Skip to Content

Proxecto tic

"Xeografías Lectoras na Biblioteca Escolar"

Actividade interdisciplinar de lectura e investigación, ciencia, cartografía e robótica.

1. Co fin de recoñecer o papel que desenvolveron as mulleres na ciencia e promover as vocacións científicas entre as nenas, publicouse no Blog da Biblioteca escolar esta presentación con vídeos sobre referentes científicos femininos.

2. Xogo  xeográfico e científico con escornabots. Tras ver a presentación, cada xogadora ou xogador ten que programar o escornabot ata o país de orixe de cada investigadora. Material necesario: un planisferio, taboleiro, 4 escornabots situados nos puntos cardinais e tarxetas de científicas.

 

Para ler máis: A sombra do érbedo, Blog da Biblioteca escolar

Biblioteca Creativa

Imos de ruada cos escornabots 

Durante a semana de Entroido,  estivemos percorrendo a provincia cos escornabots e cos personaxes típicos de cada vila.

Co libro guía  "Os Bolechas, o Entroido ourensán 2021" e con este xogo aprendemos a recoñecer cada máscara, traxe e tradición á vez que mantemos vivo o espíritu desta entrañable festa nestas datas tan excepcionais. 

Material para xogar: un taboleiro co mapa de ourense, máscaras, escornabots e o libro dos Bolechas.

Biblioteca creativa

Rosalía de Castro. Teus doces cantares

O 24 de febreiro é o aniversario de Rosalía de Castro e queremos homenaxeala realizando a seguinte actividade: 

Gravade e achegade un vídeo curto con música a partir dun poema de Rosalía. Podedes cantar, movervos libremente cunha das cancións, ler con ritmo un poema, facer a vosa propia versión, crear un Stop-Motion, unha presentación de diapositivas… Debido á situación que estamos a vivir, propoñémosvos realizala nesta semana dende os fogares e animámosvos a que participedes todas/os.  Esperamos os vosos vídeos!

Proposta da Asociación de Escritores de Lingua Galega

Podedes achegar as gravacións picando no seguinte enlace:

 Rosalía Desconfinada

  1. Accede a través dunha conta de correo 

  2. Grava o vídeo pulsando Record a response 

  3. Ao picar na frecha verde subirá automáticamente.

  4. Se usas o móbil, descarga a APP Flipgrid e escribe o código da actividade: https://flipgrid.com/4af3942e

#rdc_2021 #TeusDocesCantares   #CoaForzadeRosalía

Deseño e impresión de símbolos da paz en 3D

Con motivo da celebración do "Día Internacional da Paz e Non Violencia", dende o Equipo de Biblioteca e AAEE propuxéronse diversas actividades coa mensaxe de A PAZ É A SOLUCIÓN

- Exposición na entrada do centro das Pombas mensaxeiras da paz.

- Concurso de Banda deseñada e Escape Book dirixido a todo o alumnado.

- Bailando pola Paz:  Cancións e bailes que preparamos nas aulas de música, EF e psicomotricidade. 

- Deseño e impresión en 3D de símbolos de Paz. Na seguinte presentación podedes ver as pezas que imprimimos durante este mes.

 

Coa Guía rápida para pasar unha imaxe 2D a 3D, empregando os programas InkScape e FreeCAD, ambos software libre,  transformamos debuxos en pezas en 3D. 

Recursos: Tinkercad, FreeCad, InkScape, Thingiverse, Impresión 3D+Makers

Bibliotecas creativas e Escornabots

Durante o 2º trimestre o alumnado de 6º de EP participou activamente na cadea de montaxe de 3 escornabots. 

Organizamos a clase en 3 grupos para ir rotando por 3 obradoiros que se estaban desenvolvendo de xeito simultáneo:

Obradoiro 1. Ensamblaxe dos escornabots e conexións eléctricas. En grupos de 8 alumnas/os e de xeito colaborativo foron montando e conectando os robots seguindo as instrucións. Un/nha alumno/a de cada grupo encargábase de facer as fotos das distintas fases da cadea de montaxe coas que se editou o seguinte vídeo.

