha primeira fase, reflexionar sobre as TIC como fonte de información e provedor de recursos didácticos para integralos de forma progresiva e paulatina  e nunha segunda fase(PROXECTO ABALAR) aprender coas TIC.(5º e 6º de E.P.)

CENTRO ADSCRITO Á REDE ABALAR NO CURSO 2011-12 QUE ESTE CURSO ACADÉMICO INCORPORA UNHA NOVA AULA.

Máis información referinte ao PROXECTO ABALR na páxina

SEGUIMOS  TENDO EN CONTA DE QUE existe entre os mestres do noso Centro una conciencia clara de que  se presentan novas vías para o desenvolvemento e adquisición das competencias básicas e as TIC constitúen una ferramenta extraordinariamente potente como elemento para desenvolver os procedementos para acadar tales competencias. Existe tamén entre nós o convencemento de que esta ferramenta está ó noso alcance e que o esforzo invertido na súa aprendizaxe terá unha alta rendibilidade práctica que reverterá nunha mellora da calidade educativa dos alumnos do noso Centro.

Coordinador TIC .J.M.ALONSO