Hoxe é día do libro

Para celebrar esta data tan especial, o equipo de biblioteca propuxo as seguintes actividades que se foron realizando ao longo da segunda quincena do mes de abril. Podes acceder á descrición máis detallada no blog A sombra do Érbedo

1. Marcapáxinas de Lemundi, a mascota da biblio, o noso punto de libro personalizado.

marcapáxinas lemundi

2.- Principiño por sorpresa. Con motivo do recente 75 aniversario da publicación de "Le petit prince", de Antoine de Saint-Exupéry, os mestres/as Mª Carmen, Alonso, Isa e Miguel, agasalláronnos entrando nas aulas por sorpresa e compartindo con nós un capítulo deste entrañable libro.

3. O Apadriñamento lector. Xa ven sendo unha tradición, madriñas e padriños lectores escollen libros na biblioteca para lerlles aos máis pequenos. Ler para soñar!

libros feitos por nóss

4. As nosas edicións. Unha exposición de libros feitos por nós de distintas temáticas, entre os que destacan os libros e os cómics que se editaron dentro do proxecto interdisciplinar: Unha niñada de pitos no cole .

- Os alumnos/as de 2º escribiron un libro nun formato moi divertido sobre o "Desenvolvemento dos poliños" dende a fecundación ata que saen do ovo.

- En 6º, aproveitamos a lectura de "A historia da gaivota e do gato que a ensinou a voar " de Luís Sepúlveda para crear cómics. Deixámosvos esta mostra onde queda patente as dotes dos alumnos/as para debuxar e seleccionar as accións máis destacadas desta historia de amizade e afán de superación.

Cómic de Vera Gutiérrez