Obradoiro 2. Debuxos para novos taboleiros e redacción da dinámica de xogos.

Obradoiro 3. Xogo con escornabots: taboleiros de ciencias, medio ambiente "Quiz eco-sostible", entroido escornabótico, ...

 

Instrucións para a montaxe e conexións dos Escornabots 

O 20 de decembro celebramos o fin do trimestre cun feiticeiro festival de Nadal: Contos e cantos, danzas, teatro e moito máis. Na seguinte presentación podedes ver unha selección de imaxes entrañables.

Gracias por celebrar con nós e Feliz Aninovo!

Galería de fotos


Invitámosvos ao Festival de Nadal que terá lugar o próximo venres día 20 de decembro ás 11 da mañá.
 
Música, baile, teatro... emoción, ilusión e moitas ganas de facelo ben e sorprendervos. Gustaríanos que compartísedes con todos nós esta celebración, o programa é o seguinte: 
 
Educación Infantildesexos de nadal
3 anos: MasterClass para inaugurar o Nadal
4 anos: "Corre, corre cabaciña"
5 anos: "A cebra Camila"
Educación Primaria
1º e 2º: "Buscando unha estrela" do disco    "O Quiquiriqui"
"Romance das noitiñas de Nadal"
3º: A Bailar! Jingle Bells.
Carta aos Reis Magos.
Panxoliña: "O meu caraveliño"
4º: No teatro, "Unha consulta accidentada"
5º: Panxoliña instrumental: O tamborileiro.
6º: The First Noel.
                 

 

 

Atopamos que o uso das novas Tecnoloxías da Información e Comunicación (TIC) é cada día máis empregado dentro da aula.Isto conleva cambios en  actividades realizadas e a realizar e os seus efectos maniféstanse na aprendizaxe do alumnado de forma moi especial nas s das diversas materias do curriculum,nas  lúdicas , de relación social…

Propóñenese múltiples posibilidades que proporcionan as TIC de cara a integrar as aportacións no proceso de ensino-aprendizaxe, entre as que atopamos:

- A motivación, xa que os novos medios son máis atractivos para o alumnado e conséguese aumentar a súa motivación, que constitúe un dos motores da aprendizaxe.

- Unha maior interacción, xa que permanecen máis activos o interactuar co ordenador. 

- Aprendizaxe cooperativa, xa que se facilita o traballo en grupo, o intercambio de ideas,axuda e a participación.

- Supón un acceso a múltiples recursos educativos(páxinas webs) e entorno de aprendizaxe, poñendo o seu alcance todo tipo de información a través dos medios dixitais e internet.

- Atención á diversidade, pódense personalizar os procesos de ensinanza-aprendizaxe ó existir múltiples materiais e recursos educativos que permiten achegar a cada alumno os máis axeitados ao seu plan de aprendizaxe e as súas circunstancias persoais.

No CEIP de Vistahermosa de OURENSE incorporamos  as TIC,gradualamente, á práctica docente. Propuxémonos nunha primeira fase, reflexionar sobre as TIC como fonte de información e provedor de recursos didácticos para integralos de forma progresiva e paulatina  e nunha segunda fase(PROXECTO ABALAR) aprender coas TIC.(5º e 6º de E.P.)

 

 

CENTRO ADSCRITO Á REDE ABALAR NO CURSO 2011-12 QUE ESTE CURSO ACADÉMICO INCORPORA UNHA NOVA AULA.

Máis información referinte ao PROXECTO ABALR na páxina 

 https://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/ 

SEGUIMOS  TENDO EN CONTA DE QUE existe entre os mestres do noso Centro una conciencia clara de que  se presentan novas vías para o desenvolvemento e adquisición das competencias básicas e as TIC constitúen una ferramenta extraordinariamente potente como elemento para desenvolver os procedementos para acadar tales competencias. Existe tamén entre nós o convencemento de que esta ferramenta está ó noso alcance e que o esforzo invertido na súa aprendizaxe terá unha alta rendibilidade práctica que reverterá nunha mellora da calidade educativa dos alumnos do noso Centro.

Coordinador TIC .J.M.ALONSO

Distribuir contido


by Dr. Radut