Bibliotecas Creativas
Lemundi, a mascota da biblio, invítanos a xogar cos escornabots no Día das Bibliotecas Escolares.
Imos aprender a...
- Coñecer os espazos da biblioteca.
- Manexar de forma básica a CDU.
- Programar o escornabot dende a botoneira.
- Aprender xogando.
Dinámica de xogo:
Xogo 1
Material: taboleiro coa cdu, un dado e un escornabot
Haberá que tirar o dado, mover o escornabot o nº de celas que marque o robot, dirixirse aos andeis da biblioteca e traer un libro dese apartado da CDU
Xogo 2
Material: 2 taboleiros que reproducen os andeis da biblioteca, maquetas de libriños con cadansúas etiquetas.
Cada xogador collerá un libriño e programará o robot ata a cela correspondente segundo a etiqueta que aparece no lombo do libro (como son miniaturas, pódense cargar no escornabot e que os transporte)
CODEWEEK: Esta actividade está inscrita na Semana da Programación da Unión Europea: